• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike world Raisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hondamies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Romulta oon saanut loistavaa palvelua...
buttrock.gif
Ehkäpä pitää käydä hakemassa sieltä mopo pois jos vaan kaikki palaset loksahtaa kohdalleen.

kyllä oli kiva taas päästä ajelemaan. ainoa mikä laittaa vituttamaan on se, että kone hyytyy edelleen 6000-7000 kierroksen kohdalla, eli sille ei oltu tehty mitään. vika ei kuulemma ilmennyt heidän testiajossaan, itse huomasin sen 3 minuutin ajon jälkeen.
Itsellä samoja ongelmia koko kesän ajan. 7 tonniin asti kaikki OK, mutta sitten hyytyminen. Viime viikolla kaasarit balanssiin ja ilmansuodatin vaihtoon. Jommasta kummasta tai molemmista toimenpiteistä johtuen ongelma poistui, nyt kiertää puhtaasti rajoittimelle saakka.

Itse ostin reilu vuosi sitten Arain BW:stä. Nyt kypärässä yksi pieni kymmenen pennin vika, tarvitsee uuden osan visiirin lukitukseen. Soittoa sitten myyjälle, ottivat numeron esiin kun "juuri se kaveri ei ole paikalla joka näitä juttuja hoitaa". No sieltä sitten soitettiinkin vielä saman päivän aikana, selitin ongelman ja tyyppi kysyi minun numeroani, eli samaa johon hän juuri minuutti sitten soitti!
tounge.gif

Lupasi hoitaa asian nopsaan ja hommaavansa mulle oikean osan, mitään ei ole kuulunut nyt reilun viikon ventan jälkeen joten soitin tänään Brandtille, Arain maahantuojalle, kerroin jutun ja sanoin etten jaksa mitään soitto rumbaa BW:n suuntaan järjestää.. Lupasivat järjestää kypäräni kuntoon kunhan ehdin sitä maahantuojalla vilauttaa joku päivä. Toivottavasti tulee näin helpolla kuntoon.

Olisin niin mielelläni jaellut niitä ruusuja, mutta kun ei niin ei...
Pyörä kaadettiin kesäkuussa ja osat oli sitten tullut elokuun puolessavälissä  
biggrin.gif
sinänsä se ei haitannut kun pyörä oli ajokuntoinen ja liikenteessä koko ajan. Sovittiin sitten että 22.8. maanantaina pyörä menee bike w:hen ja pois saa hakea jo torstaina (joo, kuulosti minustakin ihan liian hyvältä) No tänään on SE torstai, mutta eilen illalla raisiosta soitettiin," Ei ole pyörä vielä valmis kun maalari ei ole vielä hakenut niitä katteita, ja mulla on kädet niin täynnä töitä etten ehdi niitä viedä ja olen siltä maalarilta jo pyytänyt monta kertaa että tulis hakemaan ne katteet ja seli seli.."

No kysyin sitten että mitä siihen on ehditty tehdä? Vastaus ei mitään, kun niitä katteita ei ole maalattu... Mitä hittoa joku putken tai jalkatapin vaihto liittyy katteisiin??
Saahan ne vaihdettua eikä katteisiin tarttis edes koskea.

No maalari on kuulemma tänään luvannut hakea ne katteet ja pyörä pitäis olla valmis ens viikolla, oli valmis tai ei, haen sen pois sieltä.  
talktohand.gif
talvella se ehtii maata jossain korjaamolla nyt haluun  
sport05.gif

Hae ihmeessä pyöräs pois sieltä pölyttymästä, noi on just niitä selityksiä joita kuulee viikosta toiseen..
veryangry.gif

Raision BW tarvitsee mp-myyjää ( TS 4.9. ), hakekaa nyt ihmeessä paikkaa ja näyttäkää sitten oikeaa asiakaspalvelun mallia
tounge.gif
.

Kuulostaa samalta toiminnalta kuin Euro Motor Center Oulussa. 2 viikon välein soitan että joko valmis - "tavarat on tilattu mutta ei ole tulleet maahantuojalta". No menee pari kuukautta ja soitan itse maahantuojalle - "Joo, ei ole näkynyt tilausta noi osat tulee parissa päivässä kun saadaan tilaus". Soitto emc:lle - "On varmasti tilattu, ihan varmasti on tilattu. No miksi sitä tilausta ei näy maahantuojalla? Täss on varmaan nyt joku...". Seuraavana päivänä maahantuoja soittaa että minkä värinen laukku sitä halutaan ja kahden viikon päästä pyörä on kunnossa... Myöhemmin sain kuulla toisaalta että EMC tahallaa viivästyttää noita syksyn korjauksia - näin saavat hommia talvellekkin.

