• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bandit ja Yoshimura

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bandit-04
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajatteli laittaa yoshimura sliparin, joutuuko siinä poistamaan keskituen ja tai onko siinä mitään ongelmia asentaa paikalleen. pyörähän on siis 1200 bandiitti -04

mulla ainakin uudessa väliputkessa oli paikka stopparille.
062802moto_prv.gif

Pitäis silloin iroittaa se koko kannake rälläköidä alkuperäisestä väliputkesta ja hitsata tig:llä sliparin väliputkeen joka on todella ohutta mateliaalia.

Siis yoshimuran sliparissako on se stopparin paikka valmiina?
Mulla ei tullut akrapovicissa sliparissa sellaista ja pyörä oli kyllä -00.

Olen tilannut nykyiseen -05 arrowin sliparin ja en kyllä tiedä onko siinä stopparin paikka valmiina.

Siis yoshimuran sliparissako on se stopparin paikka valmiina?
Mulla ei tullut akrapovicissa sliparissa sellaista ja pyörä oli kyllä -00.

Olen tilannut nykyiseen -05 arrowin sliparin ja en kyllä tiedä onko siinä stopparin paikka valmiina.
Huomio,huomio!!
Meillä Yoshimura,sulla Akra...

Laatu takaa merkkikohtaisen sopivuuden.
biggrin.gif
Jos hintaa trs carbonilla on 685€ niin pitää siinä olla kyllä muutakin kuin se stopparin paikka. Akra maksoi vaan 530€ Vaikka se stopparin paikka kyllä siitä puuttui. Arrow jonka tilasin on hinnaltaan jotain 600€ paikkeilla, eikä ole jokaisessa vastaan tulevassa sama putki
033102bebe_1_prv.gif

Back