• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bensat pöllitty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tai sitten bait bike tyrkylle ja tankkiin nitroglyseriiniä.

Tää Kerava vissii vaa on niin paskaa seutua.. autoki pöllittiin täältä ja ennen sitä ehdittiin 2 kertaa puhkasta sen renkaat. Joskus sitä vaan hämmästyy ihmisten röyhkeyteen..
Oon kerran ollut autolla Keravalla, auto max 2,5h parkissa, kotiin ajeltiinkin sitten ilman kuskinpuoleista takalasia, oli kait jonkun kenkää kutittanut kun oli pitänyt potkia sisään. Mitään ei ollu viety, siitä plussaa..

Edit: Onnex motari menee ohi.

Kieltämättä tekis mieli mennä pesäpallomailan kanssa väijymään. Valitettavasti se ei viranomaisten mielestä ole varmaan suotavaa.
Riippu ihan viranomaisesta.......
Joskus aikoinaan täälläpäin yks kaveri kertoi, että oli autossa käyty ja sai kaverit verekseltään kiinni ja samalla "vähän" koppasi kaveria (ihan tunnettu tuosta pahanteosta) ja soitti sitten poliisit paikalle. Poliisit tuli ja totesi tuolle kriminaalille ensimmäisenä että olet karkuun juostessasi osunut tuohon mäntyyn......... (arvasivat kyllä mistä oli kyse mutta eipä ollut kriminaalikaan mitään uskaltanut sanoa)

Mitään ei ollu viety, siitä plussaa..
Itsellä kävi tässä hiljattain hiukka vastaava case autolla. Päivällä ajoin auton parkkin ja kun kuuma oli eikä ilmastointia viitsinyt käyttää, niin fiilisteltiin sitten kaikki akkunat levällään. Ja niin ne oli levällään vielä aamullakin
shaun.gif
Siis auto seiso koko yön parkissa, kaikki ikkunat apposen ammollaan eikä (tällä kertaa) kelvannut kellekään. Tosin niin se Kawakin viime kesänä vietti yön tai pari autotallin luiskalla, avaimet virtalukossa. Eikä sekään kelvannut kellekään. Ai miten niin hiukka hajamielinen
wink.gif

Ja sitten taas kun huonosti sattuu, niin samalta parkkikselta on nyysitty tässä vuosien saatossa muutama prätkä, autoja raavittu ruuvarilla, autojen sivuikkunoita rikottu jotta ollaan "sisäsiivous" saatu tehtyä, autojen logoja kaiveltu irti, rekkareita nyysitty, jne, jne, jne
lookaround_orig.gif

Minulta katkoivat erehdyksessä jäähdytinnesteletkun. Jäähdytinnestettä oli kadonnut vaan harmittavan vähän.

Tosin bensaletkuakin oli nirhattu sen verran, että se napsahti poikki kun irrotin tankkia. Oli varmaan jäänyt puuha kesken.

Mikähän olisi sopivasti bensaan sekoittuva paska jolla saisi poikien mopot leipomaan kiinni? Nettimotosta vaan joku raato seisomaan ruutuun ja tankki täyteen tuota spesiaalimiksausta niin saadaan mopot uuteen vireeseen.

Tietty tuollainen teinimulkku pöllii sitten seuraavaksi uuden mopon joltakulta, mutta saisi ainakin jotain vaivaa aiheutettua.

Välillä noitten vorojen kanssa käy tuuri. Kerran funtsin että missä hitossa mun auton avaimet on ollut koko viikon kun ei niitä mistään löytynty. No, sillä ei ollut paljon väliä kun ajoin moottoripyörällä ja pysty paikasta A menemään paikkaan B. Sitten vaan lähdin ajattelemaan että mähän olin viimeeksi autolla käynyt ostamassa huonekaluja ja olin ottanut tavaroita takakontista. Sitten kun menin katsomaan niin siinä ne autonavaimet roikku Berlingon takaluukun lukossa. Ja siinä oli vielä työavain, alakerran varaston avain, kotiavain ja tyttöystävän kämpän avain samassa kimpussa. Onneksi ei kukaan löytänyt koska äkkiäkö sitä olisi voinut päätellä missä mä asuin ja sillä avaimella mennyt sisään ja kääntänyt kaiken sisältä ja varastosta.

Back