Kyllä kävi kivuttomasti bläkkärin vaihto zzr:ään ja väliraha kyselyiden jälkeen paras.
Make hoiti homman muutamassa päivässä kotiin.
Make hoiti homman muutamassa päivässä kotiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse sain viime keväänä oikein hyvän hinnan vaihtaessani halvempaan Biketeamissa, palvelu sielä on kyllä todella tahmeaa...Mutta älkää menkö pilaamaan päiväänne Biketeamiin. Siellä alittuu takuuvarmasti Vantaan BW:nkin rimanalitus. Kaikkein heikoimman hyvityksen lisäksi vanhaa ukkoa kohdellaan kuin ekaa mopoaan arkailevaa teiniä. "Ota tai jätä" sekä "Montako Johtajalle laitetaan" tyylit...
Joo toi Bike team kyl alittaa kaikki odotukset.Kaiken kunniaks joku vaaleeakka sieltä mopopuolen tiskin takaa alkaa säveltään kuinka uusienpyörien hinnat tippuu ihan kauhiasti just toisena vuonna ku oon hieromassa välirahaa uuteen toisen myyjän kanssa.Olen samaa mieltä Vantaan BW:n asenteista vaihtokaupoissa. Vaihtopyörää pidetään ruton jälkeen halutuimpana. Ja se näkyy hyvityksenä.
Mutta älkää menkö pilaamaan päiväänne Biketeamiin. Siellä alittuu takuuvarmasti Vantaan BW:nkin rimanalitus. Kaikkein heikoimman hyvityksen lisäksi vanhaa ukkoa kohdellaan kuin ekaa mopoaan arkailevaa teiniä. "Ota tai jätä" sekä "Montako Johtajalle laitetaan" tyylit...
Ja kun vaihdokki on ollut tuore ja ilman mitään arvoaan suurempia rahoitustaakkoja.![]()
No, onneksi löytyy ammattitaitoisia myyjiä Larun Lindholmin lisäksi Jakke Heinolta ja Ristiluoma Moto-Seinäjoelta. Matka voi olla pitkä mutta mielihyvä korvaa siihen käytetyn ajan.Vaikka aina ei kauppoja tulisikaan...![]()
Juurikin se. Hyvää palvelua olen minäkin sieltä aina saanut.öö... Onkos tämä lauttasaaren bw sama kuin Helsingin bw??
(Ei pohjoisen poika oikein muista etelän paikkojen nimiä)![]()
Olen samaa mieltä Vantaan BW:n asenteista vaihtokaupoissa. Vaihtopyörää pidetään ruton jälkeen halutuimpana. Ja se näkyy hyvityksenä.
Kerro toki sitten mikseivät myyjät viitsi vastata sähköpostitse heille esitettyihin kysymyksiin vaikka sähköpostiosoitteet on mainittu yhteystietoina, liikkeestä luvataan soittaa takaisin asiakkaalle mutta puhelua ei koskaan kuulu, tai miksi liike "lupaa ja lupaa" pyörän toimitusta mutta päivämäärät venyvät ja paukkuvat.Tää on aina hauskaa tää " ei taida kiinnostaa" -jorina...![]()
Tää on aina hauskaa tää miten jotkut jaksavat älähtää aina kun "omaa liikettä" vähänkin arvostellaan.Tää on aina hauskaa tää " ei taida kiinnostaa" -jorina...![]()
Tuon voin allekirjoittaa täysin, piipahdin nimittäin päivällä Larun toimipisteessä. Heti sisään päästyäni myyjä "otti asiakkaan haltuun" kysymällä tarvitaanko apua. Kerrottuani kiertäväni paikan ensin lävitse myyjä kehotti kysymään mikäli on jotain kysyttävää.Larun toimipiste ansaitsee täydet pisteet sekä palvelualttiudesta että nopeudesta.