• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Black Widow

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peltzi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Matalahan tuo pyörä on, eli sopii hyvin myös naiselle. Onko emäntäs pyörällä ajettu paljon? Onko mitään vikoja ilmaantunut?

Tolla on ajettu alle 20000, eli ei vielä paljoakaan.

Hiljakseenhan tännekin on ropissut juttuja. Kiitos tuolta aikaisemmista putkiin kohdistuneista tiedoista, josko tänä kesänä sitten jo saisi vaihtoon...

Seuraava kysymys koskee istuinta, vaihtaisin yhdenistuttavaksi, onko jollain suora tieto, mistä löytyisi sopiva?

Takkar o pokkar ja hyviä ajeluita kaikille!

Kyllä luulis tohon käyvän samat putket kun normi Shadowiinkin...sama mylluhän siinä on.... mulla on useasti jo vaihdettu ja viimeks ns omaa tuotantoa.....
Utelias kysyy tuosta omasta tuotannosta, että ihan itsekö putket väänsit vaiko jossain pajalla? En kettuile, vaan mietin, että josko sitä pitäisi väännättää omanlaiset koukerot ja missähän se voisi tapahtua... Ja en ole ehtinyt perehtyä aiheeseen vielä syvemmin esim. missä päin täällä voisi putkia taivutella.

Laittaisin kuvan, mutta kun sen laittaminen on täällä niiiin ylettömän vaikeaksi tehty, niin en laita, höh. Tuolla Custom Unionin puolella on NIIN paljon helpompaa laitella kuviakin, jotta mars sinne... siellä on ollut jo monestikkin kuvaa esillä
cool.gif

Mutta itse asiaan. Mullahan on 750 varjossa 2-1:teen putki vakiona. Hommasin toisen kolaripyörän putken, josta kamu leikkasi sen paksun yhdistelmäputken pois ja näin jäi jäljelle ne juurikäyrät. Näihin kamu sitten hitsasi kiinni mun avustuksella (siis oikeesti häivyin paikalta) täysin suorat 2-tuuman rosteriputket, jotka tulevat taakse takarenkulan vierelle saakka. Ovat siis kuin haulikon piiput taaksepäin..... ja sisällähän ei oo muuta kuin pakokaasua tilanteen mukaan...
033102bebe_1_prv.gif

Matalahan tuo pyörä on, eli sopii hyvin myös naiselle. Onko emäntäs pyörällä ajettu paljon? Onko mitään vikoja ilmaantunut?

Tolla on ajettu alle 20000, eli ei vielä paljoakaan.
Olikohan tuolla ajettu 13 000 ostohetkellä. 12 tonnin huolto on tekemättä joten tänä kesänä tulee suurin piirtein kaikki huollot vastaan. Mulle tuli vielä yllätyksenä että venojen säätöväli onkin 12 tonnia eikä 24 kuten magnassa. Eipä sillä, en usko että niitä säätää tarvii vaan menee tarkastuksilla vielä pitkään. Kai tämäkin palasäätöinen on eikä ruuvilla.

Pyörällä ei ole ehditty ajaa kuin reilut 3000 kilsaa. Ostohetkellä vilkut eivät toimineet ja ne tietysti korjattiin liikkeen laskuun. Kun vilkkuongelma saatiin kuntoon, pyörä on pelannut kuin sveitsiläinen kello. Akkua pitää vähän tarkkailla olisko jo hyytymässä. Toisaalta emännän työmatka on niin lyhyt ettei pyörä ehdi edes lämmetä kunnolla, joten ei se voi ladatakkaan akkua riittävästi. Kerran oli käynnistymisongelma, mutta lopuksi lähti omalla akulla käyntiin. Itelläni kävi syksyllä samalla tavalla. Valot kun sammutti niin sitten hörähti.

Eniten mua kuitenkin yllätti tuon vakaus moottoritiellä. Tuntuu menevän kuin juna 130 mittarissa sekä yksi että kaksi päällä. Ohjaus on magnaa raskaampi ja hitaampi ja kallistusvarat loppuu todella helposti. Vaihteet, etenkin ykkönen ja viitonen on turhan lyhyet, tuohon vois laittaa isomman etuhammasrattaan.

