• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BOLTIN LETKA SU 29.8 klo 12.00 Sipoonlahden Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahtavaa että jaksoitte järkätä tämmöisen.
Tän tyyppiset pidemmät vikonloppuletkat on jotenkin rentoja kun työviikko ei haittaa harrastusta.

EEIIII vid... ny vast näin tän ilmon.. ois ollu NIIIN kybä :WAZAAP:.. toisaalta olin kyl lieväs kuumees (ajoin silti vajaa parisataa issessein) mut silti.. isopitkäletka on niin cool :thumbup:.. ehk enx gerral, jollei joudu vuoroon hankkii pensaraheit :D

Täytyy myöntää että tollanen 50 pyörän letka on näky, joku vanhaherra Porvoossa selkeesti laski meitä kun käsi kävi joka pyörän kohdalla (ei ollu nyrkki tai keskari) :D

fredi sanoi:
No niin Tuksu ois tankattu v-powerilla seuraavaa viikonloppua varten.

Hannibaali jaksaisitko vetää?:orgmp:

Ai että mentäs nyt sitte sunnuntaina?

Eikö uukkareiden määrä ollu riittävä? Vieläkö kaipaat hiekkateitä? Haluat lähteä ajelemaan hermoromahduksen partaalla olevan akan perässä vaikka merelle asti?

No helvetti soikoon ja putket laulakoon, mennään sitte!
:ohmy::tyhmäminä:

shyhander sanoi:
Täytyy myöntää että tollanen 50 pyörän letka on näky, joku vanhaherra Porvoossa selkeesti laski meitä kun käsi kävi joka pyörän kohdalla (ei ollu nyrkki tai keskari) :D

Hitto tän missasin, vaikka olin eka. Oli vissiin kiire ettiä navista umpikujia.

Hannibaali sanoi:
Hitto tän missasin, vaikka olin eka. Oli vissiin kiire ettiä navista umpikujia.

Tämä oli siinä Porvoon keskustan lähellä. Siinä kohdalla oli letkat erillään. Vaari selkeesti innostu:D

Kiitokset tikkariletkasta veturille ja perämiehelle! Kyllä letkasta jäi monta hauskaa juttua muisteltavaksi! :D Ei muuta kuin kohti uusia U-käännöksiä! :D
Hauskaa oli! :orgmp2:

Back