Eikös tuolle ole ihan nimikin - skootteripitäisi olla nelitahtinen 50-125 kuutioinen 8-12 hp peli, jossa olisi matkapyörän katteet, ja sillä pitäisi posotella suht' kaasu pohjassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuolle ole ihan nimikin - skootteripitäisi olla nelitahtinen 50-125 kuutioinen 8-12 hp peli, jossa olisi matkapyörän katteet, ja sillä pitäisi posotella suht' kaasu pohjassa.
Täysin järjetöntä toimittaa reviirikäyttäytymistä esim. kumien poltolla ja 14l/100km ajotyylillä.Valitseeko joku moponsa kulutuksen perusteella? Jos niin tekee kannattaa harkita polkupyörää.
Näin on, jos tulee naapurin julli rajalle oikoon kaulaansa ei se kumin poltolla selviä. Jätetään turha kukkuminen pois ja otetaan vaikka kympin lenkki ihan lenkkareilla ja kukutaan sitten jos vielä kukuttaa.Täysin järjetöntä toimittaa reviirikäyttäytymistä esim. kumien poltolla ja 14l/100km ajotyylillä.Valitseeko joku moponsa kulutuksen perusteella? Jos niin tekee kannattaa harkita polkupyörää.
Täällä puhutaan mopojen kulutuksesta ja jotta ykspyttysetkin veis 6 litraa. Ei pidä paikkaansa, pikku GS bemari kulkee rajotusten mukaan ajettaessa vähemmällä kuin useimmat oikeat mopot. Imoitettu tasasen 90 km/h kulutus on 3,2 l/100 km johon myös pääsee. Moottoritiellä lievää ylinopeutta ( ei sillä kovaa pääsekkään) ajamalla saa 4:lla alkavia kulutuslukemia, muutoin 3:lla.
Mä sain Dr800:lla palamaan palttiarallaa samat karmeella mehtätieräppäyksellä, tien päällä pääsi alle 5:n siistillä ajolla. Siin'oli Laserin äänenvahvistin, isommat suuttimet ja pari piikkiä isompi takaratas.Täällä puhutaan mopojen kulutuksesta ja jotta ykspyttysetkin veis 6 litraa. Ei pidä paikkaansa, pikku GS bemari kulkee rajotusten mukaan ajettaessa vähemmällä kuin useimmat oikeat mopot. Imoitettu tasasen 90 km/h kulutus on 3,2 l/100 km johon myös pääsee. Moottoritiellä lievää ylinopeutta ( ei sillä kovaa pääsekkään) ajamalla saa 4:lla alkavia kulutuslukemia, muutoin 3:lla.Kai se taikasana on sit se 'rajoitusten mukaan'. Mulla oli ennen tätä DR650SE joka ihan kivuttomasti veti reilusti yli 6l sadalla luukku auki. Menipä mulla kerran korttikin sen kanssa satasen alueella aikoinaan. En muuten kehuskellakseni
. Muutenkin olen suuresti ihmetellyt näitä pieniä kulutuksia ja varsinkin takarenkaiden kestoja mitä täällä palstalla on tiedotettu. Mulla palaa kyllä sitten reilusti enemmän bensaa ja kumia vaikka kumpaakin koitan säästää, ja muutenkin olen täysi kukkis.![]()
Ei vaan ymmärrä..![]()