Välitykset on selvästi suunniteltu leppoisan kruisailuun alle satasen vauhdissa. Suorilla putkilla huutaa kuin hinaaja moottoritiellä ja kokoajan on fiilis että kai tässä vielä yksi vaihde on jäljellä, mutta kun ei ole.

Emännällä on edelleen pyörä tallissa joten ei vielä ole päästy kokeilemaan vaikuttiko suutinjumppa mitenkään. Magnan hain jo pari viikkoa sitten ja muutama tankillinen on ajeltu.

Kone vetää selkeästi paremmin. Tuntuu laiskalta kun tehopiiki katosi, nopeusmittari kertoo jotain muuta. Kepittämällä sitten myös bensa palaa, 8l/100km. menee helposti jos vaijerin pitää tiukalla. Normaali kaupunki- ja maantieajon yhdistelmällä menee noin 6l/100 km.

Magnan hain jo pari viikkoa sitten ja muutama tankillinen on ajeltu.

Kone vetää selkeästi paremmin. Tuntuu laiskalta kun tehopiiki katosi, nopeusmittari kertoo jotain muuta. Kepittämällä sitten myös bensa palaa, 8l/100km. menee helposti jos vaijerin pitää  tiukalla. Normaali kaupunki- ja maantieajon yhdistelmällä menee noin 6l/100 km.
Kulutuksesta ei näin kylmällä kannattane vetää suurempia johtopäätöksiä. Oma Magna vei edellisellä tankillisella kaupungissa tuon saman 8 litraa ilman mitään suurempaa kepitystä pääosin reilusti alle 10 asteen lämmössä ajeltuna. PK-ajelulla meni sitten "kevyellä" kepityksellä 5,5 kun oli lämpöä yli 10.

Toivotaan tosiaan ettei tuo kulutus nouse ihan noin paljon, matka-ajosta tulee vähän tuskaa muuten. 6 litraa satasella on vielä hyväksyttävissä.

Ääni on vekkuli, se käy kuiin 96 saab, v-4 koneen röpötys kuuluu nyt selkeämmin. Toinen kaveri kuvaili ääntä tasakaasulla lähes siedettäväksi, mutta kiihdytettäessä oli kuulemma melkoinen mökä ja kuuluu kauas.

Työkaveri taas kuvaili ääntä mahtavaksi kun ohitin sen töihin mennessä. (ajoi autolla) Tein rauhallisen ohituksen revittämättä ja huudattamatta eli kahdeksan kympin vauhdista nelosella rauhallinen kiihdytys ohi pienellä kaasun käännöllä, ei läheskään täysin auki.

Emäntä aikoi nyt pääsiäisen jälkeen hakea omansa. Se on töissä koko pääsiäisen, joten jätti hakemisen vielä toistaiseksi. Siitä tulikin mieleen että täytyy käydä lataamassa viimeisen kerran widow:n akku. Myös isomman eturattaan vaihtaminen on kovasti mielessä. Pitää vähän dynokäyristä katsella minkälaiset välitykset siihen vois pistää.

Joe...OK

Vasta reilu 300 kilsaa sekalaista ajoa ajaneena täytyy todeta kans et menee kyl ku juna maantiellä. Yllätti positiivisesti minutkin. Konekkin vetää ihan mukavasti.
Ainuu minus on säälittävät saundit, vakioputket näyttäis olevan. Vahvasti epäilen et putket menee vaihtoon aika pikaseen. Jos laittais ihan suorat putket niin tulis vähän melua pyörään...

Joe...OK
Ainuu minus on säälittävät saundit, vakioputket näyttäis olevan. Vahvasti epäilen et putket menee vaihtoon aika pikaseen. Jos laittais ihan suorat putket niin tulis vähän melua pyörään...
Älä pistä Cobran putkia. Ääni on aika peltinen, suorastaan rasittava kun ajelee vähänkään pidempään. Edes tulpat ei tee siitä pehmeää. Pyörässä on huilutkin paikallaan, en halua edes kuvitella mitä soundi on ilman niitä.

Mulla on omassa ne V&H ja nekin on varsin äänekkäät, mutta silti paljon pehmeämmät. Ei niistäkään mitään varsinaista seiniä heiluttavaa murinaa lähde, mutta toisaalta 750 cc nelisylinterisen koneen yksittäinen pytty on suhteellisen pieni. Saman kokoisessa V-2 koneessa vois olla vähän toisenlainen soundi.

