• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 24.-25.8.2013 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
scuuba sanoi:
Lämppärit?
Paljoko lämpöä?
Paljoko vauhtii?

KLS Sport -lämppäreissä on vain led, joka näyttää lämmittääkö vai onko tavoitelämpö saavutettu. En ole mitannut lämpötilaa, mutta se nousi settien aikana paineen noususta päätellen. Mittasin, kun olin laittanut lämppärit renkaille varikolle tultuani.

Olin ensimmäistä kertaa uusitulla Botniaringillä ja ajot jäivät kolmeen settiin, 2:05-2:10 kierrosaikoja alun hitaiden jälkeen.

Ohikulkijan pointti oli, että Botniaringillä kannattaa pitää Supercorsissa 0,2 baria korkeammat paineet kuin muilla radoilla. Se auttoi selvästi, kolmannella setillä renkaat kuluivat nätisti.

Sc1 kului nätisti, joskin tietty aika nopeasti 1,7 lämminpaineilla. Jesus kun oli hauska rata ja viikonloppu.

Eri kivaa oli, kiitos järjestäjille ja juttukavereille! Taisi nousta mun suosikiksi Kemoran ohi tämä uusittu Ring.

Mulla on videokuvaa molemmilta päiviltä hitaasta ryhmästä runsain määrin, ja jotain räpsyjäkin sieltä täältä. Laitan kunhan kerkeän...

Olipa mukava päätös tämän vuoden ratailulle. Kiitos järjestäjille ja kaikille mukaville ihmisille varikolla ja majapaikassa!

Musta kisatankinkorkki jos löytyi niin se saattais olla mun...

wbaum sanoi:
Musta kisatankinkorkki jos löytyi niin se saattais olla mun...
Ajojen päätteksi ei ainakaan radalla näkynyt, jos on pommpinut/liukunut asfaltilta pois niin ei sitä kyllä löydä.

Sattuisko jollain kai vuorela?(tai kuka mun perässä tuli) olee videoo siitä mun highsiderista? jos jaksat niin voisit laittaa sen tänne, ni voin sitten lasten lapsille näyttää...:D

Hyviä kuvia ja todisti sen, että kinttu on kääntyny ulospäin ja sen takia varpaat tahtoo viistää maata vähän turhan helposti.

Kiitokset jälleen kerran järjestäjille ja rataporukalle. Oli taas hienot kaks päivää ja loistavaa porukkaa ja uusia tuttavuuksiakin!

Tietty kiitos myös kuvaajille jotka jaksavat piristää meidän päivää hienoilla otoksilla! :WAZAAP:

Jes, kiitokset kuvaajalle ja välimiehelle joka toi ne näkyvillemme.. :thumbup:
Ajoasennossa huomaa kuvien perusteella pientä kehitystä, mutta matkaa vielä on ja paljon.. ja kyllä se nahkapuku polvipaloilla varustettuna on ostettava, ei tuosta muuten tule ajoasentomielessä oikein mitään.

Ja tietenkin kiitokset järjestäjille ja muulle radan poppoolle. Kaikenkaikkiaan ensimmäinen ratailukausi sujui oikein mukavasti ja vauhtiakin alkoi jo pikkuhiljaa löytymään sinne keskinopean keskikastin tuntumaan. Kummasti ne sekunnit vaan sieltä putoilee kun viikonlopun mittaan alkaa rata käymään tutummaksi ja tutummaksi. :)

Loistava kauden päätös vkl! Hyvä sää, hyvä rata ja muutenkin hyvä meininki. Kiitos kaikille tasapuolisesti :thumbup:

Back