Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enkä mä...empä ole kyllä tuollaista huomannut.
Joo, hieman tarkennusta.... Eli lipsuminen tapahtuu esim risteyksessä käännyttäessä, mut sitä ihmettelen kun se tapahtuu vain tosi kuumalla ilmalla, ymmärtäs jos kylmällä. Täytyypä tarkastaa paineet, josko johtus siitä...Kohtuu kestävä rengas takanakkina, joskin edessä kuluu nopeesti laineille. XX:ssä kesti helposti yli 10tkm takanakkina, samoin ZR7-S:ssä. Se mikä tossa renkaassa pänni, oli äkkinäinen pidon katoaminen ts. yllätykselliset sutimiset märällä kelillä alle 10 asteen lämpötiloissa nopeudesta riippumatta. Mites on aritossa, onko sulla paineet renkaassa alakanttiin, jos meinaan käy helteellä niin kuumana alhaisten paineiden vuoksi, että sulaa? Joskus sain itsekin Ahvenistolla ton renkaan karrelle, mutta lämmintä oli yli +25? Eikä sillonkaan pito kadonnut, päin vastoin..![]()
Johan olet renkaan äkkiä laineille saanut.Ei kovin kaksinen... 5500 km takana ja etukumi reunoista sahalaitainen (=täristää) ja takanen alle "kulumisvaroittimen"!! Niin ja kylmällä pirun liukas.
mulla kans lipsuu takapää risteys ajossa... jo uutena lipsu.. sit paineet nostin 2.9 nii loppu mut nyt helteillä taas alkanu lipsuu... aamul ei mitää ongelmaa mut illal luistaa ku on sika kuuma asfaltti.. mul aina alle 60 nopeuksissa sattunu!!!Joo, hieman tarkennusta.... Eli lipsuminen tapahtuu esim risteyksessä käännyttäessä, mut sitä ihmettelen kun se tapahtuu vain tosi kuumalla ilmalla, ymmärtäs jos kylmällä. Täytyypä tarkastaa paineet, josko johtus siitä...Kohtuu kestävä rengas takanakkina, joskin edessä kuluu nopeesti laineille. XX:ssä kesti helposti yli 10tkm takanakkina, samoin ZR7-S:ssä. Se mikä tossa renkaassa pänni, oli äkkinäinen pidon katoaminen ts. yllätykselliset sutimiset märällä kelillä alle 10 asteen lämpötiloissa nopeudesta riippumatta. Mites on aritossa, onko sulla paineet renkaassa alakanttiin, jos meinaan käy helteellä niin kuumana alhaisten paineiden vuoksi, että sulaa? Joskus sain itsekin Ahvenistolla ton renkaan karrelle, mutta lämmintä oli yli +25? Eikä sillonkaan pito kadonnut, päin vastoin..
muuten tosi hyvä rengas eikä näyttäisi kuluvan kovinkaan nopeesti![]()
![]()
Pyöräni painaa tosin 280 kg, mutta eipä kovin kaksisia kokemuksia noista kumeista ole. Ajelut on pääasiassa matkaa ja mutkaa..Mulla myös bladessa toi bt 020 ja hyvin on pitoa löytynyt ei valittamista.. pito on huomattavasti parempi kuin michelinin piloteilla... menee vähän offtopic mutta paljon olette bt 020 takasila ajanneet,mun kortsulla vedetty n.4000 km eikä mainittavaa kulumista havaittavissa....