• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bikeworld Lauttasaari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Nikki-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sattumoisin tarvitsin Araihini uudet tuuletusräppänät, ja katselin hintoja arain sivuilta, mallista riippuen 10-25e. Soitin sitten lauttasaaren beeweeseen kysyäkseni että onko heillä ja mitä maksaa, tässä vaiheessa ennakkoluulona oli että palvelu ois kiven alla kuten tuupakan beeweessä, jossa en ole koskaan hyvää palvelua saanut. No, varsin yllättävästi naismyyjä lupasi vaihtaa räppänät mulle ILMAISEKSI kun tänään kävisin näyttämässä. No, lähdin samantien julkisilla liikkeelle ja päästyäni sinne iloinen naismyyjä rupesi samantien hoitamaan asiaani kun astuin liikkeestä sisään  
thumbs-up.gif
Siinä kun myyjä sitten asenteli räppänöitä vakiovisiiriin, kysäisin että löytyisikö tummaa visiiriä (arailta löytyy kaksi, se tummempi), ja löytyihän se. Hinnaksi sanoi että ovh on 75e mutta eiköhän me sulle toinen hinta katota. Samaan aikaan myyjä jutteli tulevista mp-messuista ja muita mukavia, ja antoi hyviä vinkkejä tulevia kevään koeajopäiviä varten, Arain esittelijä kuulemma tulossa.  
wink.gif

No, lopulta oli sitten musta visiiri kiinni kypärässä (ilmoitin siis jo aiemmin ostavani sen kun heiltä se löytyi varastosta) ja räppänät paikallaan, ja hintaa kustansi 56e. Mielestäni ei todellakaan hullummin, visiirin ovh. 75e + räppänät kahteen visiiriin + asennus. Ja helvetin hyvä palvelu vielä päälle ja iloinen mieli myyjällä  
smile_org.gif

Ja tais olla myyjänä Saara, ja paikkahan oli Bikeworld Lauttasaari, en voi kuin suositella kyseistä puljua, täältä saitte yhden vakioasiakkaan lisää  
bowdown.gif
Uskomattoman hyvää palvelua.

Eilen BW Vantaassa ALE-ostoksilla, varusteosastolla erinomaisen hyvä palvelu, asiallista eikä liika lipevää. Ammattitaitoista ja asiantuntevaa, helvetin hyvä ettei heti uida liiviin kii kun menee sisään, saa ensin vähän katsella rauhassa ja miettiä mikä kiinnostaa, apua tulee kun sitä on vailla.
smile_org.gif

Jos myyjällä muuta puuhaa just kesken, osaan kyllä pyytää itse apua jos tarvitsen sitä. En kerta kaikkiaan ymmärrä nykyistä valitusta siitä ettei myyjä heti pomppaa linkkuveitsenä kiinni pokaan. Tietty jos oma-aloitteisuus ja aktiivisuus on täysi nolla, kai tarvii jonkun holhoojan heti kun huojuu kaupan ovesta sisään.
biggrin.gif

En minä ainakaan odota mitään super-suoritusta myyjiltä takiani kun olen ostamassa jotain, riittää kun hoitavat hommansa ja asia tulee hoidettua.

hyvältä kuuulostaa, pitänee itsekin kesällä käydä kokeilemassa lauttasaaren palvelualttius, kun tuo tuupakka ei oikein vakuuta
veryangry.gif

Larun BW on kai muuttamassa johonkin Espoon suuntaan, jos huhut pitää paikkansa? Olihan talvella "muuttomyyntiäkin" jo.

Ehkä sopivaa paikkaa ei ole vielä löytynyt...

Palvelualttiudesta en tiedä, mutta vuosi sitten menin kysymään tarjousta vaihdosta ja Lindholm latasi faktat eteen ja kaupathan siitä tuli. Ei mitään pask..jauhamista vaan asiallista kaupankäyntiä.

Siitä minä pidän. Juttua jauhetaan sitten Teboilin baarissa ja Storörenissä.

Sääli ettei ao. paikka myy Suzukia tai Triumphia, sillä nyt on taas kokeiltava jotakin muuta kauppiasta. No, eiköhän se asiallinen myyjä löydy niillekin...

Ostin Saaralta toissa kesänä huomaamatta kaikki aloittelevan motoristin releet: kypärän, käsineet, saappaat, goret ja nahkat.... Hyvään hintaan. Tosi hyvä myyjä!! Ja erinomaisesti vehkeet pelittäneet. Nyt vaan huolettaa miten nahkat menee ensi keväänä päälle. On tuo fysiikkaosasto suht totaalisesti repsahtanut viimeisen vuoden aikana. Onneksi alkaa uusi vuosi.

Propsit minulta myös Saaralle. Ostin ison läjän kaikenlaista häneltä jonkin aikaa sitten, enkä edes viitsinyt kilpailuttaa muita. Voi kun kaikki myyjät olisivat yhtä hyviä.. Asennevammaisilta en osta periaattesta yhtään mitään. Vakioasiakas tästä lähtien.

Bike World Espoo. Menin uuden liikkeen avajaisiin ja kysyin, että ehditäänkö tehdä kauppaakin, kun on avajaiset ja väentungos. Ehdittiin. Kolmessa minuutissa sovittiin kauppaehdot ja mopo toimitettiin ajallaan.

