Mulla oli -01 mallin tuplaX (uusi). Ajoasento oli tosi lepponen. Mulla vaan tahtoo kädet puutua kaikissa pyörissä ja niin teki XX:ssäkin. Kate suojaa niin hyvin ettei nosteita juuri tule. Kuitenkin ajoasento matka-ajoon on yksi parhaista mun mielestä. Mikään kyykky se ei todellakaan ole.
Muuten ajo-ominaisuuksista, paluuvaimennukset oli riittämättömät. Alkaa kovissa vauhdeissa kaarteissa huojumaan (tielläkin). En käyttänyt sitä radalla. Ei siis kokemuksia sieltä. Keula oli levoton jos painoa on takana ja korkealla, esim. raskas takalaukku tai kyytiläinen. Näkyy siinä ettei käsiä voi irroittaa tangosta risteyksiin tullessa kun alkaa ohjaus jakamaan. Samoin jos käytti etusta ilmassa, etupyörän alastullessa alkoi pirunmoinen jakaminen.
Katteita en saanut maahan normaalissa tieajossa. Tosin olen nähnyt kun kaverilla otti jalkatappi maahan radalla (kaasariversio) ja itsekin kuullut tapauksista että katteet osuvat kyllä tonttiin kun vain kallistaa. Vaan jos pyörä ei ole menossa radalle, niin tuskin haittaa nämä ongelmat. Dual-jarruista en pitänyt, koska niillä välillä tuli melkoisia takapyöräluistoja jarrutuksissa. Ruisku-XX:ssä on aika kunnioitettava moottorijarru. Ja niin on kyllä tosi hyvä alavääntökin. Vissiin tästä johtuen se on aika herkkä kaasuun. Nykäisee kun ajaa epätaisuuksiin. Ainakin ennen kuin tottuu ja osaa varoa.
Tuo sama etupään ravistelu oli mulla hornetissa,painoa liikaa takana,taitaa olla kaikissa pyörissa sama jos vaan tarpeeksi panee painoa taakse?
Mulla tuo -07 malli ja tuo ruisku on kyllä helvetin hienoa menoa antava,toi kaasun herkkyys on kyllä erilainen kuin kaasariversiossa,mutta ei nykäykset minua ole häirinneet,päinvastoin kaupunkimatelussa menee tyhjäkäynnillä kuin juna,ei tarvii kaasulla säädellä menoa.