Cobrat on halvempi ratkaisu kuin V&H ja nuo molemmat on sitten kalliimpia kuin yleismalliset "one size fit for all" ratkaisut. Muitakin varmaan löytyy, mutta en ole enempää katsellut ja vertaillut.

Silloinkun keskustelin ja sovin modauksen tekevän liikkeen kanssa asiasta, mua varoitettiin juuri Cobran terävästä äänestä. Niistä on kuulemma tullut paljon kyselyitä lähes heti asennuksen jälkeen, että voisiko niitä edes vähän hiljentää.

Äkikseltään se voi kuulostaa hienolta, mutta pidemmässä jouksussa se alkaa ärsyttämään. Mulla on omakohtaista kokemusta ekasta moposta ja kaverilla nykyisestään. Se on enska mutta sama meteli siitäkin lähtee. Nyt kaveri vaihtoi vähän hiljaisempaan. Kun entisen otti pois, paljastui teksti "for racing use only".

Magnan soudikin on turhan kova ilman tulppia, mutta toisaalta käytän muutenkin aina, joten se ei sinänsä ole ongelma. Naapurisopu tosin voi olla kovilla kun lähden aamulla viiden aikaan liikkeelle. Ei todellakaan viitsi lämmitellä hirveesti konetta aamulla, eikä varsinkaan lämmintä konetta murautella pihalla. Ainakin osa talon makkareista on parkkipaikan puolella ja kohtuullisen lähellä pyörää vaikka peruuttelenkin sen seinän vierestä kauemmas ennen käynnistystä.

Todella pienirunkoinenhan tuo on, mutta jalkatapit on yllättävän kaukana. Emännälle ne on jopa vähän liian kaukana, magnassa ne on huomattavasti lähempänä. Mun mittaiselle tarvis kuitenkin siirtosarjat tuohonkin. Emäntä tarvis siirtosarjat myös, mutta takaisin päin.

Kävis nyt hakemassa sen jotta pääsis testaamaan oliko mitään merkitysta suutinjumpalla. Kyllähän tuolla liikenteen mukana pysyy vaikka magnan jälkeen se kieltämättä on hieman tehottoman oloinen. 150 se kelasi mittariin jollain tavalla reaaliajassa. Tosin tuossa on lapin lisää jo aika paljon, todellinen nopeus on reilusti alle tuon. Tuolle ei vissiin luvata edes niin paljoa. Kinnaamalla se veti kyllä mittarin pohjaan asti, mutta samalla magna meni heittämällä ohi ja mulla oli 160 mittarissa. Mutta edelleen pyörän vakaus yllätti, sillä pystyi oikeasti ajamaan sitä vauhtia. Eri asia sitten on miten se sopii pyörän tyyliin.
withstupid.gif

Mahtaiskos widowiin löytyä jostain putkea jolla saisi taakse jaloille hieman tilaa lisää? 2-1:lla saanee lisää tilaa mutta onko niitä valmiina, kun ei onnistu itteltä noitten väsääminen. Entä onkohan valmiita matkustajan tappien siirtoja?

Oliskohan mapamilla ollut siirtosarjoja matkustajille. En tiedä kuinka yleismallisia nuo ovat vai onko ihan mallikohtaisia. Parista paikkaa on tullut vastaan jotain, mutta en muista mihin ne sopi enkä valmistajia enkä sivustoja. Ei jäänyt mieleen kun ei ole ollut niin ajankohtainen.

Putkesta en osaa sanoa.

Joe...OK

Lueskelin jo tuolta aiemmasta viestistä et cobran putkilla saa metalliset soundit, ei taida olla paras vaihtoehto. Mitä tuossa katellu netistä niin aika siistin näkösiä putkia on joillakin leskessä. Täytyy yrittää ettiä josko löytyis jotain muita vaihtoehtoja. Noilla vakio putkilla saundit on kyllä aika säälittävät et vaihtoon luultavasti menee kunhan sopivat löytyy. Mulla vähän sama vika, arkiaamuisin lähden jo ennen puolta seittemää duuniin nii sekin täytyy ottaa huomioon ettei herätä koko korttelia ku pyörän päräyttää käymään.

