• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

bompperiko!!!????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xj650t
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Usein tulee vengurteltua ja pujoteltua, mutta kerran katselin valoissa, kun joku muu teki sitä mopolla. Idioottimaiseltahan tuo näytti
biggrin.gif
Yhtä typerältä näyttää,kun joku vetää letkaa perässään satasen alueella kahdeksaakymppiä.
Eikä varmasti poliisit puutu.
033102ass_1_prv.gif

crazy.gif

On sit vissiin käyny sairas flaksi, ettei oo sinivuokot huomanneet mua käyny ojentamaan..

Kuten jo usevampi on maininnu, tuo omalla kaistalla muutenvaan pujottelu on varsinkin letkeässä vauhdissa ja kauniina kesäpäivänä mitä parhainta taukojumppaa pitkällä matkalla - siihen kun vielä yhdistää musiikin hyräilemisen ja sen tahtiin kaartelun - jees...

ja jos paikat on pahasti puutunu samaa kun tekee jalkatapeilla seisten - avot taas tuli lisämielenkiintoa suorallakin ajeluun

tai sitten istahtaa kesken ajon kyytiläisen paikalle ja kumartuu tankin päälle - venyttää kivasti selkää - onhan näitä kokeiltu, mutta ei siitä vielä tähän päivään asti oo pysäytty saati sakoilla uhattu.

baaa.gif

Toivotavasti ei jatkossakaan

BB

ite teen tota aina jos joudun jonku perässä ajeleen eikä ohi pääse.. eipä oo vielä tullu sanomista vaikka miekkataksinki perässä monesti tehny
smile_org.gif

tuloo aina pujoteltua ku pitkää matkaa tekee, ei oo vielä paskalakit huomautellu vaikka on kohdalle sattunu
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Poliisien kanssahan on mukava jutustella. Itse olen noiden kanssa pysäytettynä ja muuten jutellut kymmenet kerrat eikä ikinä ole ollut ongelmaa. No joskus on tarvinnut lähteä paikalta maksumääräystä painavampana ja joskus on joku halunnut keskustella ajotavastani. Sellaistahan se on.

[
Onko sulla kaikki ihan kohdallaan? Huolestuttavaa tekstiä!!
eek.gif

Määhän kierrän kaikki kaivonkannet, kuopat, halkeemat ja muut mutkatielläkin saati suoralla, mopolla on leikittävä koko ajan se tykkää siitä.
biggrin.gif

Niin, ja pakko venytellä väliin romuja niveliä ja selkää, takapenkillä istuskellen ja muita konsteja tehden jotka helpottavat hiukan oloa. Polviin sattuu jos ajaa viisikymmentä kilsaa jalat noinkin koukussa kuin XJR:ssä istuessa on, mutta vähän aikaa kun ajaa takapenkiltä, niin menee taas mukavasti. Jänteet aika huonot? Hmmm...voi ne olla hyvätkin, mutta lyhyet.

Poliisien kanssahan on mukava jutustella. Itse olen noiden kanssa pysäytettynä ja muuten jutellut kymmenet kerrat eikä ikinä ole ollut ongelmaa. No joskus on tarvinnut lähteä paikalta maksumääräystä painavampana ja joskus on joku halunnut keskustella ajotavastani. Sellaistahan se on.

[
Onko sulla kaikki ihan kohdallaan? Huolestuttavaa tekstiä!!
eek.gif
No ei varmaan. Siis ole kohdallaan. Toistaiseksi eivät kuitenkaan ole vielä lukinneet minnekään pehmeään huoneeseen. (Omassa tönössä tosin seinät alkavat olla jo aika lahot/pehmeät, joten ehkä nuo ajavat saman asian)...
cool.gif

Mutta yhtä kaikki - yleensä kaiku vastaa tavalla, jolla huudetaan. Eli jos suhtaudut poliiseihin asiallisesti, niin kokemukseni mukaan saat samanlaisen kohtelun. Kiukuttelu, vi**uilu ja viisastelu varmasti laukaisee viranomaisessa samanlaisen kemiallisen reaktion.

Kaksi viikkoa sitten minulla oli kovin mukava (joskin kallis) juttutuokio MP-poliisin kanssa, joka pahoitteli lopuksi kovasti joutuessaan muistamaan minua 85 €uron rikemaksulla.

Poliisin syytä eivät ole nopeusrajoitukset ja turha noista on tuolle alkaa purkaa... Se vaan tekee työtään...

Poliisin syytä eivät ole nopeusrajoitukset ja turha noista on tuolle alkaa purkaa... Se vaan tekee työtään...
Siis nehän tekevät vain työtään. Ja voihan niilläkin olla tosi paskamainen päivä, paskamainen esimies. pihtaava akka yms. jolloin kynnys v*****n kuuntelemiseen laskee itse kullakin. Mutta kun asiallisesti käyttäytyy ja ottaa myös virheensä todesta ei ongelmia tule.

Näinhän se on... että niitä päiviä mahtuu monenlaisia meille kaikille.
Siinä vaan täytyy sitten olla kieli keskellä suuta jos joutuu poliisin juttusille silloin kun sillä in huono päivä...

Ihan asiallisia tyyppejähän ne poliisi-raukatkin yleensä on. Apu oli tänäänkin nopeasti paikalla, kun sitä virkavallalta tarvittiin!

Mutta ettei saa mutkitella... Menee hiukan yli.

Back