Kelien puutteessa olen ajellut isossa autohallissa. Moottorin pyörintänopeus joutokäynnillä oli liian nopea ja peukaloni kämmenen keskivaiheilla. Ja eikun autolla Bike Worldiin neuvoja kyselemään. Liikkeessä ei ollut samanlaista fillaria. Kysyivätten, että missä se sun pyöräs on. Kerroin ja mentiin porukalla autohalliin, jossa joutokäynti säädettiin oikeaksi.

Tuntui ihan hyvältä palvelulta.

Maailman myrskyissä sattuu ja tapahtuu...
Veikkaan, että Espoon BW:ssä ei saa enää samanlaista palvelua. Siellä pyyhkii nyt uudet tuulet ja tuulen suunta on... no saatte arvata mistä tuulee jos tuulee ollenkaan.

Mutta ei hätää. Saaran löytää nykyisin All Rightistä joten mun hankinnat muuttivat samaan osoitteeseen.
smile_org.gif

Veikkaan, että Espoon BW:ssä ei saa enää samanlaista palvelua. Siellä pyyhkii nyt uudet tuulet ja tuulen suunta on... no saatte arvata mistä tuulee jos tuulee ollenkaan.

Mutta ei hätää. Saaran löytää nykyisin All Rightistä joten mun hankinnat muuttivat samaan osoitteeseen.  
smile_org.gif
Koskas Saara on vaihtanut työpaikkaa? Selvis jo...
smile_org.gif

smile_org.gif
Ajettiin Kotkasta Espooseen katsomaan zzr1400:sta ja hieman oltiin jo puhuttu hinnoista yms.

Noh homma oli ihan "ok" kunnes myyntisälli jolta kysyin 1000km huollosta ja saako sen kaupantekijöiksi (arvo ~100-150€) niin kaveria ilmeisesti alkoi ärsyttää ja totesi "no jos kaupat tehdään HETI" sanoin siihen, että en nyt tältä istumalta kauppoja tee niin kaveri heitti siihen "no turhaan me tästä sitten spekuloidaan".

Jeps..kiitos ja näkemiin...

Mitäs tingit jos et ole ostamassa...
ghostface.gif
No kyllä pyörää ostaessa kannattaa katsoa kaikki vaihtoehdot ja punnita sen jälkeen...vai onko sulla tapana ostaa eka ja neuvotella jälkikäteen?  
ghostface.gif

033102bebe_1_prv.gif
Potki sä renkaita ?
Näin se täytyy tehdä ;)
Niin ja mistään maata kaatavastahan ei ole kyse, normaalia kaupankäyntiä jossa lähinnä huvitti letkautus "ei kannata spekuloida" kun katsotaan mitä kaikkia tarjouksia eri paikoista saa.

Kyl mä sanoisin et siinä vaiheessa kun aletaan puhuu kaupantekijäisistä niin ollaan jo valmiita lyömään kättä päälle jos vastapuoli niihin suostuu.

Kyllä kai sitä haluaa tietää, mihin kaupantekijäisiin myyjä suostuu, ennenkuin alkaa papereita allekirjoittamaan. Voi hyvin sieluni silmin nähdä tilanteen, jossa vedotaan väärinkäsitykseen silläkohtaa kun kauppa on jo sovittu, enkä itse ainakaan lähtisi tekemään kauppaa ellei kaikki nyanssit ole varmasti selvillä ja sovittu. Jos haluaa tuatteen, eikä piittaa kylkiäisistä eli kaupantekijäisistä, on tilanne paljon helpompi.

Jokainen tekee miten lystää ja kauppiaitahan riittää eli jos ei miellytä, voi käydä ostamassa muualta tai rahtaa vaikkapa Saksasta.

Sori OT, kävin pariin otteeseen Lauttasaaren BW:ssä, mutta kun eivät myy pyöriä, jolla suostun ajamaan tai haluaisin ajaa, eikä tuntunut löytyvän ajovarusteita jotka mahtuu päälle, jäi hommasta vähän hailakka maku. Varmaan ihan ok putiikki, niille jotka tykkää.

Näyttää olevan hyvät rahoitustarjoukset käytettyihin pyöriin ens viikonloppuna!
Itseäni alkoi ne mainostakstarit aika pahasti vituttamaan.

Allekirjoittaneen puhelimeen ei ole mitään asiaa lehtimyyjien tjsp. soitella, vaan numerossa on ns. esto kaikelle puhelinmyynnille. Aika hyvin se on toiminutkin. Vain yksi onneton yritti myydä vajaa vuosi sitten sähkösopimusta. Oppihan sekin olemaan muutaman valitun sanan jälkeen.

Siis asiaan. "hippasen verran" alkoi syömään miestä kun BW:ltä alkoi tulla roskapostia tekstiviesteinä kännykkääni. Numeroni on päätynyt heidän tietojärjestelmäänsä kun olen pyöräni sieltä ostanut ja huollattanut, mutta missään välissä en ole antanut lupaa mihinkään markkinointiin. Yöllä tuli vielä 5 perseelleen mennyttä tekstiviestiä lisää (pelkkiä toisten ihmisten yhteystietoja ja puhelinnumeroita), joihin oli mukava herätä.

Noh, tulipahan asiasta avauduttua jollekin myyntipäällikölle ja toivottavasti viesti menee perille. Plussana pitää sanoa, että heidän suhtautumisensa valitukseeni oli kyllä erittäin asiallista.

Back