• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW ESA iskarin huoltoa Suomessa?

Moi,

BMW R1200GS -08

tekeekö joku Suomessa BMWn ESA iskareiden huoltoa? Etuiskari vuotaa öljyä ja merkkihuolto varppina tarjoaa uuteen vaihtoa, maksanee xxxx€

Maailmallahan nuo lähetetään johonkin pajaan jossa rebuildaavat .

Vinkkejä, tietoa tekijöistä, KOKEMUKSIA?

Kiitos.

KPM Tech Pohjajoentie 15 87970, Jormua

Puhelinnumero: 0505273885

Tuolta myös apua ongelmaan!

Juke sanoi:
http://www.mphuolto.fi/

Ilmeisen hyvä seppä alallaan. Vaihtoi minulle Turhatekit viime kesänä. Kertoi, että Bemun Esat ovat korjattavia toisin kuin joskus väitetään.

Ääni tälle yritykselle,vuosi sitten käytin GT 1300:n vuotavat etu- ja takaiskarin tuolla ( ESA ).Kuntoon tulivat ja hyvin toimivat,hintatasokin kohtuullinen.

TTMfactory Tammelassa, Forssan kupeessa. Laittoi mun gessun etuiskariin venttiili josta jatkossa saa huollon tehtyä. Eikä todellakaan maksanut maltaita. Suosittelen

TTM Factory teki mulle molemmat, eteen ja taakse K1300s.Hoiti kuntoon myös takaiskarissa olevan vuodon esijännityksen säätimestä. Suosittelen.

Viimeksi muokattu:
Back