• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Blackbird Erikois ja lisävarusteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkkoma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vähän fiksumman näköisen korjauksen saa, kun vaihtaa originaali cliparit VFR:n vastaaviin. VTEC -mallien (02-) menee heittämällä paikalleen. Tai pitäähän jarru- ja kytkinletkujen korvaketta vähän dremelöida. Itse just perjantaina askartelin moiset ja ajoasento parani huomattavasti. Viikossa tuli briteistä kotiintuotuna.
Eli tuolta
http://www.davidsilverspares.co.uk

1 x 53150MCWD00 - Handlebar, Left hand (£69.00) - £69.00
1 x 53100MCWD00 - Handlebar, Right hand (£69.00) - £69.00

Ohops, kun tsekkasin osanumerolla, oli hinta "vähän" noussut viikosssa....
HERRAISÄ!!!! Onko toi 112,06 siis yhden hinta?
confused_orig.gif
?? On kyllä noussu sitte kaksinkertaiseksi toi hinta...

jawsilta on tullu tilattua kaikenlaista. Linkki sivuille löytyykin tuolta ylempää, sekä xx-meetingin etusivulta.
wink.gif

sieltä löytyy ne 28mm:n raiseritki halvemmalla kuin blackbirdilta. Ja muuta mukavaa..

geelipenkki esim Topsaddleryltä.

Kannattaa lukea tuo blackbirdin topikki näiltä sivuilta, sieltä löytyy monta vinkkiä ja nettiosoitetta..

jawsilta on tullu tilattua kaikenlaista. Linkki sivuille löytyykin tuolta ylempää, sekä xx-meetingin etusivulta.  
wink.gif

sieltä löytyy ne 28mm:n raiseritki halvemmalla kuin blackbirdilta. Ja muuta mukavaa..

geelipenkki esim Topsaddleryltä.

Kannattaa lukea tuo blackbirdin topikki näiltä sivuilta, sieltä löytyy monta vinkkiä ja nettiosoitetta..
Kiitosta kiitos, pitää kattella
smile_org.gif

^ kuinka olet tilannu Jawsilta? Tuotteet vaan "koriin" ja Paypalilla maksu,vai? Noi Jawsin sivut on mielestäni vähän "luvulta miekka ja kypärä"..

sähköpostilla olen tilannut ja paypalilla maksanut. Yleensä olen laittanut tilaukseen sen postivakuutuksenkin 12 taalaa.

Mietn noita raisereita jotka nostaa toki sen 28mm tankoa putkien suuntaisesti, mut mites vaikkapa helibars tai lsl? Ne nostais tankoa ylemmäs ja lähemmäs.. Toki en ole nähnyt kenelläkään sellaisia asennettuna xx:ään. Olis mielenkiintoista nähdä, jos jollain on ne paikoillaan..

sähköpostilla olen tilannut ja paypalilla maksanut. Yleensä olen laittanut tilaukseen sen postivakuutuksenkin 12 taalaa.

Mietn noita raisereita jotka nostaa toki sen 28mm tankoa putkien suuntaisesti, mut mites vaikkapa helibars tai lsl? Ne nostais tankoa ylemmäs ja lähemmäs.. Toki en ole nähnyt kenelläkään sellaisia asennettuna xx:ään. Olis mielenkiintoista nähdä, jos jollain on ne paikoillaan..

Minä olen myös kuolannut noita lsl Clip-oneja, jotka siirtävät otetta 3cm ylös ja 3,5 cm taaksepäin. Saattais olla tällaiselle lyhytkätiselle huomattava parannus, ainut asia joka epäilyttää on hinta 245€ eli onko hintansa väärti?

Riittääkö letkuissa ja johdoissa pituudet jos
laittaa nuo Lsl cliparit ?

Stormilla on myynnissä madallussarja, onko hyvä
vai oisko muita kohtuuhintasia?

Tilasin bagsterin seat coverin, pyörään sopivilla väreillä.

Nyt vain kovaa  
062802moto_prv.gif
, eikä voi ainakaan muita syyttää jos perse puutuu. Tosin kaipaan edelleen noita stormin clipareita.

Eikö kukaan ole asentanut niitä bläkkäriin, jotta olisi tietoa johtojen ja jarruletkujen riittävyydestä?!

Mulla on ollut bläkkärissä Helibarsin tangot käytössä nyt kolme vuotta. Huollon yhteydessä ne ainakin asennettiin ilman mitään letkujen ja johtojen muutoksia. Nuo stormin vastaavat ovat vähän eri mitoilla joten niiden sopivuudesta ei ole kylläkään kokemusta.

Olihan tuo 280e satsaus helibarseihin paljon mutta kyl pyörän ominaisuudetkin muuttuivat.

Mulla on ollut bläkkärissä Helibarsin tangot käytössä nyt kolme vuotta. Huollon yhteydessä ne ainakin asennettiin ilman mitään letkujen ja johtojen muutoksia. Nuo stormin vastaavat ovat vähän eri mitoilla joten niiden sopivuudesta ei ole kylläkään kokemusta.

Olihan tuo 280e satsaus helibarseihin paljon mutta kyl pyörän ominaisuudetkin muuttuivat.
paljonkos on eroa lsl vrt helibars? mitoissa siis..

tilasitko suoraan jenkeistä vai löytyykö suomesta jostain..?

kyl nuo piti tilata jenkkilästä. näyttää olevan uusin helibars malli muuttunut muotoilultaan tuohon mun vanhaan malliin verrattuna, kiinnitys yhdellä ruuvilla yms.

noiden vanhojen mittoja en enää muista mutta uudet helibarsit näyttävät olevan: 1 5/8" Taller 1" Rearward 1 1/2" Wider

lsl nostais 3cm ylös ja 3,5cm taaksepäin. aikalailla samat mitat siis molemmissa.

sitä en tiedä paljionko lsl levittää tankoa, helibars näemmä levittää 1,5 tuumalla.. onko sillä sitten niin merkitystä..
nixweiss.gif

lsl:ää sais ihan suomestaki, esim myrskykaupasta..

käyköhän noihin vakion kahvapainot..? sais sitte sen vakkarin taas kiinni helposti siihen tangon päähän..

Tilasin Stormilta ton 30 mm madallus jutun. Osaako kukaan
sanoa miten sivuseisontatuen käy , pitääkö lyhentää?
Keskituelle nosto ainakin vaikeutuu.

Mulla on madallettu, ties millä kalikoilla, mut hyvin pärjää sivu ja keskituen kanssa. Niin ja etupäästäkin on puotettu noin 20 milliä, ihan vain putkista.
062802moto_prv.gif

Olisko jollain tietoa Bläkkärin tangon korotuspaloista, ja nyt tarkoitan niitä paloja enkä niitä missä on kahva mukana. www.blackbird.fi kuulemma sanoo että tavarantoimittaja on nostanu hintoja, ja toimitus on vissiin vähä hankalaa, siis tavarantoimittajan päästä.
Tuolta löytyy http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird2.htm#risers
Omani ostin joskus ebaystä. http://motors-parts.shop.ebay.co.uk/i.html?....0.l1313
Laitoin nuo Classic Billet Alluminium Bar Risers 30 mm korottavat, ja jo ne muutti ajoasentoa huomattavasti paremmaksi. Aluksi tuntui jotenkin huterammalta, mutta aika nopeasti tuohon tottui.

Kytkin puolen kahvapaketti meni naftisti nostamalla paikoilleen, mutta kaasupuolen paketin kanssa joutui kikkailemaan. Jarruletkua on tosi naftisti.

Back