• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bongasin Sinut motoristi...siellä...

Eipä moikkauskäsi väsynyt iltapäivälenkillä, yksi ainoa mopotin tuli vastaan Kytäjäntien Läyliäisten puoleisessa päässä, olisiko ollut puoli kolmen jälkeen, joku nakuhärveli...
Oli muuten hyvin lannoitettu se Kytäjäntien Hyvinkään pää, joku isäntä ei ilmeisesti ole jaksanut sulkea paskasäiliön hanaa pellolta toiselle ajaessaan
crazy.gif

Olitko se sinä tänään n. klo 16 jälkeen en nyt muista tarkkaa aikaa. Ajoit sinisellä nakumallisella moottoripyörällä puntarikoskentietä pitkin huhmariin päin. Käännyin perääsi tieltä joka vie lehmoon. Kiitän reippaasta ja ripeästä kaarreajotuokiosta vaikka se ei kauan kestänytkään, kun käännyit oikealle ilmeisesti kotiisi olit menossa? Moikkasit reippaasti kääntyessäsi, en tiedä näitkö mutta moikkasin takasin. Mutta oli kyl kiva ajaa porukassa vähän reippaammin noita puntarikoskentien mutkia  
thumbs-up.gif

Ps. Jos satut olemaan ORG.ilainen niin pistähän viestiä niin lähdetään ajelemaan joku ilta
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

Olitko se sinä harrikkakuski joka tarjosit apua mulle bensan loputtua mopostani Lohjalla mäntynummen liikenneympyrän lähellä? Sain kyllä hyvin työnneltyä moponi yksin shellille, kun oli loivaa alamäkeä koko matka. Kiitos kuitenkin! Sua ennen joku muovitrumppa vaan morjesti ja ajo ohi.( Vaikka eihän siinä mitään, sekin kyllä huomas että huoltsikka on ihan siinä lähellä) Ajattelinkin, että hd-mies vaan naureskelee ja näyttää suunnilleen keskisormea fighteria työntelevälle jampalle, mutta väärässä olin. Kiitosta ja RISPEKTIÄ reilusta meiningistä!

menipä monta mopoa jonossa volssintietä noin kello 20:30-21. voi jospa ei ois jamahaa kaaduttu, oisin varmasti lähteny ajamaan kiinni...

Olitko se sinä, bussikuski, joka tykitit vastaan Uutta Porvoontietä, vielä matkustaja kyydissäsi?

Uhmasit uljaasti kuudenkympin nopeusrajoitusta hetkellisellä ylinopeudella, joka oli ainakin tuplat rajoitukseen. Komiasti ulvoi bussi kuitenkin...
eek.gif

Kuka ajeli sinisen vollen perässä kuusamon tiellä joskus 18.30
Sinähä se ihme hemmo oot kun jaksoit ajaa satasen rajotuksella kaheksaa kymppii perässä
bowdown.gif

Nii mää olin siinä vollessa
crazy.gif

Tänään liikenteessä mahottomasti pyöriä. Ite ei vaan pääse, kun oon taksissa aamu seitsemästä ilta yhdeksään. Kahdentoista aikaan kääntyi harmaa Kawan er-6n pienellä pleksillä perääni 8-tielle. Jaksoit mukavasti ajella mun ja rekan perässä vaikka satasen alueella mentiinkin kahdeksaakymppiä.
bowdown.gif

Käännyit Raisiossa kustaviin päin vievälle rampille. On se kawa vaan niin mukavan näköinen pyörä, että meinas välillä katse jäädä taustapeiliin.
crazy.gif

Perniö-Kemiö -tiellä tänään tuli vastaan motoristi vastaan etusormi esillä. En voi sanoo et bongasin sinut mutta oletinpahan sut silti tämän foorumin jäseneksi
smile_org.gif
Olisit kääntyny mun perään. Sain nimittäin Suomenniementielle paikallisen "vetomiehen" td-jettalla ja vauhti oli sanoisinko - reipasta
wink.gif
Siitä lisää paskanjauhannassa.

Minä bongasin yhden HD-miehen ojassa, VT2:n Ojakkalan/Koivissillantien risteyksessä (Vihdin tienoolla) äskettäin.
sad_orig.gif

Enpä jäänyt häiriin enempää kun autoilijoita oli jo pari pysähtyneenä, ja kaverin pääkin sieltä ojasta jo nousi - ekana kai katsomaan "missä pyörä". Siihen se oli kai kaatanut sen sateenliukkaalle...

Minusta ei näyttänyt siltä että taksi ois ajanut eteen, vaan oli pysähtynyt juuri pyörän nähtyään, mutta sekin oli mahdollista.

Harmitti varmaan kuitenkin, vaikka hyvä ettei ilmeisesti kauheen pahasti ollu sattunut.

Hemmetisti oli mopoja liikenteessä Nikkilän suunnalla, Harrikoitakin pyöri liikenteessä useampiakin ja oli joku kunnon pitkäkeulakin liikenteessä.
Oli vaan kosteaa ajella Mäntsälän Juustoportista takaisin Hellsinkiin mut se on välillä sellaista.

Kawabata bongattu munkassa puolisen tuntia sitten kawan päältä kärriö perässä. Aiheutti hyväntuulisen hehiön. Ja oli hyvä pöriö...tai jotain sinne päin.
smile_org.gif

Yksi Org-tervehdys Kokemäellä vt2, ja tod.näk. naispuolinen motoristi Vammalasta hiukan Treellepäin, ennen kiskokabinettia...musta pyörä, mustat ajokamat, musta kypärä...reipas tervehdys!

Tänään kaikki vastaantulevat ajelijat tervehtivät niin ettei voinut olla huomaamatta, saako pelko pitkästä talvesta taas muistamaan, että pian ei "nähdä" eikä morjestella hetkiin, kun tulee pyörällekin pakkolepoa..kylmää ja pimeää, pitkä talvi.

Yksi Org-tervehdys Kokemäellä vt2, ja tod.näk. naispuolinen motoristi Vammalasta hiukan Treellepäin, ennen kiskokabinettia...musta pyörä, mustat ajokamat, musta kypärä...reipas tervehdys!

Tänään kaikki vastaantulevat ajelijat tervehtivät niin ettei voinut olla huomaamatta, saako pelko pitkästä talvesta taas muistamaan, että pian ei "nähdä" eikä morjestella hetkiin, kun tulee pyörällekin pakkolepoa..kylmää ja pimeää, pitkä talvi.
Vai olisikohan kiinni siitä että vain "tosimotoristit" enää liikkeellä
wink.gif

Aika vähän prätkiä tuli bongattua tänään, vaikkei edes satanut.
Kaikki morotti reippaasti, yhtään orggi-moroa en bongannut.
Aijuu, itsekin vain morotin
wink.gif
.

mopoja tänään välillä Mynämäki-Yläne...puolen päivään aikaan
smile_org.gif
...olitko se sinä

Back