Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitkiss sanoi:Majapaikka olis vielä hakusessa perjantai - sunnuntai väliseksi ajaksi.
YV:llä tavoittaa.
Pitkiss sanoi:Majapaikka olis vielä hakusessa perjantai - sunnuntai väliseksi ajaksi.
YV:llä tavoittaa.
JMH sanoi:Myynnissä la & su keskiryhmän jäsenhintainen lippu:
á 40 € kpl tai 70 € molemmat.
YV:tä kiitos.
(Paitsi, jos haluat tarjota mulle mopoa lainaksi)
m1kk0 sanoi:Myydään nopean ryhmän liput la ja su tai vaihdetaan keskiryhmän lippuihin! Tarjouksia voi laittaa tulemaan tekstiviestillä (YV ei jostain syystä toimi) nollaneljäsataaneljäviisineljäkolmeyhdeksänseitsemän![]()
Nitrous sanoi:

Miki sanoi:Soittelin justiinsa sinne, tilaa oli vielä. Jakavat varmaan niitä isompia huoneita sitä mukaan, kun väkeä tulee. Sanoi isäntä, että etteköhän te samaan huoneeseen mahdu vaikka varaatte yksitellen. Lupasin ainakin omalta osaltani homman toimivan, kun samalle radallekin sovitaan![]()
Nitrous sanoi:Joo, kannattaa varatessa mainita, että orgin porukkaa niin tietää yhdistellä huoneisiin jos se vaan varaajille sopii.
Nitrous sanoi:

pupu sanoi:Enkös mä tarjonnu sulle Kawasaakkelia lainaks?![]()
JMH sanoi:Pelkään liikaa kyseisen supertwinin ominaisuuksia. Antaa Korhosen kisailla tuossa luokassa.

Onhan tässä se hyvä puoli, että mun teltan feng shui pysyy positiivisena, kun siel ei tarvi katsella mitään paskaläjiä.JMH sanoi:Onneks sain jo toisen lipun myytyä
Oli aika vakuuttavaa.

scuuba sanoi:Onhan tässä se hyvä puoli, että mun teltan feng shui pysyy positiivisena, kun siel ei tarvi katsella mitään paskaläjiä.![]()
On kyllä, muttei perjantaihin mennessä.JMH sanoi:Vaihteisto ei siis ole tulossa kuntoon vai?
heeppa sanoi:Kaluston ja kuskin rikkoutumisen johdosta annetaan keskinopean liputusvuoro kummallekkin päivälle
Yyveellä tavoittaa.
m1kk0 sanoi:Tarjolla olis nopean ryhmän liput la ja su 30-31.5. 40e kpl tai 60e molemmat päivät. tekstarilla tavoittaa nollaneljäsataaneljäviisineljäkolmeyhdeksänseitsemän![]()
m1kk0 sanoi:Sunnuntai myyty