Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä samoja ongelmia koko kesän ajan. 7 tonniin asti kaikki OK, mutta sitten hyytyminen. Viime viikolla kaasarit balanssiin ja ilmansuodatin vaihtoon. Jommasta kummasta tai molemmista toimenpiteistä johtuen ongelma poistui, nyt kiertää puhtaasti rajoittimelle saakka.kyllä oli kiva taas päästä ajelemaan. ainoa mikä laittaa vituttamaan on se, että kone hyytyy edelleen 6000-7000 kierroksen kohdalla, eli sille ei oltu tehty mitään. vika ei kuulemma ilmennyt heidän testiajossaan, itse huomasin sen 3 minuutin ajon jälkeen.
Itsellä ARAIn visiirisysteemistä irtosi ja hävisi se harmaa vipu, jota vetämällä visiirin saa irrotettua. Menin kypärän kanssa BWn Vantaan myymälään, laittoivat uuden vivun paikalleen ja antoivat vielä silikoonigeelia visiirimekanismin voiteluun. Hommaan meni viisi minuuttia aikaa ja se maksoi 0 euroa. Homma toimi kuten sen pitääkin.Itse ostin reilu vuosi sitten Arain BW:stä. Nyt kypärässä yksi pieni kymmenen pennin vika, tarvitsee uuden osan visiirin lukitukseen. Soittoa sitten myyjälle, ottivat numeron esiin kun "juuri se kaveri ei ole paikalla joka näitä juttuja hoitaa". No sieltä sitten soitettiinkin vielä saman päivän aikana, selitin ongelman ja tyyppi kysyi minun numeroani, eli samaa johon hän juuri minuutti sitten soitti!![]()
Lupasi hoitaa asian nopsaan ja hommaavansa mulle oikean osan, mitään ei ole kuulunut nyt reilun viikon ventan jälkeen joten soitin tänään Brandtille, Arain maahantuojalle, kerroin jutun ja sanoin etten jaksa mitään soitto rumbaa BW:n suuntaan järjestää.. Lupasivat järjestää kypäräni kuntoon kunhan ehdin sitä maahantuojalla vilauttaa joku päivä. Toivottavasti tulee näin helpolla kuntoon.
Flywheelissä raisiossa! Loistava palvelu ja osaava henkilökunta sekä rehellisyys (jos jotain ei pystytä tekemään tai osaa ei vaikka saa niin se myönnetään tässä liikkeessä)!Kuulostaa aiwan siltä jotta kilpailulle olisi tilaa...huoltokorjaamoiden puolella.![]()
Missä ihmeessä ne tyytyväiset asiakkaat mopojansa huollattaa.
BW-R:ssä on sellainen tunnelma, että "Terve tuloa tänne samoilemaan vapaasti, ota toki kaffe ja bulla myös. Jos on asiaa niin tule rupattelemaan"Fly Wheelissa on reilua ja huomioon ottavaa palvelua.
Pidän siitä.
Bike Worldissä kyllä palvellaan moottoripyöräkaupoissa, mutta varustepuoli hohhoijaa. Tavaraa on toki, mutta vähän tulee sellainen olo, että ne näytteillä eikä myytävänä.