• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bensansuodatin ja kuristukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin, hommat saa jatkua huomenna..Jos jollakin vinkkejä korkin takaisinlaittamiseen
bowdown.gif
?Painamalla ei ollu mitään jakoa.Jos se oli pottumainen irroittaa, niin se on kyllä raivostuttava laittaa takas, on tiukka.

Kyllä mä ainakin ihan painamalla takasin sain melko pienellä vaivalla (no tosin se irtosikin pienellä vaivalla). Piti ensin se tiiviste asetella sopivasti hollille siten, että kääntyy oikeinpäin kun korkin kehyksen painaa alas.

Kyllä mä ainakin ihan painamalla takasin sain melko pienellä vaivalla (no tosin se irtosikin pienellä vaivalla). Piti ensin se tiiviste asetella sopivasti hollille siten, että kääntyy oikeinpäin kun korkin kehyksen painaa alas.
Teit jotain väärin...
biggrin.gif
Mulla se on ollut varmaan koko Ducatin haastavin toimenpide.
Menihän se sinne tosin sen tiivisteen kanssakin meni vähän hermo..Liukasteen lisäkäyttö auttaa kummasti
wink.gif

Back