• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Batlax 020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aritossa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Takasena 020 on toiminut erinomaisesti veturissa, ZX-10ssä ja nyt Fasussa radalla ja kadulla. Etusta en suosittele ainakaan Kawan raskaampiin matkavessoihin, sillä se kuvio kuluu hyppyreille heti keskiviivan vierestä, vatkaa, ujeltaa jne. Kaksi etusta ajelin huvikseni testiä Zx-10llä aikoinaan ja aivan sama tulos. Kaverini erehtyi myös juuri laittamaan Zetoriinsa ja valitti heti kun rengasasioista tuli puhetta.

Ei kovin kaksinen... 5500 km takana ja etukumi reunoista sahalaitainen (=täristää) ja takanen alle "kulumisvaroittimen"!! Niin ja kylmällä pirun liukas.

Johan olet renkaan äkkiä laineille saanut.
eek.gif

Minkälaisessa vehkeessä 020 on ollut alla ja paljonkin rata-ajoa?
GSX1400... -> enpä ole kertaakaan radalla käynyt! Liekö sitten syynä massa ja ajotyyli??

Ainakin vaimon ZX-6R:ssä BT 020 muistutti ihan hammasratasta jo jotain 5 tonnin jälkeen. Kesti kyllä varmaan toistakymppiä, mutta ei ilmeisty moista enää alle.

Joo ajettu nyt noin 5500 km,etunen aika kuosissa,mut takanakilla ei enää kauan pyöritä.Mopo on gsx 1400.Mut ei toi mun mielestä mikään liukas kumi ole,hyvin on pitäny vaik joskus on oltu vähä vinossaki.

Sevenfiftyssä on 020 ollut alla runsas 5 tkm, mitään pito-ongelmia ei ole esiintynyt. Ulkomaanreissulla kesäkuun puolivälissä tuli kokemuksia kylmästä ( 10 astetta ) ja sateesta, ei levottomuutta jarrutuksissa tms. tilanteissa. Alastarolla ajoin taas helteessä, ei lipsumista niissä vauhdeissa mitä ajoin. Myös kulutuskestävyys vaikuttaa hyvältä, runsaasta valtatieajelusta huolimatta ei keskikohta ole vielä mennyt tasaiseksi.
Tietenkin rauhallinen ja ennakoiva ajotyyli vaikuttaa tuohon renkaan kulumiseen ja tehoton pyörä ei juuri rengasta rasita...
tounge.gif

nol kaks nollat oli alla noin 16tkm, edessä täristi aivan per***sti ja takanakki oli aivan silkoinen keskeltä. Minusta pitää hyvin ja kestää melko pitkään ja näimpä niinpä ostin satsin samanlaisen, tänää otin ensimmäiset kilomeetrit uusilla nakeilla ja tuli heti vesikelin testi eteen ja hienosti meni... aika rauhassa vielä kun ei oo kunnolla maalit lähteny. No huomenna radalle niin lähtee tehtaan merkit ja muut paskat pois
buttrock.gif

mulla noi 014 balttlax ja pitää ainaki kuivalla iha v***n hyvin  
buttrock.gif
on kylläki vast 4500 ajettu ja vaihto alkaa olla lähellä, luulisin et n.6000 vois kestää (mutta onneks renkaat on halpoi saa n.100 battlaxia yhen kilogixxerin hinnalla) 
062802jumpie_prv.gif

riippuu tietysti aika paljon ajo tyylistä, mulla monesti mittari hakkaa 299 ja keulakaa ei taho pysyä maassa, ja mieluummin mutkapätkää ku touringsuoraa  
sport05.gif

Nonnih, tänään tuli pörrättyä uusilla BT020 rinkeleillä alastarolla reilu 120km kaikkiaan, hyvin meni, pystyssä pysyin ja mukavaan oli!
062802jumpie_prv.gif
Kauhee ratakuume iski viimeistään nyt päälle!
062802moto_prv.gif
Melko lämmin ilma oli ja mulla ei niin hirveästi vauhtia, mutta sain jo sulaan vähä kuvion kulmaa... eli saattaa se jossain vaihees mennä liian pehmeeks, mulla tais olla just sopiva nyte ja ei sulanu ihan tuolla vauhdilla alle... pito oli aivan loistava, ainakin mun vauhdilla.

Back