• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bemari tulossa vakavasti "hypersportteihin"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 750S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tässä ole kysymys siitä, että bemari olisi jäänyt junasta teknisessä kehityksessä, vaan japsit aloitti tämän "kilpavarustelun" eli tekemään normaali käyttäjille näitä ylitehoisia pyöriä, ja kaupallisista syistä Bemarin on vastattava.
Kuka muuten tarvii normaali ajoon pyörää joka kulkee yli 300 km/h?
confused_orig.gif
ja tehoja 160 hp?
confused_orig.gif
tounge.gif
mä ainakin  
062802jumpie_prv.gif
baaa.gif

Hieman selvennykseski, että en tuossa aikaisemmin sanonut että kuka tällaisia pyöriä TAHTOO vaan tarkoitin sitä että moniko TARVITSEE normaali ajoon. Radalla ovat varmasti mahtavia, mutta samalla rahalla rakentelee vaikka vanhemmasta Cebarista ihan maukkaan kilvettömän ratapyörän.

Väittäisin että yksi syy on ainakin imagomuutoksen haku.

Bemareiden autothan tunnetaan menevinä peleinä (jotkut mallit, ainakin).

MPt taas nähdään väsähtäneinä ikivanhoina touring-lehminä joilla ei ees oikeen voi tulittaa/ajaa lujaa (ei sinänsä paikkaansa pitävä facta, mutta tämä on mielikuva ko brändistä..).

Kivan näköinen pyörä! Vaikka ei noista kuvista voi vielä mitään sanoa.
Tuntui vähän siltä että juttu karkasi käsistä, mutta mitäs me pienistä kun ei nekään meistä  
biggrin.gif

Bemu muuten teki jo -40 luvulla suihkumoottoreita ja sitä ennen myös moottorit esim FW190 hävittäjiin. Poislukien Dora mallit.  
cool.gif

Niin ja vaikka itse ajan myös BMW merkkisellä autolla niin mulle riittää nykyinen Scarver(f650cs) yksine pyttyineen  ja hihnavetoineen.
smile_org.gif

Nyt tosin on tuo uusi Rockster alkanut kiinnostamaan...

Jos vielä ajelette niin turvallista matkaa...
062802moto_prv.gif

Back