• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BK- ajelu 21.8 klo 17.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lähtöpaikka Shell Ruskeasanta vai mikä se nyt oli.. siel kaukanan tuusulantien varressa siinä kuopassa sen lentokentän vai mikä sen nyt on kupeessa..
kaukana? no joo, onhan tästä melkein pari kilsaa
tounge.gif

eli tulossa jos ei tuu vettä kuin esterin
033102ass_1_prv.gif

Piti taas ottaa vapaapäivä että ehtii mukaan
biggrin.gif

Säävarauksella toki, sain viime torstaina tarpeeks vettä niskaani notta riittää hetkeks...

Jyrkkä ehkä. Riippuu määränpään jädevalikoimasta
tounge.gif

Jaas, lääkäritäti oli mielipuolta jotta jäis nämä ajelut väliin meikäläiseltä...
Ihmeparannusta odotellessa
biggrin.gif

Lääkärisetä kileti lähtemästä juuri teidän kanssanne minnekään 8 viikkoon ja mä tottelen sitä.

Teidän kanssanne ajaminen on hengenvaarallista ja siinä menee 10 % todennäköisyydellä luita poikki. Luita menee poikki vain, jos ajetaan hiljaa.

Poliisisetä on ihan väärässä, jos väittää hiljaa ajamisen olevan terveydelle hyväksi. Sen takia mä en lähde teidän kanssanne, koska te ajatte aina vaan hiljaa...
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

033102beer_1_prv.gif

-M

lainattu Masa : Teidän kanssanne ajaminen on hengenvaarallista ja siinä menee 10 % todennäköisyydellä luita poikki.

pftroest.gif
pikaista paranemista

Mä joudun menemään sinne pilates tunnille, jotta en joudu sieltä pellolle. Niin katellaan seuraavan kerran  
smile_org.gif
Iloista ajoretkeä  
062802moto_prv.gif
inlove.gif

no jokohan nyt uskaltais mukaan,eihän tää ole vasta ku toinen kesä samaa aikomista
buttrock.gif

millaisia retkiä yleensä ajelette?

Back