Aivan sama..Enkeleitähän me kaikki ollaanHDCF:n vai Helvetin Enkeleiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan sama..Enkeleitähän me kaikki ollaanHDCF:n vai Helvetin Enkeleiden?
tais olla bandidosin 13 vuotis bileetMahtokahan oranssi tunnuksella varustetut kerhopojat olla ajelulla tänään stadissa - kuulemma tänään ollut jotkut vuosipäivät![]()
Ai mä vai...edit; eikä ne tenavat meille yhtään vilkuttele?? mitä sä teit niille?
Meinaan vaan, että toi "lavat pystyssä" kotiloiden pysäytys ei kuulosta ihan joka moottoripyöräkerhon toiminnalta.Aivan sama..Enkeleitähän me kaikki ollaanHDCF:n vai Helvetin Enkeleiden?![]()
![]()
Täti tai täti.....missäs on se "rispekti"No just.... mua ne kattelee vaan alta kulmien kuin kukkahattutätiä konsanaan.![]()
Toi kuulostaa hyvältä.Tänään oli liivittömien HD-miesten joku miitti - pikku broidi oli siellä olivat vetässeet jonkun about 200km lenksun ja niillä oli huomio-liivimiehet varmistanu risteyksissä, että letka menee ehjänä läpi. Oli kuulemma ollut hyvin maamoottoreita läsnä joku pari sataa.
Se toinen HD möte on eri asia.
Toiset pinnat tuosta, että myös muunmerkkisiä motoristeja oli mukana.Juu broidi soitti, mut olin silloin Myrskylän takana. Joku Alien run tai sinneppäin oli kuulemma ilta ohjelmakin selvillä 99% HD :ta messissä, joku yksittäinen Ducati ja Suzuki myös mukana.
Scala rider + Schuberth S1 on aika hyvä setti....
Kyllä tuota harrastaa muutkin kuin Enkelit tai Bandidosit mutta lähinnä jurikin silloin jos tosiaan on pitkä letka kyseessä tai muuten paha paikka saada puljaa pysymään järjestyksessä.Meinaan vaan, että toi "lavat pystyssä" kotiloiden pysäytys ei kuulosta ihan joka moottoripyöräkerhon toiminnalta.
bandidos kuulostaa aika oikealta Helvetin Enkeleiden kanssa tuohon.