• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 24.-25.8.2013 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jamppa69 sanoi:
Sattuisko jollain kai vuorela?(tai kuka mun perässä tuli) olee videoo siitä mun highsiderista? jos jaksat niin voisit laittaa sen tänne, ni voin sitten lasten lapsille näyttää...:D

Tuossa olis se pari kierrosta mitä olit näköetäisyydellä. (Kai se tämä kaato oli?) Sopivasti pari mutkaa persiilleen edellisellä kierroksella ettei ehtinyt pääsuoralla ohi. https://www.youtube.com/watch?v=M4bNDOgH14Y

Kaikki ajetut setit tuli kuvattua ja monestakin moposta olis kuvaa, jos jotain kiinnostaa. Laitan jonkun pätkän myöhemmin tähän kunhan saan aikaiseksi. Kysymällä omilla tuntomerkeillä saa vaikuttaa tarjontaan, myös lahjonta auttaa motivaatioon :jpstyle:

Kaikki videot, missä näkyy punamusta K1 gixxeri saa laittaa nettiin. Olisi vastalahjana video tokavikasta setistä, jossa katoat pikselin kokoisena horisonttiin :häähää:

Keskiryhmäläisilläkin näytti olevan kameroita pyörissä joten lisätkäähän linkkiä tänne jos laitatte muiden katseltaviksi :cruising:

Meikä ollu niin nopee et kamera saanu kiinni vaan kaksi kertaa, ja nekin molemmat jarruissa :orgmp: Mut hienoi kuvei!

Reisi sanoi:
Kaikki videot, missä näkyy punamusta K1 gixxeri saa laittaa nettiin. Olisi vastalahjana video tokavikasta setistä, jossa katoat pikselin kokoisena horisonttiin :häähää:

Eihän se sun punamusta gixxeri ollut joka veti nopeassa kunnon rodeot lauantaina hiekan ja nurmikon poikki ykköslipun kohdalla?? Olin siinä liputtamassa ja kattelin aivan varmana että nyt kaatuu, mutta jotenkin se pyörä vaan pysyi pystyssä ja päätyi huoltotielle... selvis lyhyellä keltaisen lipun heiluttelulla ja saivat muut jatkaa ajelujaan.. :thumbup:

Edit: siis samassa mutkassa missä toi videon highsider..

Viimeksi muokattu:
LaMasquerade sanoi:
Eihän se sun punamusta gixxeri ollut joka veti nopeassa kunnon rodeot lauantaina hiekan ja nurmikon poikki ykköslipun kohdalla?? Olin siinä liputtamassa ja kattelin aivan varmana että nyt kaatuu, mutta jotenkin se pyörä vaan pysyi pystyssä ja päätyi huoltotielle... selvis lyhyellä keltaisen lipun heiluttelulla ja saivat muut jatkaa ajelujaan.. :thumbup:

Edit: siis samassa mutkassa missä toi videon highsider..

Juu, sama jätkä :P Olin itsekin ihmeissäni, kun röykytys loppui, välillä meni kaasukin vahingossa auki. Katseltiin karttaa edellisellä tauolla ja tuumattiin, että ton mutkan voisi vetää leveämmällä linjalla, hanat vaan auki aikaisemmin. Toistaiseksi huonoin idea koskaan.

Laitoinpa sitten kaikki videot missä näkyy porukkaa. Videoista pätkästy alusta ja lopusta tyhjän radan ajamiset pois.

Lauantain videot.
Sunnuntain videot.

eeelis & co kiitos kuvista, löytyi pari oikein mukavaa otosta. Etenkin tämä on omaan mieleen.

Järjestäjille kiitos hyvin sujuneista päivistä. Etenkin ajajakokousten pituus oli nyt sopiva.

-Jukkis- sanoi:
Kiitos! Ekan pätkän 10:40 kohdassa seisoskelen radan sivussa pyörän vieressä :D

No niinpäs näkyy.. ensin taivaanrannassa pöllähtää komea pölypilvi..
Itsellä muutaman sekunnin "rooli" tuossa lauantain viimeisessä pätkässä about 5:12 ajassa kun vihreä lippu alkoi näkyä siinä lähtösuoran päässä.. olis kyllä kiva nähdä omaa ajoa enempikin joskus..

LaMasquerade sanoi:
olis kyllä kiva nähdä omaa ajoa enempikin joskus..

Tuu ens kerran ajamaan mun eteen vaikka, niin voin kuvailla sun ajoa - tai sit laitetaan kamera kuvaamaan taaksepäin ja ajelet perässä.

Jassu sanoi:
Tuu ens kerran ajamaan mun eteen vaikka, niin voin kuvailla sun ajoa - tai sit laitetaan kamera kuvaamaan taaksepäin ja ajelet perässä.

Jei! Pietään mielessä ens kevättä silmällä pitäen! :thumbup:

Back