Tuosta näöstä voi olla montaa mieltä, mutta itse päädyin Busaan paremman takapenkin takia kuin mitä GSXR1000:ssa on. Sitä paitsi se kupla siihen penkin paikalle, aaahhh mikä muotoilun ihme, sillä se nopeus vasta nouseekin kun sen laittaa paikalleen ... ainakin baarikeskusteluissa, täällä nopeusrajoitusten luvatussa maassa.Jos mää joskus lopetan custom pyöräilyn ja ostan muovi pyörän, niin se takuu varmasti on hayabusa. Se on niin ihanan rumakinSiis ihan oikeesti oon hirvee busa fani.![]()
Ja jatkan kysymällä uudestaan että missäs Suiza on todennut että drag co-efficient on pienempi tuossa K5 suzukissa ja jatkan että factory pron sivulla on kerrottu tuosta nopeusrajoittajsta eli sytytysennakkokartasta tonnisessa todeten että ei niissä mitään varsinaista rajoittajaa ole ? Jos on toisin niin mielelläni ymmärtäisin asian paremmin...
Mielenkiintoista olisi että pätkii kakkospyttyä ? Eikös se ole niin että huipputehoilla alkaa olla "vaarallista" katkoa tai sytytystä tai polttoaineen syöttöä ? Tein kerran ohjelman jossa ignition cut iski huippukierroksilla rajoittamaan kierroksia ja liekit sekä pauke putkesta oli sellaiset että huh ;-))
Onko muuten kenelläkään tietoa kenellä olisi pääkaupunkiseudulla vanha kunnon "YoshBox" tai Teka. Tuntuisi siltä että mulla imuilman lämpöanturi menee sekaisin näissä lämpötiloissa ajettaessa pintakaasulla... ja uudenkarhea kone käy laihalla.