Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Popeda sanoi:Mulle kelpais tuo diili. Toki, jos pääset paikalle, niin hyvä![]()
PrivateeR sanoi:Sellainen kysymys, että ku keli näyttää nyt puoliväkisin olevan melkoisen sateinen, niin löytyykö paikalta viikonloppuna
- apua takarenkaan vaihtamiseksi jos pitää iskeä sadekiikku alle
- tasapainotustyökaluja
???
Kaikki (luulisin) vehkeet löytyy jos tarvii.PrivateeR sanoi:Sellainen kysymys, että ku keli näyttää nyt puoliväkisin olevan melkoisen sateinen, niin löytyykö paikalta viikonloppuna
- apua takarenkaan vaihtamiseksi jos pitää iskeä sadekiikku alle
- tasapainotustyökaluja
???
Ei ole yhtään painoja omasta takaamarko.fzs sanoi:Minulta löytyy ainakin. Painoja on omaan käyttöön niin ota ne itse mukaan.
Mää varmaanki. Ja jos kelpaa käytetyt painot (jezuzteipillä kii), niin niit saa ilmaseks.PrivateeR sanoi:Eikös niitä joku oo kaupitellu tuolla aina tarvittaessa?
Abaut euron.PrivateeR sanoi:Paljos maksais tyyliin 10kpl painoja? Tietää vaa ottaa rahaa mukaan.
PrivateeR sanoi:Paljos maksais tyyliin 10kpl painoja? Tietää vaa ottaa rahaa mukaan.

scuuba sanoi:Jos jostakusta siltä tuntuu, niin ei muuta ku oma tuoli ja oma pullo mukaan, niin tervetuloa pilttuuseen istuskeleen, jos sataa. Voin piirrellä tussitauluun vaikkapa ajolinjoja, ja voidaan sit päristellä niitä mielikuvaharjotteluna.
scuuba sanoi:Jos jostakusta siltä tuntuu, niin ei muuta ku oma tuoli ja oma pullo mukaan, niin tervetuloa pilttuuseen istuskeleen, jos sataa. Voin piirrellä tussitauluun vaikkapa ajolinjoja, ja voidaan sit päristellä niitä mielikuvaharjotteluna.
Jonkun alustankin ehkä voisin säätää, jos sadevitutukselta kykenee, se on kyl siinä ja siinä...
Tai voin mä tussitaulun ottaa ravintolaankin mukaan, ja lipittää siellä kaljaa (kai siel on?) jne.
Ai vittu että on positiivinen mieli jo valmiiks ku kattoo ennusteita...