• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Blackbirdiin takanakkia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strider
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on ollu misukan pilot sport hpx ja pilot power. Ja sitte mezellerin joku tourinki ratas. Kaikki on pelannu hyvin alla ja varmaan normaali ajossa olis kestäny usiampia tuhansia mutta mun ajossa ovat pyörineet 1000-3000km  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

metzelerin hmm.. sportec kesti 9 tkm takanakkina,yli puolet ajettiin "lasti" päällä,etusella ajelee ainakin tulevan kesän.
Vaihtoivat kyselemättä pirellin alle,kuulemma paras tavalliselle hiplaajalle.
-lähtis vaan noi lumet....-

-lähtis vaan noi lumet....-
Mikkä lumet
omg.gif

Diabloo mää ainaskin laitan alle.
Kylläkin tällä hetkellä on takana Michelin Pilot Road ja siihenkin oon tosi tyytyväinen, varsinkin märkäpito on paras millä oon ajanut. Ja misukka toimii myös kylmänä/kylmällä hyvin. Eteen en niinkään misukkaa suosittele, kuluu hampaille eikä muutenkaan tunnu niin hyvälle kuin takanen. Mutta nyt siis tulee alle Diablot, ihan pakkohan niitäkin on tuon bläkkärin alla kokeilla.

Cebarissa tähän mennessä kestävin on ollu Metukan Z6 vahvennettu. Tunloppi ja Ridgestone loppu molemmat alle viien tonnin. Eikä oo pijot loppunu kesken. Paitsi jäällä ja kylmänä vesisateessa..

Z6, suurin osa kakspäällä + kamat, kesti noin 14 000 km. Edessä enemmän, loppua ei näy.

Pirellin Diablo Strada pyörinyt takanakkina noin 17000 km kohta rupee olemaan vaihtokunnossa, reunoilla olis vielä pintaa vaan keskeltä on menossa kaljuksi
lookaround_orig.gif

Seuraavaksi alle laitan Metzin Z 6;n

Z6 ja se raskaamman vehkeen malli, oisko B malli
nixweiss.gif
mut ainaski normi Z6 oli omituinen -05 XX:än alla ku viime vuona testasin huoju miten sattu.
Nyt mulla alla briget jotka oli alla ku ostin, tos on perus Diablo ja Z6 takasena oottamas et saa XX kilsoja alle
cool.gif
cool.gif
033102bebe_1_prv.gif
No nii....nyt on z6:lla kilsoja alla noin 600, eikä ole vielä kauheesti kehuttavaa!Huojuu pirusti eikä tarvii paljon olla vauhtiakaan kunhan kunnolla kanttaa ni tuntuu et kuski muuttuu matkustajaksi!Vanha brigge ei kyl huojunu mut siin oli kääntymis vika ja z6:en taas oikein imee mutkaan!Kaikissa meissä on vikoja.....
wink.gif

nixweiss.gif
mut ainaski normi Z6 oli omituinen -05 XX:än alla ku viime vuona testasin huoju miten sattu.
Nyt mulla alla briget jotka oli alla ku ostin, tos on perus Diablo ja Z6 takasena oottamas et saa XX kilsoja alle
cool.gif
cool.gif
033102bebe_1_prv.gif
No nii....nyt on z6:lla kilsoja alla noin 600, eikä ole vielä kauheesti kehuttavaa!Huojuu pirusti eikä tarvii paljon olla vauhtiakaan kunhan kunnolla kanttaa ni tuntuu et kuski muuttuu matkustajaksi!Vanha brigge ei kyl huojunu mut siin oli kääntymis vika ja z6:en taas oikein imee mutkaan!Kaikissa meissä on vikoja.....
wink.gif
teille on nyt myyty jotain sutta.
itellä on nyt 3 sarja z6 -05 xx:ssä ja mitään huojumista ei ole ollut vaikka 3 laukkua ja muija on ollu kyytissä
itelläki jo painoa pelkästään 100KG.
1/4maili kisoissakin on ollut pitoa loistavasti.
radalla ei ole tullut ajettua josko se alkais sitte +200 kurvissa huojumaan.

nixweiss.gif
cool.gif
cool.gif
033102bebe_1_prv.gif
wink.gif
teille on nyt myyty jotain sutta.
itellä on nyt 3 sarja z6 -05 xx:ssä ja mitään huojumista ei ole ollut vaikka 3 laukkua ja muija on ollu kyytissä
itelläki jo painoa pelkästään 100KG.
1/4maili kisoissakin on ollut pitoa loistavasti.
radalla ei ole tullut ajettua josko se alkais sitte +200 kurvissa huojumaan.
No sudesta en tiiä!Laukkuja mul ei oo ja yksin oon ajellu...painoa 110kg!Täytyy varmaan ottaa muija kyytiin ni todennäkösest huojunta loppuu ku vauhti putoaa.....
biggrin.gif

Back