• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 30.5 - 31.5.2015 (la.su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myynnissä la & su keskiryhmän jäsenhintainen lippu:

á 40 € kpl tai 70 € molemmat.

YV:tä kiitos.

(Paitsi, jos haluat tarjota mulle mopoa lainaksi :D)

JMH sanoi:

m1kk0 sanoi:
Myydään nopean ryhmän liput la ja su tai vaihdetaan keskiryhmän lippuihin! Tarjouksia voi laittaa tulemaan tekstiviestillä (YV ei jostain syystä toimi) nollaneljäsataaneljäviisineljäkolmeyhdeksänseitsemän :thumbup:

Tässähän on sulle pisneetin mahdollisuus.

Nitrous sanoi:
http://www.opintola.com/

Tuo on kiva paikka yöpyä kanssa.

Soittelin justiinsa sinne, tilaa oli vielä. Jakavat varmaan niitä isompia huoneita sitä mukaan, kun väkeä tulee. Sanoi isäntä, että etteköhän te samaan huoneeseen mahdu vaikka varaatte yksitellen. Lupasin ainakin omalta osaltani homman toimivan, kun samalle radallekin sovitaan:bye:

Miki sanoi:
Soittelin justiinsa sinne, tilaa oli vielä. Jakavat varmaan niitä isompia huoneita sitä mukaan, kun väkeä tulee. Sanoi isäntä, että etteköhän te samaan huoneeseen mahdu vaikka varaatte yksitellen. Lupasin ainakin omalta osaltani homman toimivan, kun samalle radallekin sovitaan:bye:

Joo, kannattaa varatessa mainita, että orgin porukkaa niin tietää yhdistellä huoneisiin jos se vaan varaajille sopii.

Nitrous sanoi:
Joo, kannattaa varatessa mainita, että orgin porukkaa niin tietää yhdistellä huoneisiin jos se vaan varaajille sopii.

On tullu jokunen lintu ammuttua tuossakin pihapiirissä piekkarilla.

Nitrous sanoi:
http://www.opintola.com/

Tuo on kiva paikka yöpyä kanssa.

Jepulis. Varasin netistä yhden hengen huoneen, mutta erittelyssä mainittiin kahden hengen huone. Taitaa siis olla jaettu jonkun toisen kanssa. Voisi huomenna päivällä rimpauttaa ja kysyä, jos sinne mahdollisesti saisi jonkun orggilaisen samaan huoneeseen. Ois saman henkistä porukkaa :)

JMH sanoi:

Sunnuntai myyty. Lauantai jäljellä.

JMH sanoi:

Enkös mä tarjonnu sulle Kawasaakkelia lainaks? :WAZAAP:

JMH sanoi:
Pelkään liikaa kyseisen supertwinin ominaisuuksia. Antaa Korhosen kisailla tuossa luokassa.

Suotta pelkäät. Vaikka kyseessä onkin niin kisainen peli että sillä katuajelustakin tulee motorsporttia, on se kuitenkin todella helppo käsiteltävä ja sopii tällaiselle amatöörillekin. Leveän krossitangon ansiosta menee ketterästi sinne mihin käsketään ja tehoa ei ole liikaa, jolloin virheitä ei pääse paikkaamaan kaasulla, vaan ajaa pitää ihan tosissaan. Ketjun säätö kannattaa kyllä tarkistaa ennen kuin lähtee kunnolla syöttämään ettei huku tehot voimansiirtoon, tuli vähän pikasesti raapastua takasin kasaan viime viikolla. Niin ja etunen oli ainakin sen verran kovaa seosta, että tuskin pääsee repeämään kovassakaan ajossa edes Botnialla. :grin:

Onneks sain jo toisen lipun myytyä :D

Oli aika vakuuttavaa.

scuuba sanoi:
Onhan tässä se hyvä puoli, että mun teltan feng shui pysyy positiivisena, kun siel ei tarvi katsella mitään paskaläjiä. :bye:

Vaihteisto ei siis ole tulossa kuntoon vai?

heeppa sanoi:
Kaluston ja kuskin rikkoutumisen johdosta annetaan keskinopean liputusvuoro kummallekkin päivälle

Yyveellä tavoittaa.

Vielä olisi vapaana, ottakee ottakee, ettei mun tarvi ottaa penalttia kun en itse paikanpäälle kykene tulemaan

m1kk0 sanoi:
Tarjolla olis nopean ryhmän liput la ja su 30-31.5. 40e kpl tai 60e molemmat päivät. tekstarilla tavoittaa nollaneljäsataaneljäviisineljäkolmeyhdeksänseitsemän :jpstyle:

Molemmat liput myyty! :thumbup:

Back