Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tokimoto aloitti Bellin maahantuonnin vuonna 2010 ja tänä vuonna maahantuojana on Allright. Laadukkailta vaikuttavat, ajokokemusta ei itselläni ole. Sharpin testissä näytti M4R saaneen 5 tähteä, jos tuolla testituloksella nyt jollekkin merkitystä on.Mä olen luullut että Bell:iä ei enää saisi Suomesta (itse asiassa luulin, että on nurin koko pulju). Mulla oli 2002 kaudella 10tkm ajan Bellin kypärä käytössä ja pidin siitä kyllä. Sen tarkempia muistikuvia ei valitettavasti ole.
Kyllä toi Bell parempi on kuin qwest, vois mielummin verrata Shoein X-spirittiin ja sitten mentäis samoissa, tietenkin molemmissa löytyy hyvät ja huonot puolensa jos oikeen rupee erittelemään..Kyllähän toi hyvältä vaikuttais. Toi meteli vaan tuntuu ikävältä. Nykyään AGV s4 eikä ihan hiljasimmasta päästä sekään. Nyt haluais muutosta tohon. Varsinkin kun agv ruvennu fuskaamaan on hyvä vaihtaa. Jääpä hyvä varakypärä. Ehkä of topiccia mutta, mites shoei? Vaatii toki tumman visiirin, mutta onko siinä tummassa pinlockia? Vai pitääkö semmonen askarrella ite paikalleen? Vai mitenkä ton huurteen kanssa? Melko samalla viivalla menossa shoei qwest tai toi bell m4r