Kyllä oli tänään aivan mahtava ilma ajella....on toi ihan lysti peli ajella jos ei kaipaa hirveitä määriä hevosvoimia...rauhallinen puksuttaja on. Kone vääntää ihan kohtuu mukavasti jo alakierroksilla
smile_org.gif

Oliskohan mapamilla ollut siirtosarjoja matkustajille. En tiedä kuinka yleismallisia nuo ovat vai onko ihan mallikohtaisia. Parista paikkaa on tullut vastaan jotain, mutta en muista mihin ne sopi enkä valmistajia enkä sivustoja. Ei jäänyt mieleen kun ei ole ollut niin ajankohtainen.

Putkesta en osaa sanoa.
Kaikkiin varjoihin kyllä löytyy jos jonkin moista heebeliä, mutta tähän tuntuu olevan kiven alla.
Täytyypä jatkaa etsiskelyä jos vaikka jostain löytyis.

Nyt se emännän pyöräkin on haettu varastosta ja pitihän munkin sitä käydä testaamassa. Liikennevaloista kun lähdetään ja käännytään risteävälle tiellä ja emäntä pääsee avaamaan kaasun aikaisemmin, pitää pitää edelleen magnalla huoli ettei pääse karkuun. Toki kun pitää huolen ja on hereillä, ei widow karkaa, mutta saan avata kaasun kokonaan ja kierrättää lähelle punarajaa. Eli kyllä se widow kiihtyy.

Kävin ite tietysti myös kokeilemassa ja kokoisekseen lähtee hyvin paikaltaan. Myös kovemmissa vauhdeissa oli selvää piristystä huomattavissa. 140 mittarissa ja vielä tuntui että se kiihtyy jollain tavalla kun vääntää lisää kaasua.

On se varsin vekkuli vekotin, tuntui vaan v-4 koneen jälkeen täryyttävän reilusti, ei taas enää muistanut ettei v-2 kone käy ihan yhtä värinättömästi.

Emäntäkin oli tyytyväinen piristyneeseen vehkeeseen eli rahaa paloi 1650€ yhteensä (molemmat pyörät käytiin läpi) ja kyllä sillä molempiin saatiin muutosta aikaiseksi. Widow piristyi ja magna tasoittui. Magna tuntuu laisekmmalta mutta lähtee tosiasiassa kuitenkin paremmin kuin aikaisemmin.

Avarammille putkille ainakin tällä kokemuksella suosittelen myös isompia suuttimia.

Kuulostaa ihan hyvältä noi muutokset. Mistä Joe hommasit noi isommat suuttimet? ja missä kävit säädättämässä pyöränne?

Kyllähän tuo ihan kivasti kiihtyy, riippuu vähän mihin sitä vertaa mut ei tolla jalkoihin jää kyllä. Sehän riittää ku pyörä kulkee 120km ku kovempaa ei saa ajakkaan
cool.gif

Tilasin homman avaimet käteen periaatteella. Eli TT-motors hoiti koko homman alusta loppuun. Ne haki pyörät tallista, hommasi osat, asensi ja palautti talliin. Ite näytin vaan mitkä pyörät pitää ottaa mukaan ja viikon päästä mihin ne laitetaan.

Sen verran annoin ohjeita että magnaan V&H putket ja dynojet ja widowiin se mitä se tarvii jos ei ole koskettu kaasareihin. (ok, kysyin hinta-arvion etukäteen)

Kumpikin oli sille tuttuja pyöriä ja se tiesi heti ettei widowiin ole saatavissa dynojetin suutinsarjaa eikä shadown sarja kelpaa, mutta suuttimet vaihtamalla se saadaan toimimaan paremmin. Shadowssa ja Widowssa on eri kokoiset suuttimet ainakin, en tiedä onko muuta eroa kaasuttimissa, mutta moottori kokonaisuudessaan ei ole ihan täysin identtinen noissa. Tai en ole varma, mutta ainakin joitain  eroja löytyy jostain päin
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif

