• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike World Tampere

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanlorvis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli tossa hommattua yli kymmenen vuoden tauon jälkeen pyörä ja tulin asioineeksi kyseisessä putiikissa ja ei voi muuta kun antaa ruusuja koko porukalle. Myyjä tuli juttusille hetken katseltuani valikoimaa ja siitähän se johti koeajoon . Sitten vaihtoehtoja muutaman päivän pohdiskellessani päätin pyörnän malliin ja sitten katsottiin sopivia varusteita ja kaikki sopivat löytyivät pienen sovittelun jälkeen . Sitten myyjän kanssa katsottiin sopiva laukkusarja ym.ym. Sen jälkeen sovittiin hinta kohalleen ja laittoivat pyörän tilaukseen. Kun sitten pyörän luovutus päivä koitti niin laukkutelinettä ei ollut vielä tullut mutta siitä sovittiin asennukseen aika ja asennuksen ajaksi sai vielä lainaksi pyörää mikä oli mukava juttu se. Eli en voi muutakuin kiittää kyseistä liikkeen henkilökuntaa
062802jumpie_prv.gif
eritoten Timoa ja Tanjaa hyvästä palvelusta ja toivottavasti jatkuu samaan malliin !!!!

En ole pyörää ko. liikkeestä ostanut (ainakaan vielä), mutta palvelu on aina ollut kohdallaan.
thumbs-up.gif

Kävin eilen koeajamassa uuden Hornetin, ja palvelu oli hyvää vaikka en Hondaan sitten päätynytkään. Mielenkiintoisesti oli ensimmäinen vastaan tullut myyjä joka on käynyt pyörän hallintalaitteet läpi, vaikka omalla kohdalla siihen ei tarvetta ollutkaan.

Tuolla on kyllä ollut palvelu hyvää, itsekin käväisin siellä joskus alkukeväästä, niin myyjät olivat kyllä todella ystävällisiä. Tuli muutama tovi juteltua yhden myyjättären kanssa, ja voin kyllä sanoa että siinä oli asiantuntemusta kerrakseen. Jatkossa jos tulee jostain tarve, niin käyn ekana kyselemässä täältä
062802jumpie_prv.gif

Huolto ja muutenkin homma pelas mallikkaasti kun sieltä ostamani blade kyykkäs toissakesänä.. Sain lainapyörän siks aikaa kun pyörä oli pajalla... Oisin nykysenkin ostanu sieltä mut ku ne ei myy jamahaa...
tounge.gif

Erittäin tyytyväinen kyllä olen ollut puljun palveluksiin. Erityisesti ajovarustepuolella myyjät erittäin mukavia ja asiantuntevia. Täältä tullut parit ajovarusteet ostettua ja aina saanut olla erittäin tyytyväinen hyvää asiakaspalveluun. Tästä paikassa kyllä kaikkein mieluummin asioi. Harmi, että eivät myy niitä pyöriä, mitkä eniten kiinnostaa (ainakaan uutena)
tounge.gif

Hyvä testi taas,tietää mihin ei ainaskaan pyörää vie huollettavaksi.Tollaisia testejä sais olla laajemminkin,erottuis jyvät akanoista...

Käytin pyöräni täällä venttiilien välyksien säädössä ja kaasareiden synkkauksessa. Homma toimi hyvin, ei ongelmia ja kaikki työt oli tehty. Tuntiveloitus aika korkea
crazy.gif

Ihan hyvä pulju tuntuu olevan. Avokki hommas kengät sieltä. Hassua tosin että kun oon 3 kertaa käyny, niin 1 kerran oon nähny siellä jonkun työntekijän??
biggrin.gif

Minä olen ostanut täältä oikeastaan kaikki ajovarusteeni
biggrin.gif
Kypärän (Arai), takin ja housut (Schott) sekä kengät ja hanskat. Heräteostoksena ostin myös buffin viime syksynä alennuksesta.

Pyörän vaihdoin täällä ja käytetyn korjauskin sujui kivuttomasti, hyvä maku jäi
smile_org.gif
Suosittelen!

Paska paikka!
Ei yhtään asiakasta. Myyjällä jotakin tärkeämpää kuin minun tarpeeni! Odotus riitti ja pois!

Onko muuten pyörien huollossa käytäntönä se että laitteet toimitetaan aamusta ja sitten niiden valmistumista jäädään odotteleen? Lapsen kengissä tuo huolto puoli jos niin.
Autolle annetaan yleensä aika!? No joissakin tapauksissa sitäkin saa odotella tahi se on sitten suunniteltua aiemmin valmis! SEISOO PIHASSA!

BWT ei kiitos! Pitäköön tunkkinsa!

Back