Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan ollu samainen KTE joka on laittanut kuvia toiseen ketjuun.Tänään, tai siis oikeestaan jo eilen tuli vastaan noin yhden aikaan iltapäivällä vähän ennen Ruskeasannan Shelliä BMW Megamoto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jälkeenpäin oikein harmitti, etten älynnyt morjestaa sieltä kotilon lämpimyydestä. Asiaan kyllä vaikutti se, että olin aluksi varma, että vastaan tulija on mopo, mutta kun se vaan kasvoi silmissä niin oli pakko todeta, että nyt on isompi vekotin kyseesä. Vittu tää talvi on pitkä
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eikös nämä tyypit olleet ihan telkussakin. Kävivät vissiin aikas pohjoisessa (Nordkapp tms.). Tai ainakin voisi olettaa olevan sama kaksikko, kun niilläkin oli sivuvaunut. Tiedä sitten...Länsiväylällä viime viikolla, -2 astetta, kaksi motoristituristia(keltaisetkilvet), toinen uudehkolla bemarilla ja molemmilla tavarankuljetukseen sivuvaunut...ja toisella kyydissä jätesäkkiin pakatut hirvensarvet. Jätkillä oli kudetta enemmänkin ja länteen suuntasivat. Ei huonoa settiä?
Joo kävin hakemassa eilen Biketeamista Megamoton kotiin.
Kyselivät liikkeessä - millä viet kotiin - vastasin, että ajamalla tietysti.![]()
Varoittelivat lähtiessä, että noissa supermoton renkaissa ei ole paras pito näille keleille.![]()
Ajattelin ensin käydä Rusan Shellillä kahvilla, mutta meninkin sitten Ilolan ABC:lle.
Siihen saakka sulat tiet, loppumatka kotiin olikin sitten lumista ja jäistä latua.
t. Kari
parisen viikkoa takaperin joku ajeli keskustassa TransalpillaEi paljo mopoja näy täällä Oulussalunta kuitenni se 10-20cm.. paitsi niin.. oishan ne nastat keksitty. Ja onhan täällä aika kylmäki. Ei ainakaan mulla olis pokkaa ajella yli 20 asteen pakkasessa, tai no miksei, ajetaanhan sitä moottorikelkoillaki![]()
![]()
Kuusamontiellä oon monesti nähny jonkun päristelevän enskalla. Oisko tuo samainen Transalppi.parisen viikkoa takaperin joku ajeli keskustassa TransalpillaEi paljo mopoja näy täällä Oulussalunta kuitenni se 10-20cm.. paitsi niin.. oishan ne nastat keksitty. Ja onhan täällä aika kylmäki. Ei ainakaan mulla olis pokkaa ajella yli 20 asteen pakkasessa, tai no miksei, ajetaanhan sitä moottorikelkoillaki![]()
![]()