Rubinous
asdf
Taffu sanoi:Joo, just iteki huomasin, ja nyt fiksattuAikakin oli siis väärin, ja tuota 16:20 videota en ole upannut. Voin kyllä pistää sitäkin uppiutumaan
![]()
Kaikki ylös vaa. Jos vaik jollain videolla sattuisit olee mun perässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taffu sanoi:Joo, just iteki huomasin, ja nyt fiksattuAikakin oli siis väärin, ja tuota 16:20 videota en ole upannut. Voin kyllä pistää sitäkin uppiutumaan
![]()
Rubinous sanoi:Kaikki ylös vaa. Jos vaik jollain videolla sattuisit olee mun perässä. Ois varmaan helpompi hommata oma kamera ku yrittää bongailla itteään toisten videoista.
Taffu sanoi:No tässäpä soittolistana sunnuntain setit, mitä olen kuvannut:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLzmSEf1c7n9OF1EyL6jj5a2DMdGsrCi0J
Viimeisen setin nyt jätän laittamatta, kun putosi pultti vaihdetangon päästä ja mentiin sitten kakkosella koko rata ympäri ja sitten turattiin siellä varikolla uutta pulttia paikalleen. Jos jaksan sen turaamisen editoida pois, niin laitan senkin joskus![]()
Soikkeli sanoi:Siellä teilläpäin oli enempikin niittä pulttingelmia vissiin...![]()

Soikkeli sanoi:Siellä teilläpäin oli enempikin niittä pulttingelmia vissiin...![]()
tamik87 sanoi:Vielä jäi muutama uupumaan ilmaisesta subista![]()
wbaum sanoi:Oli hieno viikonloppu taas vielä tähän kauden loppuun. Nyt parannellaan flunssaa sitten alkuviikko...
On tullut aika monet orgin päivät käytyä tällä kaudella läpi, hienoja ratailijoita ja ihmisiä tavattu, kiitos kaikille ja osin jopa anteeksi
Ensi kaudella uudet kujeet radalla, mitä ne sitten ovatkaan. Laitetaan yksi nopeen ryhmän video tuohon, ruuhkaton sunnuntai-iltapäivän setti höystettynä kahdella kameralla ja gps-datalla.
Exporttaa racechronosta csv-tiedosto "all laps" ja lue se dashwareen.vahvajussi sanoi:Tuo gepsi data olis voinut olla ihan mielenkiintonien, mutta ainakin mulla se näyttäisi olevan vaan kuvana videossa. Muuta ei näy kun nopeus joka on kokoajan 168 ja punainen pallokin rataprofiilissa pysyy paikallaan.
vahvajussi sanoi:Tuo gepsi data olis voinut olla ihan mielenkiintonien, mutta ainakin mulla se näyttäisi olevan vaan kuvana videossa. Muuta ei näy kun nopeus joka on kokoajan 168 ja punainen pallokin rataprofiilissa pysyy paikallaan.
Jaa, aattelin heti että siellä yritetään omaa dataa tunkea johonki videoonsipi sanoi:Jos meinaat tuota wbaumin videoo ni gps data lähtee mukaan vasta ekan täyden kierroksen alusta..
S^Hansu sanoi:Ajatus houkuttaa, kun itelläkin noita settejä tuolta sekä videolla, että chronolla. Muttei tuon DashWaren viidenkympin verran. Ainakaan vielä.
No niinpäs lähteekin. Olin hivenen malttamaton kun alussa ei näkynyt dataa, niin keskeytin katselunsipi sanoi:Jos meinaat tuota wbaumin videoo ni gps data lähtee mukaan vasta ekan täyden kierroksen alusta..