Pitäähän sen sen verran kulkea että satasen alueella pääsee vielä tarvittaessa autosta ohi reaaliajassa. Pitää käydä testaamassa mitä tuo kulkee ja mitä sen mittari näyttää missäkin vauhdissa. Mulla on magnassa todella tarkka mittari, satasen vauhdissa on heittoa +- kilsa. Kun mulla on 120, widown mittari näyttää 135. Widown mittarin mukaan kun on 140, se vielä vastasi kaasuun. Sehän jo riittää suomessa mainiosti. Kiihtyi paremmin kun mun auton tapainen. (mikä ei sinällään takaa vielä mitään muuta kuin että se liikkuu)

Joe...OK

Täytyis varmaan itekki miettiä vakavasti et vaihtaisko tohon suuttimet, tosin oon ihan tyytyväinen ton kulkuun tällä hetkellä. Asennekysymys mitä pyörältä vaatii kulussa ja kiihtyvyydessä. Edellinen pyörä kulki ykkösellä melkeen sen mitä tää ottaa huippuja. Harvassa on ne mestat missä niitä tehoja pääsee käyttämään. Tai pääsee tietty mut se voi käydä kortin päälle aika nopeaan...

Miten mulla oli semmonen käsitys et tossa on ihan sama kone mitä varjossa? ainakin teknisten tietojen mukaan on aika lailla samat. Kaasarit taitaa olla varjossa isommat? tai ainakin erinlaiset. En sit tiedä sen tarkemmin.

Kyllähän se hyvin pitkälle on sama kone, mutta kuten totesin, en tiedä oikeastaan muuta kuin että kaasareissa on eroa. Olikohan vääntö- ja tehokäyrissä jotain pientä eroa, suurin piirtein hyttysen paskan verran. En kyllä jaksa oikein uskoa että koko konstruktio olisi pistetty uusiksi kun on olemassa jo valmiina toimiva ja tuohon runkoon sopiva moottori.

Magnan kanssahan tehtiin sama homma, siihen otettiin kone vfr:stä ja sitä muokattiin hieman. Tehoa pudotettiin, maksimikierrokset putosi vähän mutta vääntökäyrästä tuli tasaisempi. Jotain muutkoksia tehtiin käsittääkseni kampiakseliin, nokka-akseleihin ja kaasuttimiin mutta perusta on sama.

Tuo maksimisuorituskyky on kyllä hyvinkin pitkälle asennekysymys. Mulla kun ei ole kyykkyä koskaan ollut niin magnassa viehättää juuri tuo vähän ärhäkämpi kone. Toisaalta ei sekään mikään tykki ole vaikka kuinka päin asiaa katsoisi, varsinkin kun pyörä painaa paljon. Vastaavasti missähän menee raja ettei tehoa enää tarvis lisää jos se siitä on kiinni, siihenhän tottuu ja turtuu ja aina pitäis olla lisää jos sille tielle lähtee.

Isä totesi tuosta virityksestä ettei kai sitä edes noin tehokkaassa pyörässä huomaa. Sillä kun on vertailukohtana laiska auto ja ja nuorena miehenä veljen useampiki 175 cc jawa. Vaikka isällä itellään ei koskaan ollut pyörää omissa nimissään, niin kaikki veljeksethän niillä kuitenkin ajeli. Sekin oli kuulemma varsin tehokas kun vertasi autoon siihen aikaan. Varmaan se niillä renkailla ja sorateillä olikin aikanaan ihan tykki peli.

Viime kesänä se istui vaimon widown päälle ja totesi että "perhana kun olis vähän nuorempi että uskaltais vielä lähteä tällaisella". Naamasta näki että vähän tekis mieli, mutta ei enää uskalla. Sillä kun on aikaa edellisestä kerrasta moottoripyörällä yli 40 vuotta. 10 vuotta sitten se oli jo niin jäykkä ettei tahtonut pystyä kiipeämään pikkuveljen piikkienduron päälle millään. Ei uskaltanut edes käydä kokeilemassa sitä rajoitettua vehettäkään. Totesi hinnoistakin että eikö ne sen enempää maksa käytettyinä. Yritin varovasti tarjota jotain vielä pienempää. Sen ajoille piikki riittäis ihan täysin ja jos kävis pieneksi niin aina sen vois vaihtaa isompaan.

