Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bolt sanoi:Ja kotona ollaan. Tikkariltkassa melkeen 20 pyörää ja mulla parhaillaan 30. Luvut vähän heitteli kun jengiä lähti ja uusia tuli matkalla. Jos mun letkoilla säädetään, niin nyt saatiin semmonen kultakimpale tikkariveturiksi että alta pois. u-käännös kisan voitti Hannibal 4-1. Erikoismaininta hiekkatielle eksymisen jälkeisestä hermoromahduksesta ja letkan häntäpää unohtamisesta bensikselle
Tästä tehdään kyllä jokavuotinen perinne.
. 
fredi sanoi:Kiitos vetureille ja ajoseuralle.
Hauskaa se on tuksulla hiekkatiellä ajella. Ehkä seuraavalla kerralla Hannibaali löytää meille enskapätkän reitille
Ajokelit jatkuu Hannibaali voisi kehitellä tikkariletkan ensiviikonlopulle.
Hannibaali sanoi:Mietitään, koska ducatit ei tunne käsitettä ’seisonta-aika’.

fredi sanoi:Suottahan sitä hyvää mopoa tallissa seisottaa. Ajoon ne on tehty![]()
Hannibaali sanoi:Kylläpäs sitä nyt ylistellään.
Paronilla käskin sua mogaamaan, mogasit. Kiitos siitä. Silti et saanu tasotettua tilannetta.
Plus unohtu mainita: tokavika uukkari tapahtu hiekkatiellä. Siellä kyllä kävelin letkaa pitkin huutaen ”OTAN LOPPUTILIN!!”
No ne palkkas mut sit kumminki takasin ja lopputulema:
Kaikki oli kaikista käännöksistä huolimatta iloisia.
Tikkari suunniteltu n280.
Toteutunut n 330.
Eiku uudestaan!
Fredi, joks mennään![]()

Knaku sanoi:Hitto, että tänään piti olla noi hemmetin rippijuhlat! Oisin niin mielelläni ollut mukanaNo seuraavalle ehkä...
![]()

(ja sikillä joka mielensä pahoitti
)Allu, en mä pahoittanut, kunhan kerroin omalla tauolla missä mennään. Oikein mukavaa oli loppupäivä. Himaan kun pääsin olin aivan katkipoikki.Motoristo sanoi:: (ja sikillä joka mielensä pahoitti)