• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BlackBirdin ajo-ominaisuuksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paljonko olette muuten päästelleet menemään noilla bläkkäreillänne? Mulla vielä sisäänajossa joten en ole tuota 200 vielä yrittänyt..,mutta mikä on tuntuma kun liikutaan tuossa parissa sadassa?Miten pyörä käyttäytyy,entä kuski?
230km/h, siinä rupes tuntumaan keula vähän huteralta. Oli tosin 50l takalaukku kiinni. Tosin Zumon mukaan toi oli vaan 214km/h.

Edit: Mä oon nostanut peräpäätä 2cm, ehkä sekin vaikutti levottomuuteen. Ja vois kai säätää jousitusta, kun osais.

Mutta kiva tunne kun 180km/h:ssä vääntää kaasun auki ja pyörä lähtee.
Niinpä, vuos sitten vedin ruåttin puolella hiukka kisaa motarilla ja alkoi laukkujen kanssa heijata mutkissa yli 220 km/h vauhdeissa. Aika jännä tunne.
sad_orig.gif
Osin syynä oli finaalissa oleva takaiskari, osin laukut jne. Ilman laukkuja ei 250 vielä tunnu pahalle.

Itse ajelin katteet maihin, mutta tämä tapahtui radalla, ei tullut jalkatappien tuntosarvet vastaan kun niitä ei ollut.
Hyvä se xx on 200km/h yli vauhdeissa ja menee kuin veturi hyvin sinne  250km/h, eipäs se hirveen kovaa yli vakiona edes mene, joten mukava peli on.
Kaipa tuo nyt yli 250 pitäisi mennä,aina lähemmäs 300 vakionakin?   900 hornettikin menee vakiona 240,kuskin usko hornetissa loppuu ennen kuin mittarin viisari,siellä on aika riepoteltavana noissa yli 200 nopeuksissa,ja siinä vie ilmanvastuskin jo suurimmat puhdit.
tutkaan sillä kerkee lentokentällä vakiona 275km/h, joten 300 jäänee haaveeksi, tosin kyllä se mittari siellä 300 roikkuu.
Tämä siis 1999 vuosimallin xx, 2005 malli oli kerinnyt jopa 279.

Kannattaa vaihtaa keulaan jäykemmät öljyt ainakin jos pyörässä on jo kymmenissä tuhansissa se mittarilukema. Ei ole kummoinen homma jos ei tarvi stefoja vaihtaa(irroitus kovin homma). Vaikuttaa huomattavasti seuraavan 10tkm ajokokemuksiin.

200km/h ei tunnu kyllä missään, juuri sopiva vauhti tolle pyörälle
sport05.gif

Entisenä mustarastaan omistajana voin kyllä sanoa että 200km/h on ihan passeli matkavauhti vaikka kyytiläisenkin kanssa (olettaen siis että olet matkalla arjalaisten mailla, muuallahan me ei sitten kaahailla
062802moto_prv.gif
). Laukut ja muut tietysti vaikuttaa... yli 200 alkaa oleen sit jo aika rasittavaa puuhaa pidemmän päälle monessakin mielessä.

Renkaat on reunoilta mustat kanttailusta mutta ei katteet ole raapinut maahan. Sitä päivää odotellessa...
wink.gif

285 olen baanalla napannut.. ja loivaa ylämäkeä. tietenkin!
biggrin.gif
97 ja vakio... 57974 km nyt mittarissa.
tarkistin gps:n kanssa mittarin näyttämän ja 150 lasissa, todellinen 149. Joo, tiedän että kuullostaa ihmeellisen tarkalta!! ?? Nummelan nopeusnäyttö antoi 90/89... Noh.. hmm..
nixweiss.gif
Outoa!
Kerran pohja raapas (putkistoon) kiinni kun ajoin tratoaarilta alas. Kovempaa kun olis ajanut niin ei olis ottanut kiinni.
Ja juu, tulin just turneelta: eka päivä 1020km, 2.päivä 980km ja 3. päivä 450km. Eli kyl sil matkakin taittuu niin maan perkkeleesti
biggrin.gif

Itsellä tuo pyörä on parasta mitä tähän mennessä olen kokenut... Aivan helekutin kiva ajaa... Sopii mutkiin ja kovaanajoon sekä kaupunki ja motaripäristelyn täydellisesti... Helppo pitää pystyssä hidasajossa... Itsellä ei ole laukun laukkua eikä telinettä tossa kiinni, eikä tule... Yritän pitää sen semmosena kun Honda sen ajatteli olevan ennenkun siitä tuli matkapyörä... Eli nopea...

Radalla olen ajanut, eikä katteita ihan helposti asfalttiin saa kyllä osuun. Kun katsot siinä jalkatapin päässä olevaa "nastaa" niin se on juuri sen takia niin piiiiitkä, että varoittaa. Kun se osuu maahan on siittä vielä vähän varaa kallistaa ja ihan tavallinen ajelija ei saa edes niitä tappeja koskaan hipaseenkaan maata.

Back