• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 3.-4.6.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos!! kivoja kuvia.
siellä oli 212 kpl, oliko vielä lisää? Olet sä ainakin räiskinyt kunnolla
smile_org.gif
Joo, on niitä vielä n. 250kpl. Kameran kanssa kun lippumiehelläkin aika kului rattosammin.
biggrin.gif

Kiitos Holtsu kuvista. Hyviä otoksia oman ajoasennon analysointiin
smile_org.gif

Kukas se olikaan se keltaisen pyörän kuljettaja nopeissa kellä oli videokamera tankissa kiinni ainakin jossain vaiheessa..?

smile_org.gif

Kukas se olikaan se keltaisen pyörän kuljettaja nopeissa kellä oli videokamera tankissa kiinni ainakin jossain vaiheessa..?
Joo, tuli itsekin varikolla pällisteltyä tuota tankkikamerakuvaa. Näyttää omakin sohlaus vielä hassummalta ruudulla kuin visiirin takaa
tounge.gif

Tosiaan, jos ko. henkilö täällä surffailee, niin laitahan tankkikamerapätkää jakoon.

Mun mielestä noi oli ihan huonoja otoksia ku mä en oo yhtään niin paljo kallellaan ku luulin
tounge.gif

Eiku hyviä kuvia oli
smile_org.gif

smile_org.gif

Joo, tuli itsekin varikolla pällisteltyä tuota tankkikamerakuvaa. Näyttää omakin sohlaus vielä hassummalta ruudulla kuin visiirin takaa  
tounge.gif

Tosiaan, jos ko. henkilö täällä surffailee, niin laitahan tankkikamerapätkää jakoon.
Mulla se kamera oli parin ajosession aikana...yritän saada jossain vaiheessa siirrettyä otokset nauhalta koneelle. Ekassa kuva oli aika hyvä, mutta toisessa kamera pääsi jossain vaiheessa liikahtamaan ja näytti jonkin aikaa minne sattuu...

Nyt olis yksi noin parin kymmenen minsan (n. 350Mt) videopätkä valmiina...vielä tarttis löytää joku paikka minne voisin laittaa sen jakoon, ehdotuksia?

Minäkin kotiuduin reissuiltani. Kiitos hyvin järjestetystä ja hyvähenkisestä rata-ajelusta. Ja "iltaohjelmasta".

Hyviä kuvia olitte ottaneet, vaikkakin minusta otettuja kuvia on varmaan muokattu. Todellisuudessahan ajoin mutkat varmasti polvi ja kyynärpää asfalttia laahaten. Itse ottamistani kuvista ei erota edes pyörän väriä vaikka kuinka yrittää tarkentaa. Joten niitä on turha laittaa jakoon.

Noni, kiitos näistä Holtsu!

Mä jo luulin että hyvin oon vältellyt kameraa, mutta löytyihän sieltä muutama ja vielä oikein hienokin kuva....=)

Pitäs vaan roikkua enemmän ja ajaa kovempaa.

Hyvä jos kelpaa
smile_org.gif
Andy, kyllä tarkoitukseni nimenomaan oli, että jokainen radalla ollut pääsee kuvaan, ja vielä moneen kertaan, halusi tai ei
biggrin.gif

sanoi:
Ai hitto että oli mukava nähdä omaa ajoa videolla. Iso kiitos vaivannäöstä.
bowdown.gif

Mihis aikaan tuo oli kuvattu? Loppua kohti kuitenkin ajo parani huomattavasti, ainakin perstuntumalla..
Toi pätkä on kuvattu lauantaina, muistaakseni joskus ehkä seiskan aikoihin. Huomenna saan palvelimelle toisen pätkän joka on kuvattu sunnuntaina muistaakseni kahdelta...

Back