• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bombersin myymä potta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kuulemma sama kun pistäs ämpärin päähän !
ulkonäkö ihan jees, mut samalla rahalla saa kypäriä millä pystyy ajamaan muuallakin ku kaupungissa 40km/h...

Joo, ei toi XX taida olla mikään kypärien kruunaamaton kuningas, mutta Alienia sen sijaan voi jo kutsua kypäräksi.

Niih, tuolla sekä tuolla minä sekä muut ollaan keskusteltu aiheesta. Otappa onkeesi...
wink.gif

BikeWorldissa oli poistotarjous Airai Tour-X + musta vissiri ja visiirinpoistosarja 520eur.. viimevuoden malleja, kandee kysellä onko niitä vielä jäljellä.

Joo eipä sitä kannata ostaa kypärää jota vakuutusyhtiöt eivät tunnista. Turhaa riskinottoa.

Mitäs porukka on mieltä kumpi parempi käyttökypärä ja vissiin kumpikin vakuutushyväksyttyjä: Bombers Alien vai Craft RX7?
Olen jommankumman ostamassa, kumman etten tee tyhmyyksiä? XX en missään nimessä koska vakuutusyhtiöt eivät korvaa se päässä
veryangry.gif

Osta se mikä hyvältä tuntuu. Vakuutusyhtiö ei ole mun kypäriä ostanut eikä mua ole kiinnostanut se korvaako vai ei eikä kiinnosta vieläkään. Porukka tuntuu pelkäävän lippoja tms. liikaa, menee hauskuus koko hommasta.

Back