• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bikeworld Lauttasaari

Kokemusta BW:n Helsingin ja Vantaan toimipaikoista. Ne ovat kuin yö ja päivä.
Larun toimipiste ansaitsee täydet pisteet sekä palvelualttiudesta että nopeudesta.
Vantaalla tilanne onkin sitten valitettavasti ihan toinen.
lookaround_orig.gif
Juu, Näin on! Tosin omat kokemukset enempi huollon/ korjaamon puolelta. Toisessa särettiin mopoa lisää ennenkuin saatiin korjatuksi vitunmoisella viiveellä ja mitään tietoa ei tihkunut jos en hohtimilla kiskonut. :vi**ttaa:Toisessa pantiin mopo vimpan päälle kun olin sen itse särkenyt.
smile_org.gif

Itselläkin on hyvät kokemukset ko. paikasta. Kivenheiton päässä asuvana siellä tulee kohtuu usein pyörittyä, viimeksi tarttui mukaan uusi Arai-kypärä kun myynti oli ammattitaitoista ja meikäläisellä aito tarve
smile_org.gif
Kyseinen myyjä oli tosin lainassa Vantaan Bike Worldista ymmärtääkseni että tiedä sitten siitä
blush.gif

Muutenkin on palvelu ollut vähintäänkin kohtuullista.

Lukeudun myös kehujien joukkoon. Aina löytynyt hyvään hintaan tavaraa ja mikä tärkeintä (ainakin itselleni) - se palvelu on oikeasti hyvää. Ei tarvetta käydä muualla.  
bowdown.gif

Kaveri osti käytetyn KTM:n tuolta, ja myyjä alkoi niskuroimaan suullisista sopimuksista kun rahat oli maksettu. En viitsi sen tarkemmin lähteä erittelemään erään toisen tapuksen takia...

Täytyypä kehaista minunkin Larun BW:ia.

Antoivat pyörästä vastustamattoman hyvän tarjouksen. Matin kanssa asiointi oli ihan OK, ei moitittavaa.

Dainesen varusteista olen saanut paremmat hinnat kuin Stormilta, tai güntherin verkkokaupoista. Ja varustepuolen palvelu on pelannut aina hemmetin hyvin. Pienessä ruuhkassakin olen saanut riittävästi apuja ja vastauksia kysymyksiin.

Huoltopuolta ehdin jo moitiskella kalliinpuoleiseksi, mutta kyseltyäni muiden hintoja kävi ilmi, että ovat siinäkin kilpailukykyisiä, eikä laadussakaan ole valittamista.

Palkitsen mielelläni tämän tasoisen palvelun asiakkuudellani ja liikettä kehumalla.

kyllä pyjamacenterissäkin toimi kauppa viime vuonna,,,nyt larun bw:ssä,mistäköhän johtunee.......?

Itselläkin hyviä kokemuksia. Myyntitilanne asiallinen eikä yhtään katottu nokan vartta, vaikka olin nainen. Vakuutushommakin meni sukkelasti siinä samalla, vaikka kaippa se kaikkialla hoidetaan samanlailla
smile_org.gif
Hyvin pelas myös pyörän toimitus eli hankinta Hgin BW:stä ja toivat viikon sisällä Tampereen BW:hen, jossa opastus pyörän saloihin noviisille.

Back