Sain/hain pyörän pois viime perjantaina, eli n. 2vkoa siinä meni, homma vaan ei ole selvä vieläkään. Suurin ärsytyksen aihe oli huomata että eteen oli laitettu keltaiset vilkut kun takana on valkoiset??!
Muutenkin kun olivat saaneet omavastuun nyhdettyä, kaikki häipyivät kuin puuppa saharaan ja jäin yksin ihmettelemään, hiippailin sinne huollon puolelle, siellä istui säikähtäneen näköinen nuorimies jolta kysyin niistä vilkuista, sälli vaan sanoi etten mää vaan tiedä, käänsi selkänsä ja jatkoi hommia. Mikäs siiä sitten auttoi, punnersin pyörän pihalle ja häivyin sieltä.
Asiaan palataan vielä, maalaukseenkaan en ole tyytyväinen, mutta saa nähdä miten homma kehittyy.
Muuten en enää ikinä ko. firmaan astu. piste.

Kuulostaa aiwan siltä jotta kilpailulle olisi tilaa...
062802moto_prv.gif
huoltokorjaamoiden puolella.

Missä ihmeessä ne tyytyväiset asiakkaat mopojansa huollattaa.

Itse ostin reilu vuosi sitten Arain BW:stä. Nyt kypärässä yksi pieni kymmenen pennin vika, tarvitsee uuden osan visiirin lukitukseen. Soittoa sitten myyjälle, ottivat numeron esiin kun "juuri se kaveri ei ole paikalla joka näitä juttuja hoitaa". No sieltä sitten soitettiinkin vielä saman päivän aikana, selitin ongelman ja tyyppi kysyi minun numeroani, eli samaa johon hän juuri minuutti sitten soitti!
tounge.gif

Lupasi hoitaa asian nopsaan ja hommaavansa mulle oikean osan, mitään ei ole kuulunut nyt reilun viikon ventan jälkeen joten soitin tänään Brandtille, Arain maahantuojalle, kerroin jutun ja sanoin etten jaksa mitään soitto rumbaa BW:n suuntaan järjestää.. Lupasivat järjestää kypäräni kuntoon kunhan ehdin sitä maahantuojalla vilauttaa joku päivä. Toivottavasti tulee näin helpolla kuntoon.
Itsellä ARAIn visiirisysteemistä irtosi ja hävisi se harmaa vipu, jota vetämällä visiirin saa irrotettua. Menin kypärän kanssa BWn Vantaan myymälään, laittoivat uuden vivun paikalleen ja antoivat vielä silikoonigeelia visiirimekanismin voiteluun. Hommaan meni viisi minuuttia aikaa ja se maksoi 0 euroa. Homma toimi kuten sen pitääkin.

Fly Wheelissa on reilua ja huomioon ottavaa palvelua.

Pidän siitä.

Bike Worldissä kyllä palvellaan moottoripyöräkaupoissa, mutta varustepuoli hohhoijaa. Tavaraa on toki, mutta vähän tulee sellainen olo, että ne näytteillä eikä myytävänä.

Fly Wheelissa on reilua ja huomioon ottavaa palvelua.

Pidän siitä.

Bike Worldissä kyllä palvellaan moottoripyöräkaupoissa, mutta varustepuoli hohhoijaa. Tavaraa on toki, mutta vähän tulee sellainen olo, että ne näytteillä eikä myytävänä.
BW-R:ssä on sellainen tunnelma, että "Terve tuloa tänne samoilemaan vapaasti, ota toki kaffe ja bulla myös. Jos on asiaa niin tule rupattelemaan"

Elikkäs eivät hirveän herkästi käy kimppuun. Se on semmoinen tapa tehdä kauppaa. Kyllä mä silti olen palvelua aina saanut sitä tarvitessani. Ihan hyvin toimii. Jos tarvii jotain, aina voi imeytyä tiskin viereen notkumaan.  Tietty jos tutkit uusien fillarien osastoa, Romu tulee aika äkkiä moikkaamaan, mutta niinhän pitääkin. Uuden fillarin osto ei paljoa katselusta kehity, ne on nähty jo netissäkin. Siinä pitää heti ruveta puhumaan varusteista, välirahasta, koeajosta jne. Jonkun takin ostossa pystyn hyvin itsekin sovittamaan ja vertailemaan, ei siihen mitään hovimestaria tarvita.

Pyörän osto on BW-R:ssa oikein helppoa homma varsinkin Romun kanssa, mutta se huolto puoli on kyllä aikas syvältä ja varsinkin kolari korjauksissa.
Esim, etuputkia ei oltu käännetty takaisin oikeaan asentoon vaikka niistä erikseen puhuttiin...sain se sitten ihan itse hoitaa, kun siinä olisi ihan joutunut katteen poistamaan
veryangry.gif

Raision BW:ssa on kyllä hyvät huoltomiehet, apupojistakin tietysti joskus tulee sellaisia, liikaa taitavat ottaa työtä vastaan varsinkin kevät/kesä aikaan, ja tarvitsisivat yhden (lisä) järjestelykykyisen miehen/(naisen) pelkästään huollon järjestelyistä vastaamaan.

Back