eli mitenkähän sais bläkkärin matalammaksi, kun oon tämmönen "persejalka" 173cm....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä vartta piisaa mutta mites latvan kanssa.heheheee... voi teitä.
T:191cm![]()
![]()
![]()
Ootko säätänyt jousien esijännityksen kohdilleen. Pyörän pitäis painua kuskin ja mopon painosta 30-40mm.. Sekä etu- että takapäästä. Edestä ehkä 5mm enemmän.onnistuskohan taka iskarille joku juttu,?
Öhlärillä saa vielä mopon korkeuttakin säädettyä.. Joskin vain 2mm lyhyemmäksi omassa mopossa ja 10mm lisäpituutta. Tietty tuo iskarin pituus kertaantuu perän korkeudessa linkkien takia.Esi jännitys on tavallisen V-mäinen säädettävä tuosssa. Ja jos ajelee välillä joku kyydissä niin vakio iskari ei ole kovin toimiva ratkaisu. Ite ajattelin ostaa öhlinssin taka iskarin tälle kesälle.
Minä kuulin sellasen jutun että kaikille miehille on annettu "lähdössä" tasan 2m, tämä mitta sitten jakaantuu tyypistä riippuen selkäruodon pituuteen ja sitten ...heheheee... voi teitä.
![]()
![]()
Nimenomaan! Vaikka nyt on satula 820 millin korkeudessa, niin vieläkin ylemmäksi (2-4 senttiä?) pitäisi saada. Joojoo... katuenskoissa on korkeutta, mutkus pitää olla matkamopo!heheheee... voi teitä.
![]()
![]()
Nostohan on helppoa, U- muotoinen prikka iskarin yläosaan.Nimenomaan! Vaikka nyt on satula 820 millin korkeudessa, niin vieläkin ylemmäksi (2-4 senttiä?) pitäisi saada. Joojoo... katuenskoissa on korkeutta, mutkus pitää olla matkamopo!heheheee... voi teitä.
![]()
![]()
Nimim. 190 cm
Kerron joskus ensi viikon jälkeen, jos vielä pääsee ajelemaan. Madallus on työn alla ja jos kelejä riittää, pitää pyörä korkata heti. Naapuri kävi ainakin uuden vuoden aattona ajelemassa...!Kertokaas kokemuksia kuinka olette toteuttaneet mataloittamisen ja millainen vaikutus toimenpiteellä on ollut.
Oma mopotti täytyy mataloittaa vaikka just ja just itse sillä pärjäänkin. Likka nimittäin aikoo myös ajella tuolla ja painon (mopottimen) vuoksi on syytä saada töppöset maahan tukevasti. Likka kun on hentoinen 170-senttinen...
Öhlins kiinnostaisi varsinkin jos sillä saa säädettyä suht helposti ja kun kuorma vaihtelee eri käyttäjillä melkoisesti. Minkä hintainen ratkaisu tuo olisi?
Mites madalluksen kanssa kävi?Kerron joskus ensi viikon jälkeen, jos vielä pääsee ajelemaan. Madallus on työn alla ja jos kelejä riittää, pitää pyörä korkata heti. Naapuri kävi ainakin uuden vuoden aattona ajelemassa...!Kertokaas kokemuksia kuinka olette toteuttaneet mataloittamisen ja millainen vaikutus toimenpiteellä on ollut.
Oma mopotti täytyy mataloittaa vaikka just ja just itse sillä pärjäänkin. Likka nimittäin aikoo myös ajella tuolla ja painon (mopottimen) vuoksi on syytä saada töppöset maahan tukevasti. Likka kun on hentoinen 170-senttinen...
Öhlins kiinnostaisi varsinkin jos sillä saa säädettyä suht helposti ja kun kuorma vaihtelee eri käyttäjillä melkoisesti. Minkä hintainen ratkaisu tuo olisi?
170 senttisellä ei pitäisi tuskaa tuottaa, itse en ole edes 160 senttiä... ja painostakaan ei perä putoa, kun sitä ei ole (vielä)50 kiloa.![]()
Madallus maksaa töineen kaikkineen liikkeessä jonkun 100 - 150 egeä. Riippuu tietysti siitä, onko madalluspalat merkin alkuperäiset, vai tekeekö ne liikkeessä itse moiset.
Mitä makso öhlins?Mä vein tänään mopottimen huoltoon ja muutenkin hieman laitettavaksi. Eli Öhlinssiä taakse ja huggeri sekä raiserit paikoilleen. Samalla katselevat miten mataloitus tehdään, sillä pelkällä Öhlinssillä ei madallus onnistu. Itseasiassa mopottimeni oli hieman korotettu vakiosta joten mataloituu se ainakin hieman. Samalla jäi mietintämyssyyn mökäputken asennus hieman alemmas jotta alkuperäiset laukut sopisivat paikoilleen.
Suunnilleen puolet uuden hinnasta eli tuo on viime kesän ollut tuttavan xx:ssä. Hän vaihtoi taas mopotinta ja riisui arvokkaimmat varusteet pois.Mitä makso öhlins?Mä vein tänään mopottimen huoltoon ja muutenkin hieman laitettavaksi. Eli Öhlinssiä taakse ja huggeri sekä raiserit paikoilleen. Samalla katselevat miten mataloitus tehdään, sillä pelkällä Öhlinssillä ei madallus onnistu. Itseasiassa mopottimeni oli hieman korotettu vakiosta joten mataloituu se ainakin hieman. Samalla jäi mietintämyssyyn mökäputken asennus hieman alemmas jotta alkuperäiset laukut sopisivat paikoilleen.
Tää mopoilu on yks sellanen homma jossa 15 centtiä pois auttais kovasti asiaa...Varsinkin SP-02:llaEi niiden kantapäiden tarvii maassa olla.. Kunhan päkiät yltää niin on hyvä.
T: 173cm