• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 1.8 - 2.8.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Damsku sanoi:
Joo kuvaaja ei tosiaan oo mikään ammattilainen, eikä edes millään tasolla harrastaja. Kunhan kulutteli aikaa räiskimällä mopoja kohti jollain vanhalla hinnat alkaen -järkkärillä :P

Jos jollain on hyviä vinkkejä minkälaisia ratakuvia haluais / kannattaa ottaa, ni voin välittää vinkkejä eteenpäin :)

Öö, ootas... Sellasii kun Pärnussa? :right:

En nyt vielä lupaile liian suuria mutta saattas olla kunhan taidot karttuu tarpeeksi ja jos saan ens talven aikana rakenneltua tarkoitukseen sopivamman (lue isomman) laitteen saattas ehkä ainakin joku affeniston ratapäivä olla mahdollista saada RC-multikopteri ottamaan ilmakuvaa ajoista.

Pilttuulaisille tiedoksi, että sytkäongelmat on ratkaistu ja etusylinterin puolan vaihdolla selvittiin. Jarrut myös kondiksessa. Palat meni vaihtoon, eli kyse ei ollut jarrupölystä, vaan palat olivat enemmän tai vähemmän paskana.

Desmosedici sanoi:
Pilttuulaisille tiedoksi, että sytkäongelmat on ratkaistu ja etusylinterin puolan vaihdolla selvittiin. Jarrut myös kondiksessa. Palat meni vaihtoon, eli kyse ei ollut jarrupölystä, vaan palat olivat enemmän tai vähemmän paskana.

Hieno homma ettei ollut sen kalliimpi remppa :thumbup:

Tarttuiko keltainen/musta Honda nopeesta kenenkään videolle? Lauantai-iltapäivä kiinnostaa. Kellon mukaan vauhtia alkoi löytymään, mutta oliko sille edellytyksiä...:crash:

Tulipahan nyt viimein tarkistettua tuo maksuasiakin koskien ratapäiviä ja onnekseni en ole menettämässä järkeäni/muistiani, vaan olin kuin olinkin maksanut molempien päivien osallistumiset jo nettipankin kautta etukäteen, joten käteismaksuni oli ns. tuplamaksu.

Desmosedici sanoi:
Tulipahan nyt viimein tarkistettua tuo maksuasiakin koskien ratapäiviä ja onnekseni en ole menettämässä järkeäni/muistiani, vaan olin kuin olinkin maksanut molempien päivien osallistumiset jo nettipankin kautta etukäteen, joten käteismaksuni oli ns. tuplamaksu.

Otapas yhteyttä ratavastaavat@moottoripyora.org niin hoidetaan asia kuntoon.

Nitrous & Vaille, tai kuka tahansa muu hitaan ryhmän kuskeista, tuliko kukaan mun perässä ajellu kattoneeks kuinka lähellä maata tuo minun stunttihäkki käy kaarteissa? Edes se "NOS-pullo" ei näytä raapasseen kertaakaan mutta tulin vasta jälkeenpäin miettineeksi että on sen pakko olla ollut aika liki käydä...

Yritän muistaa täytellä sen lomakkeen, kaverille jo linkkasinkin ja se kuulemma sen jo raapusteli.

Rekkamasa sanoi:
Nitrous & Vaille, tai kuka tahansa muu hitaan ryhmän kuskeista, tuliko kukaan mun perässä ajellu kattoneeks kuinka lähellä maata tuo minun stunttihäkki käy kaarteissa? Edes se "NOS-pullo" ei näytä raapasseen kertaakaan mutta tulin vasta jälkeenpäin miettineeksi että on sen pakko olla ollut aika liki käydä...

Yritän muistaa täytellä sen lomakkeen, kaverille jo linkkasinkin ja se kuulemma sen jo raapusteli.

Ei ainakaan mielikuvaa, että olis ollu kovin lähellä.

aksi000 sanoi:
https://www.youtube.com/watch?v=Xa5l3CiN31A

Sunnuntain 17:00 nopeen setti. Eka kerta botnialla ja 15 ratapäivää kokemusta, saa kommentoida sähläilyjä seuraavaa kertaa varten :grin:
Aika jäätävää kohkaamista maksimi riskillä. Huono puoli se ett lähes joka mutka menee lähes päin persettä lähes joka kerta. Hyvä puoli olisi se että jos viitsisit keskittyä ajolinjan perusteisiin, riskikerroin tippuis 50-100% ja kierrosaika pienenis 5-10 sekunttia. Eli sun kierrosaika botnialla ois luokkaa 1:40-45...
Sulla on selkeesti lahjoja siinä mielessä, että reikä päässä on tarpeeksi suuri, joten se (pää) ei vauhtia hidasta.

Nitrous sanoi:
Vähempi yritystä ja enempi tarkkuutta ens kerralle.Vasta sitten lisää vauhtia kun saat linjan pysymään.
Ja sen linjan tarvii olla järkevä, ei riitä että se on tarkka ja sillä pysyy.

scuuba sanoi:
Ja sen linjan tarvii olla järkevä, ei riitä että se on tarkka ja sillä pysyy.

On se hyvä, että täällä on simultaanitulkki vääntämässä ratakiskosta nuo mun viestit.

Back