Ponkatuksi tulemista edesauttaa myös pahennusta herättävä ajotapa.Minua ei ole näköjään ponkannut kukaan. Pitää kai ajella enemmän, että joku edes ponkoo.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ponkatuksi tulemista edesauttaa myös pahennusta herättävä ajotapa.Minua ei ole näköjään ponkannut kukaan. Pitää kai ajella enemmän, että joku edes ponkoo.![]()
![]()
Pois se minusta.Ponkatuksi tulemista edesauttaa myös pahennusta herättävä ajotapa.Minua ei ole näköjään ponkannut kukaan. Pitää kai ajella enemmän, että joku edes ponkoo.![]()
![]()
Oliko se kenties tämä paikka? Elikkä Retlahti.Olitko sinä tänään pysähdyksissä pyörä käynnissä Jokikunnantiellä Vihdissä? Sininen pyörä mielestäni, Yammu?! Morjestit reippaasti .ORG! -tyyliin ja morjenstin takaisin. Itsellä oli vihreä ZXR Kawa. Edessäni ajoi kaveri Repsol-CBR 1000:lla. Piti kääntyä jo ympäri, mutta kun kaveri ei oikein tajunnut vaikka vilkuttelin pitkiä.
Miksi "sääliksi"jonkun gikserin ajelees valtatie kuudella kävi vähän sääliksi![]()
no ei ittee ainakaa huvittas tuolla pimeessä/kylmässä kyhnyttää menemään. Nooh kukin vetää tyylilläänMiksi "sääliksi"jonkun gikserin ajelees valtatie kuudella kävi vähän sääliksi![]()
![]()
Eiks tuo oo aika vapaaehtosta toimintaa...![]()
Kyllä täälläkin ajellaan vaikka heti huomenna, jos siltä tuntuu![]()
Mopo tallissa ja tiet aivan sulat...ja niihin näppeihin saa hanskat (vaikka kaks)![]()
![]()