Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on sieltä kans paketti tulossa:Noppeesti tuntuu tulevan paketti Suomeen:
May 9, 2008
5:55 PM Left origin SAN DIEGO, CA
May 10, 2008
1:06 AM Arrived at FedEx location MEMPHIS, TN
9:29 PM Arrived at FedEx location PARIS FR
May 11, 2008
12:45 AM In transit PARIS FR
May 12, 2008
8:26 AM In transit VANTAA FI Package available for clearance
... mutta ...
Tänään sitten sain Fedexiltä kirjeen, jossa pyydettiin lähettämään tilausvahvistus, henkilötunnus ja luottokortin numerot heille sähköpostitse, jotta voivat tullata paketin...![]()
Onko tämä ihan normaali menettely Bikebanditin tilauksissa ? Edellä olevista kirjotuksista ymmärsin, jotta paketti olisi tullattu bikebanditin ja fedexin toimesta ilman minun apuani ?
Nyt jännätäänkin, saavatko laskutettua minua kahteen kertaan noilla tulleilla ja veroilla... Kun kuitenkin Bikebanditin sivuilla order historystä katottuna lähetyksen "Total billed"-summa on ilmoitettu veroineen kaikkineen...
Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
No niin putkistopaketti saatu ja miten sitten kävikään.....Tulipa tilattua täydell. 4-2, MAC-putkisto 850G:en just äskettäin. Nyt sitten jännityksellä ootellaan mitä saadaan![]()
Pikaisella vertailulla Stormilla n. 7-900, riippuen onko vain yhden pöntön hinta hinnastossa. Et jos kaikki menee ok, niin varsin edullista on![]()