• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 24.-25.8.2013 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tää lähtee 2-pyöräsellä Tampereelta ja aattelin poistua kolmostieltä Ikaalisten kohdilta kohti Jämijärveä ja Karviaa.. Tavoite olis olla Jämijärven kohdalla viim. viideltä, mut muutkin aikataulut (aiemmat) mahdollisia.. Joten jos oot Tampereen/Ikaalisten/Jämijärven kautta tulossa, niin voitais törmätä.. :thumbup:

Suunnittelin lähteväni Espoosta kahden tienoilla jos ei tule ylläreitä töissä, reitti vielä epäselvä. Vauhti maltillinen (tikkari+10 tai alle).

Oon kans menossa PK-seudulta. Mulla on auto ja peräkoukku ja huomen saan toivottavasti myös jostain hommattua peräkärryn. Kuvittelisin, että semmoseen mahtuu helposti kaks pyörää päälle, joten haluisko joku lähteä messiin? Itseasiassa tarttisin jonkun, jolla on ajokortti ja osaa ajaa autoa. Oma korttini on vähän kuivattelemassa itseään.

Sunnuntain liputusvuorot:

Lisätty myös aloitusviestiin

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu1[/TD]
[TD]lippu2[/TD]
[TD]lippu3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]rantaile[/TD]
[TD]taffu[/TD]
[TD]Nita[/TD]
[TD]sipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]tamik87[/TD]
[TD]Waille[/TD]
[TD]kawasakikz90[/TD]
[TD]miolta[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]marko_[/TD]
[TD]Jantunen2[/TD]
[TD]Leppis[/TD]
[TD]eeelis[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Bacalao[/TD]
[TD]Jamppa69[/TD]
[TD]-Jukkis-[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Lauantain listaa, saatte viel vähän odottaa...

terv, -pupu :polonen:

motorg-trailer-bar.png

Rubinous sanoi:
Oon kans menossa PK-seudulta. Mulla on auto ja peräkoukku ja huomen saan toivottavasti myös jostain hommattua peräkärryn. Kuvittelisin, että semmoseen mahtuu helposti kaks pyörää päälle, joten haluisko joku lähteä messiin? Itseasiassa tarttisin jonkun, jolla on ajokortti ja osaa ajaa autoa. Oma korttini on vähän kuivattelemassa itseään.

Onko sulla ramppi ja sidontaliinat?

Oon menossa Botnialta Turkuun ja sulla olis sitten paluumatkan suhteen taas kuskiongelma. Tää on aika hankala hoitaa jos ei sitten Lonewolf hyppää ratin taakse? Kyllä sut jollain konstilla pitäis radalle hoitaa, ja mielellään poiskin :D

-Jukkis- sanoi:
Oon menossa Botnialta Turkuun ja sulla olis sitten paluumatkan suhteen taas kuskiongelma. Tää on aika hankala hoitaa jos ei sitten Lonewolf hyppää ratin taakse? Kyllä sut jollain konstilla pitäis radalle hoitaa, ja mielellään poiskin :D

Päästiin kaverin kanssa sopuun aikatauluista (long story) eli nyt on kuski! Kiitti ku olit huolissas -Jukkis- <3. Palaset alkavat loksahtamaan kohdalleen.

Ja pieni muistutus, kun myytte lippunne, niin siitä aina ilmoitus ratavastaavien s-postiin:

kuka myy
kelle myyty
mille päivälle & radalle myyty
mikä ryhmä
onko/eikö oo jäsen, jos jäsenhintainen lippu

Se ei riitä että täällä foorumis mainitsee kaupoista!

terv:
-pupu, ratavastaava

motorg-trailer-bar.png

Missä Botnialla on lähin bensa-asema? Jostain löysin tiedon, että itse rata-alueellakin olisi, mutta mahtaako tämä tieto pitää paikkansa?

Älkää liikaa juoko jo tänä iltana! nimim. lähtee ajamaan aamulla ennen seitsemää.

Halutaan ostaa LA 24.8 lippu keski tai hitaaseen ryhmään.

Jos lippua tarjolla niin soita tai laita vietiä 040 576 3323

Mikko

Lippu löytyi...

Lauantain liputusvuorot:

Lisätty myös aloitusviestiin

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu1[/TD]
[TD]lippu2[/TD]
[TD]lippu3[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]rantaile[/TD]
[TD]hos3[/TD]
[TD]Nita[/TD]
[TD]verzu[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]tamik87[/TD]
[TD]Waille[/TD]
[TD]Jantunen2[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]marko_[/TD]
[TD]bikerinna[/TD]
[TD]kawarepo[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Brocol[/TD]
[TD]Lissu[/TD]
[TD]sipi[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

-pupu :polonen:

motorg-trailer-bar.png

Viimeksi muokattu:
Voisin ostaa kuviollisia 190/200 kumeja jos ja kun jollain on myydä. Näemmä sain Supercorsan repimään pahemmin kuin viimeksi. Nolnelyks 5297749 tai yv

LaMasquerade sanoi:
Tiedoksi mahdollisille muillekin: Pirkkalan ABC:lta klo 15 aikoihin jatketaan kohti Jurvaa.. :orgmp:

Toi onkin tosi hyvä juttu et meette kimpassa! Ite joudun yksin ajeleen ja vähän hirvittää kun olen vasta vasta-alkaja..mutta jos hengissä pääsee perille niin se on aina plussaa..! :orgmp2:

Brocol sanoi:
Voisin ostaa kuviollisia 190/200 kumeja jos ja kun jollain on myydä. Näemmä sain Supercorsan repimään pahemmin kuin viimeksi. Nolnelyks 5297749 tai yv

Minulla oli tänään ensimmäistä kertaa Supercorsa takarenkaana. Olin aiemmin saanut joltain vinkin, että voisi kokeilla 1,7-1,8 baria painetta. Sillä kului älyttömän nopeaa vauhtia oikealta puolelta.

Vrikolla joku käveli ohitse, kun olin kääntämässä renkasta toisin päin. Kehotti nostamaan paineen 2,0 bariin. Siihen loppui älyttömän nopea kuluminen.

Back