• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike World Tampere

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanlorvis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko muuten pyörien huollossa käytäntönä se että laitteet toimitetaan aamusta ja sitten niiden valmistumista jäädään odotteleen? Lapsen kengissä tuo huolto puoli jos niin.
Autolle annetaan yleensä aika!? No joissakin tapauksissa sitäkin saa odotella tahi se on sitten suunniteltua aiemmin valmis! SEISOO PIHASSA!
En ole varma käsitinkö oikein viestisi, mutta kyllä minä olen saanut sieltä aika-arvion mitä huoltoon menee. Viimeksi vein pyöräni sinne edellisenä iltana, ja samalla kysyin koska sen saa hakea seuraavana päivänä. Sanottiin, että puolen päivän aikoihin olisi valmis. Sain viestin n. klo 11 että pyörän voi noutaa. Ja jos sinne odottamaan jää huollon valmistumista, niin eihän mikään estä kysymästä, kauanko menee  
wink.gif

Annoin itselleni kertoa!
Aamulla pyörä huoltoon tekstari tulee kun valmis.
Ei kuulunut mitään niin asiakas soitti sinne. Oli huolto tekemättä kun asiakas oli unohtanut jättää avaimen. Eipä vaivauduttu soittamaan vaan annettiin odottaa. Tosi pro touhua!

Niin ja ymmärsit oikein!

Kävin ostamassa mönkijän ja hienosti toimi palvelu. Mönkijä juuri semmonen kuin puhelimessa kerrottiin. Tuttavalliseen tapaani menin myöhässä, liikkeen jo sulkeuduttua hakemaan. Hymyissä suin paperit kuntoon, mönkijän esittely ja kone kärryyn. Asiakkaan vinkkelistä kaikki meni niinkuin pitikin.
Tulis vaan jo lunta...

Roadkill sanoi:
Kaveri manas perjantaina hallilla että takapyörän laakereihin stefat makso lafkassa 50e :D

Miksi te haette niitä marmoritiskiltä? Tampereella on useita laakeriliikkeitä joista noita löytyy ihan varmasti eikä maksa kuin osia siitä mitä varaosina.En ole koskaan ostanut stefoja alkuperäisosina ja aina ne on löytynyt näistä laakerikaupoista,niin koneisiin kuin pyöriinkin.

Ensiarvoisen tärkeää on mielestäni se, mikä BW:ssä on joka käynnillä tapahtunut, että myyjät ottavat asiakkaan vastaan ja tervehtivät hymyn kera (naiset varustemyynnissä). Olen ostanut putiikista vain varaosia, katsonut ensin netistä hintahaarukkaa ja mennyt liikkeeseen neuvottelemaan hinnasta. Palvelu on toiminut hyvin ja yleensä olen varaosan kanssa poistunut BW:stä. Toivotaan että uudessa liiketilassa huoltotiskille mennään varustemyynnin läpi, niin että tytöt ottavat jatkossakin asiakkaat vastaan. :jpstyle:

rellonen sanoi:
Miksi te haette niitä marmoritiskiltä? Tampereella on useita laakeriliikkeitä joista noita löytyy ihan varmasti eikä maksa kuin osia siitä mitä varaosina.En ole koskaan ostanut stefoja alkuperäisosina ja aina ne on löytynyt näistä laakerikaupoista,niin koneisiin kuin pyöriinkin.

Nii, en mä hakenu. Kaveri haki kun on hondamies ja tykkää et kaikki on OEM kamaa :D

Itse asioin siinä tammelantorin lähellä olevassa laakeriliikkeessä.

Risuja Tampereen Bike Worldille ja Duellille, kun eivät saaneet vajaassa kahdessa kuukaudessa hommattua varaosaa kypärään. Schuberth S2 kolahti ja siitä tippui muoviosa, joka säätää ilmanottoa otsalta. Ensin BW lupasi osan parissa viikossa. Neljän viikon kuluttua aloin kyselemään missä viipyy. Tilaus ei ollut lähtenytkään. Samalla kerroin, että tarvitsen osan ennen juhannusta. Viime viikolla kävin paikan päällä kysymässä. Vähän lupailivat ottaa osan toisesta kypärästä jos ei tule. Tänään ei ollut tullut, eikä voi ottaa toisesta kypärästä, kun sitten sitä ei voi myydä.

Back