• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bensavuodon paikallistaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, anteeksi. Kuvista ja ohjeista on varmasti hyötyä useille. Vedin vaan M58:n kommentista ns. herneet nenään, eikä ole mieliala tasoittunut täysin vieläkään..
Tarinointia hänen kanssaan en jatka enempää.

Tuskin ketään ketään kiinnostaa, mutta "bisnis" on tällainen:
6 mopoa x 150 € / talvi = 900 € vuodessa.
Jos annan tallin vuokralle = 12 kk x min. 150€ / kk = 1800 € vuodessa.

Miksikö? Ehkä vaan haluan enempi auttaa..

Viimeksi muokattu:
HAA sanoi:
Laitoin tänne aika suurenkin työn takana olleen hankkeeni työkuvat ohjeeksi ja avuksi muillekin harrastajille. Lienee sitten viisainta poistua täältä! Joku moderaattori voi siivota aiheen osaltani kokonaisuudessaan pois, koska ohjeita ei sallittane täällä.

Ystävällisin terveisin, Hannu

juu älä ihmeessä poista noita, niistä näkee just oleellisen :thumbup:

mä oon vaan aina vähän ihmetelly miks noista vanhoista työkoneistakin pitää rakentaa niin hienoja et ei ne oo ollu ees uutena ,vaik onhan ne sitte kyl tosi upeita .

se miks mä olen tosta suuntauksesta pikkuisen huolissani ,niin jotku museotarkastajat on alkaneet ottaa noita ns"standartiksi" millaisia ne museoajoneuvot pitää olla ja se ei oo hyvä juttu

toi 58 nyt on tollanen, ei siit kannata välittää, sil on vaan huono lääkitys , ja jaskal on bemareit, ei tarvinne kertoa enempää...

Mullakin jostain tihkuttaa hondassa. Epäilen ihan mutulla hanan liitosta.
Täältä saa kyllä paljon apuja ja vinkkejä:thumbup: Harmi kun joidenkin elämäntehtävä on vaan provota.

HAA sanoi:
Laitetaanpa kuvia traktorin tankin korjauksesta, Volvo BM 320 Buster -63. Tuossa tankki on vastaava kuin pyörässäkin, sillä erotuksella että tankissa on väliseinä, toisella puolella löpö ja toisella hydrauliöljy. Tankki vuoti ulospäin ja väliseinästä, oli vahvasti paklattu siitä keskisaumasta. Pakkelit pois ja sieltähän löytyi aiempi korjaus, messingillä juotettu ja paikattu.

Aluksi kiersin korjatun sauman ja lähtönipan alueen kokonaan ympäri koritinalla. Laitoin siihen täyden Por-15 -käsittelyn kaikkine aineineen (kolme ainetta) vuonna 2012, tänä päivänä ainakin korjaus on edelleen virheetön. Tuolla Farmilaitteella on sitä loppukäsittelyainetta kyllä, mutta itse otin tällaisen koko sarjan: http://mve-online.com/product_info....pinnotussarja-moottoripyöräpienkone-20l-p-805

Kiitos vinkistä, ja olipas kerrankin hyvät kuvat työvaiheista :thumbup:

Back