• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bongasin Sinut motoristi...siellä...

Joku kurvailee myötäänsä, heti ku vähän tie kuivu, Hyvinkäällä Hämeenkatua edestakaisin jollakin uuden karhealla mustalla about 600 cc vehkeellä. Mukavat äänet. Itse olen "pohjoisen kääntöpaikan" vieressä töissä ja mukava fiilis kun hiukan lähetteli. Kurvaa tupakalle siihen kiviliikkeen portaille, P.saarta vastapäätä.
cool.gif

Eilen maanantaina sinivalkoinen Suzuki tms. Lahdessa Karjalankadun ja upon sillan risteyksessä, näytin  
thumbs-up.gif

Liukasta näytti olevan ku siitä kaasuttelit eteenpäin..
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Jos sitä kohta itekki..

Tänään bongasin 2 kyykkyä peräkkäin ajamassa. Olivat menossa Klaukkalasta kohti hämeenlinnan motaria josta itse olin juuri tullut myöskin pyörällä ja käsi tottakai heilahti  
062802jumpie_prv.gif

Yks vihreä kawa bongattu, ER-6 tjsp. Vantaanportin K-raudan vieressä oisko ollu joskus yhen aikoihin iltapäivällä. Reilumpi vasemman käden korotus sieltä tuli vastaukseksi omaani.
Parikymmentä minuuttia sen jälkeen pari maxiskootteria Rusan Shellin vieressä.
Kolmen aikoihin Ylästöntiellä pari kurapyörää tuli vastaan, Kottaraisia tai jotain, ja puolen neljän pintaan yks vissiin -80-90luvun taitteen valkonen Sukisuki ajeli mun perässä Martinlaakson nesteeltä Myyrmannin kupeeseen. Kyllä noita pyöriä alkaa näkymään jo ihan nurkkapyörittelyssäkin  
smile_org.gif

Hesassa bongasin pari Honda hemmoa eilen ilt pv Sturenkadulla, toinen tais olla uusi tuutin R ? makeeta
smile_org.gif

Tänään Järvenpäässä useampia pyöriä tais olla ainakin jammun customia ja KTM supermotoa sekä ensapeliä...
Itselläkin meni illalla uudet ölyt+suodatin Zetoriin + hiukan "burnoutia jäisellä hiekkatiellä. Ei ihan oo viel kelit kohdallaan mut kohta lähtee!
062802moto_prv.gif

Tänään tuli Tampereen hatanpäällä kaks afrika twiniä(?) ja morjestukset olivat kyllä puolin ja toisin KOMIAT, hanskat kävi taivaissa asti!! mä olin se joka tuli teitä vastaan vihreällä kyykky suzukilla.  
biggrin.gif

Noita mopojahan on viuhunu tääl pks-alueel tän viikonlopun aika tiuhaan, mut edes ajeli tänään joku kyykky (oisko ollu suitsa-ei kerenny kattoo niin tarkkaan) ja kovin oli kiire etiäpäin, kun pukkas jonkun ihme lumisateen/kuuron tos klo 19.00 aikoihin kehä 3:lla...
Eihän siitä mitään maahan jääny, mut varmaan oli kuskilla kylmä....
omg.gif
...hoppas pääs edes saunaan  
tounge.gif

22.3.09 n. klo. 13.50 ktm 690 ja yamaha fzr?
confused_orig.gif
kotari meni mechelininkatua meikkuun päin ja jammu meni mechelininkatua ruoholahteen päin. olipa ilo silmille ratin takaa nähdä prätkiä liikenteessä vaikka hiekkaa ja lunta on yllinkyllin, eikä lämpökään hivele.

22.3.09 n. klo. 13.50 ktm 690 ja yamaha fzr?
confused_orig.gif
kotari meni mechelininkatua meikkuun päin ja jammu meni mechelininkatua ruoholahteen päin. olipa ilo silmille ratin takaa nähdä prätkiä liikenteessä vaikka hiekkaa ja lunta on yllinkyllin, eikä lämpökään hivele.
Taisit minut nähdä  
tounge.gif

Tohon aikaan Mechelininkatua ajoin, tuli se kotari vastaan  
cool.gif

Seinäjoella tänään bongattu sininen kawasaki zx, tuli joupin suunnasta keskustaan päin ja uudemman kerran 67:lla nurmoon suunnasta..

Vantaalla Riipiläntiellä bongasin töistä tullessa ainakin kuuden pyörän letkan
062802jumpie_prv.gif
Ensi kerralla jonon jatkoksi!!!! Nyt olin kotilolla liikkeellä
sad_orig.gif

Eilen 18.52 Hyrylästä Nukarin suuntaan mennessä tuli vastaan suunnilleen siinä Rautamajurin kohdalla kaksi moppea, toinen oli joku vihreä ZX Kawa ja toista en ehtinyt tunnistamaan, joku supersportti sekin oli
062802jumpie_prv.gif
Pakkasta oli jo jokunen aste. Ite kotilolla liikeellä, punainen Micra
nixweiss.gif
shaun.gif

Eilen niin ikään tuli Konalassa vastaan Buell ja joku iso uus Bemu- matkasportti... Pari astetta pakkasta, aurinko paisto täydeltä terältä, mmm (eipä enää)
mad.gif

Oltko se sinä joka työnsit punaista kyykkypyörääsi hakunilassa klo.11 kohti shelliä
biggrin.gif
2,5 vuotias poikani sanoi heti et mopo likki kun näki jonkun työntämässä pyöräänsä
tounge.gif
mut tankkauksen jälkeen näyttikin taas toimivan
062802jumpie_prv.gif

Back