• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 21.7 - 22.7.2018 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mopo otti vähän kolhua tänään, joten tarjolla olisi lippuvuorot la+su!

Myös pilttuupaikka omakustannehintaan (37,5€)

Toki jos jollain sattuisi olemaan hyllyssä jouten RSV:n vaimentimet (tai ainakin vasen) ja vinkkejä pieneen pätkimiseen kuumalla kelillä, niin saataisi vielä päästä Pohjanmaalle :paikallatuulee:

herma sanoi:
Mopo otti vähän kolhua tänään, joten tarjolla olisi lippuvuorot la+su!

Myös pilttuupaikka omakustannehintaan (37,5€)

Toki jos jollain sattuisi olemaan hyllyssä jouten RSV:n vaimentimet (tai ainakin vasen) ja vinkkejä pieneen pätkimiseen kuumalla kelillä, niin saataisi vielä päästä Pohjanmaalle :paikallatuulee:

Mä voisin ottaa ton pilttuupaikan!

MyRa sanoi:
Mä voisin ottaa ton pilttuupaikan!

Varattu sulle, pistetään yv:llä lisää!

Ja tosiaan liputusvuorot LA & SU tarjolla vielä. Ottakaahan rohkeasti pois! Jos olet jo ehtinyt ostaa ajolipun, voin maksaa biljetin hinnan. Ettei tarvitsisi tulla ilman mopoa pelipaikoille :kääk:

herma sanoi:
Varattu sulle, pistetään yv:llä lisää!

Ja tosiaan liputusvuorot LA & SU tarjolla vielä. Ottakaahan rohkeasti pois! Jos olet jo ehtinyt ostaa ajolipun, voin maksaa biljetin hinnan. Ettei tarvitsisi tulla ilman mopoa pelipaikoille :kääk:

Mihin ryhmään nuo liputukset olisi?

Kipe_ sanoi:
Nopeen ryhmän liputukset olisi haussa..

Uskoisin että ei oo este vaihtaa liputukset nopeeseen jos laittaa meiliä ratavastaaville.

Jonezi sanoi:
Uskoisin että ei oo este vaihtaa liputukset nopeeseen jos laittaa meiliä ratavastaaville.

Nopeessa vielä hyvin tilaa, joten pääasia, että liputus tulee hoidettua.

Onko halua ATIII tai ATIV koulutukseen Botnialla? Jos on niin huuda tähän alle kumpi ja missä ryhmässä. Jos löytyy neljä osallistujaa jompaan kumpaan niin järjestetään lauantaina.

Nitrous sanoi:
Onko halua ATIII tai ATIV koulutukseen Botnialla? Jos on niin huuda tähän alle kumpi ja missä ryhmässä. Jos löytyy neljä osallistujaa jompaan kumpaan niin järjestetään lauantaina.

AT3 vois kiinnostaa, tulis samalla ajolinjat tutuiksi, kun ei ennen Botnialla. Eikö se ajettu hitaassa?

Nitrous sanoi:

Kyllä! On kiinnostusta! Ja mukana olen AT3:ssa jos se vaan järjestetään. Onko tuo nyt sitten keskiryhmässä vai miten?

JCM sanoi:
Kyllä! On kiinnostusta! Ja mukana olen AT3:ssa jos se vaan järjestetään. Onko tuo nyt sitten keskiryhmässä vai miten?

AT3 lähtökohtaisesti hitaassa ja IV keskarissa.

Nitrous sanoi:
AT3 lähtökohtaisesti hitaassa ja IV keskarissa.

Viime kesänä olin mukana koulutuksessa ja nyt kun oikein muistelen niin se taisi olla AT3. Eli siinä tapauksessa tuo AT4 olisi se mikä kiinnostelee nyt.

Back