• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bläkkäriin undertray

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja markem
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PowerPronzehan se mulla oli. Ihan helppo asennus oli.

Pitäähän sitä jonkin verran purkaa, mutta työstää ei hirveesti tarvitse.

Takagummin poisto kyllä helpottaa asennusta.

Just kohta menossa ko. käikäle paikoilleen. Mulla ei tarvinnu muuta leikata kuin alkuperäinen kilpipaikka pois eli vilkkujen kiinnityskohdatikin poistuvat.

Muuten käy alkuperäisen "sisäloksun" päälle. Tulee ruuveilla/muovinastoilla peräkatteeseen kiinni. Ihan simppeli asentaa, eikä tartte työstää kuitenkaan kovin paljoa..

Noista vilkuista vielä, millä saisi tehoa taaksepäin kun mulla on valkealla lasilla varustetut ilmanottoaukoissa sijaitsevat takavilkut. Oranssi 21W ei oikein näytä hyvin...
En tiedä mitä olet mieltä, mutta tilasin itselleni bläkkäriin takavalon, missä integroidut vilkut. Nuo ilmanottoaukkoon integroidut vilkut on kyllä SAIRAAN hienot, mutta ei oikein ole käyttökelpoiset laukkutelineen kanssa...
blush.gif

Back