Kävin jossain vaiheessa myös kokeilemassa muutamaa kyykkyä. Etenkin suzukin tellu ja hondan vtr olis ollut mukavia koneensa puolesta, mutta ajo-ominaisuudet oli suomen teille aivan liian hyviä. En saanut mitään ajamisen fiilistä kun pyörät menee itsekseen laillisilla nopeuksilla mihin hyvänsä mutkaan kypärää kallistamalla. Ainoaksi huviksi olis jäänyt älytön kaahaaminen tai sitten valoista revittely, mutta ne olis alkaneet varmaan käymään kortin päälle pitkässä juoksussa. Siitä vinkkelistä sitten tuo pyörä tuntuu mukavalta. Vaimohan sitä ekan kerran kävi kokeilemassa ja halusi sellaisen. Arvasin että liian iso se on ja niinhän se jäi sitten mulle ekan kesän jälkeen. En kyllä valita, magna on varsin mukava vehe ja olen tykännyt.

Näin se vaan meenee et ruokahalua kasvaa syödessä ja jne jne. Mun faija ei myös uskalla pyörän selkään mut se mikä tässä on parasta broidi osti hälle mönkkärin ja sillä huristelee täyttä päätä, tuumas vaan et tää ei kaadu niin helposta...heh heh...no tottahan se on.

Näin se vaan meene et nää on makuasioita joista voi kiistellä mutta joista ei olla samaa mieltä....

Mä olin kans ostamassa magnaa, olin liikkeessä jossa oli sillanen myytävänä ja ihastuin, myyjä kehui kovasti et tällä ei jää jalkoihin, okei pyörä oli hieno mut ajettu jo reippaasti yli 50 000 tonnia ja sitä jäin miettimään, sitten kävin kattomassa tota leskeä ja siihen se sit jäikin. Mun piti alunperin lähteä hakemaan pyörä tallinnasta ku möin edellisen mut lesken nähtyä se sit unohtu. Se oli eka pyörä jota kävin kattomassa jos ei oteta huomioon noita mitä pyörin muutamissa liikkeissä. Mun mielestä se oli vaan niin tyylikäs etten voinu muuta ku ostaa sen pois.

On tullu elämän aikana ajettua jos jonkinmoista pyörää mut rehellisyyden nimissä täytyy sanoa et tää on mukavin ajaa, ei oo kiire eikä tartte yrittää keulia, kulkee ku juna ja vielä ihan kohtuullisesti kiihtyy, mitä muuta voi pyörältä toivoa?. Ja se fiilis ku ajaa tolla. Luultavasti seuraava pyörä jos ja kun joskus vaihdan on joko iso kustomi tai sitten hayabusa....tän kesän ajaelen tolla ja nautin ajamisesta niinku ihan oikeesti....

Joo, makuasioistahan ei voi kun kiistellä. Tietyllä tavalla tekis mieli kokeilla kurapyörää. (eipähän tarvis kaiken aikaa kiillotella
biggrin.gif
) Toistaiseksi se kuitenkin olis mulle kakkospyörä ja hupi laite viimeisen päälle. Lompakko vaan ei anna periksi tässä taloudessa kolmen pyörän pitämiseen.

Kurapyörällä vois lähteä koska vaan ajelemaan pikkuteitä ja polkuja riippumatta onko vieressä moottorirataa. Toisaalta mua ei ole penskanakaan kiinnostanut mopolla krossi, mielummin ajoin asvaltilla kuin Rossi. Siinä mielessä kolmospyöräksi kyykky ja rataa kiertämään. (todennäköisesti itseä nöyryyttämään kun taidot taitaa olla aika kaukana oikeista ratataidoista) Mutta taas päästään lompakkojuttuun.

Ehkä pitää jatkossa vuosien mittaan kokeilla erilaisia härpäkkeitä. Ehkä tehoton pikku customi olis sellainen jolla ei ole kiirettä kun pyörästä ei raketiksi ole, joku Savagea tehottomampi vielä. Tai sitten joku ryssäpyörä. Tosin kun ei ole tiloja tuollaista rassata niin sekään ei oikein ole ratkaisu ja yksi pyörä pitäis kuitenkin olla sellainen jota ei tarvi ropata kaiken aikaa. Savagen kanssa sain siitä ihan tarpeekseni.

Back