Pystyykö eri merkkisillä vimpaimilla juttelemaan kaverille toiseen pyörään tien päällä eli jos vaikka itsellä Scala Rider ja kaverilla Midland BT? Siis onnistuuko laitteiden linkittäminen merkistä toiseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ne nyt saanu jo Schubertillekin ensimmäisiä kuvia vaikuttaa kyllä ihan pätevältä laitteelta toivotaan, vaan että tulee myös S1Prohon.Laitteet ei ole juurikaan kehittyneet vuoteen, mutta nyt jotakin uutta taas pilkistää.
Cardo (Scala Riderien valmistaja) näyttää lyöneen hynttyyt yhteen Schuberthin kanssa, ja ainakin C3 malliin tulee fiksusti jälkiasennettava setti. Vastaavan itse modaaminen on kyllä käynyt mielessä jo jostakin nykyisestä mallista.
Ominaisuuksista mainitakseni naäyytäisi olevan kaikki Q2 mallin toiminnot ja lisäksi RDS radio.
+ vielä yhteensopivuus nykyisten Riderien kanssa joten hyvältä vaikuttaa.
Linkki Louisille jossa tuo on jo esillä.
Schuberth® Rider Communications System (SRCS).
![]()
Kuvan "Vanucci" kaulurilla ei ole mitään tekemistä setin kanssa.![]()
Tilaan S1Pro:n joka tapauksessa.No ne nyt saanu jo Schubertillekin ensimmäisiä kuvia vaikuttaa kyllä ihan pätevältä laitteelta toivotaan, vaan että tulee myös S1Prohon.
Sitä olen ajatellut seuraavaksi kypäräksi, mutta saattaa joutua tyytymään C3:een, jos ei tule tuohon malliin yhteensopivaa.
http://www.schuberth.com/en/products/motorrad/src-system.html
Hyvä kypärä! Kyllä S1Pro:hon saa vaikka Scala Riderin asennettua, kun vähän näkee vaivaa.Tilaan S1Pro:n joka tapauksessa.No ne nyt saanu jo Schubertillekin ensimmäisiä kuvia vaikuttaa kyllä ihan pätevältä laitteelta toivotaan, vaan että tulee myös S1Prohon.
Sitä olen ajatellut seuraavaksi kypäräksi, mutta saattaa joutua tyytymään C3:een, jos ei tule tuohon malliin yhteensopivaa.
http://www.schuberth.com/en/products/motorrad/src-system.html![]()
Toivottavasti siihen tulee vastaava setti.
Ipod nanossa on hyvä ääni ja näppärän kokoinen. Ehkä vähän sekava ladata musiikkia soittimeen. Musiikit saa kait vaan iTunes ohjelmalla, joka tosin on ilmainen.Ei tärpännyt hakutoiminnolla, joten laitetaas tänne:
Kypärässäni on Q2:n mp3-liitännällä oleva versio. Onko kokemuksia/vinkkejä/suosituksia, millainen ja minkä merkkinen soitin tuohon kannattaisi tuikata kiinni??
Olis tuo mp3-soitin mukava lisä jos radiosta ei tule mitään, eikä jaksa porista kenenkään kans.![]()
Eipä ole tullut tuo vaihtoehto mieleenkään. Mulla onkin tuollanen tupakansytyttimeen kytkettävä soitin laatikon pohjalla pölyttymässä. Tähän malliin työnnetään muistitikku, onko olemassa jo sisäisellä muistilla olevia lähettimiä?No jos langattomuus olisi tarkoitus säilyttää ja äänikään ei kypärän sisällä voi olla kovin hifiä... = MP3 soitin FM lähettimellä!
(Lähettää musiikin radioon tietylle kanavalle)
Tuon voi kiinnittää vaikka tankoon ja kappakeenvaihtokin on helppoa.
Kokeilin tota Q2:n kanssa, en tykänny.. ei ollu mun mielestä kovin hyvä systeemi.No jos langattomuus olisi tarkoitus säilyttää ja äänikään ei kypärän sisällä voi olla kovin hifiä... = MP3 soitin FM lähettimellä!
(Lähettää musiikin radioon tietylle kanavalle)
Tuon voi kiinnittää vaikka tankoon ja kappakeenvaihtokin on helppoa.