Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei tartte poistaa keskitukea, eikä mitään ongelmia "asennuksessa" (kestää noin 5-10 minuuttia).Ajatteli laittaa yoshimura sliparin, joutuuko siinä poistamaan keskituen ja tai onko siinä mitään ongelmia asentaa paikalleen. pyörähän on siis 1200 bandiitti -04
alkuperäisestä putkesta kumistopparin siirto uuteen slipariin.mulla ainakin uudessa väliputkessa oli paikka stopparille.![]()
Ainakin mulla oli väliputkessa valmiina paikka stopparille. Ei tarvinnut kuin siirtää kuminen stoppari uuteen...Pitäis silloin iroittaa se koko kannake rälläköidä alkuperäisestä väliputkesta ja hitsata tig:llä sliparin väliputkeen joka on todella ohutta mateliaalia.
ja mulla on sun vanha väliputkiAinakin mulla oli väliputkessa valmiina paikka stopparille. Ei tarvinnut kuin siirtää kuminen stoppari uuteen...Pitäis silloin iroittaa se koko kannake rälläköidä alkuperäisestä väliputkesta ja hitsata tig:llä sliparin väliputkeen joka on todella ohutta mateliaalia.
Huomio,huomio!!Siis yoshimuran sliparissako on se stopparin paikka valmiina?
Mulla ei tullut akrapovicissa sliparissa sellaista ja pyörä oli kyllä -00.
Olen tilannut nykyiseen -05 arrowin sliparin ja en kyllä tiedä onko siinä stopparin paikka valmiina.
Jos hintaa trs carbonilla on 685€ niin pitää siinä olla kyllä muutakin kuin se stopparin paikka. Akra maksoi vaan 530€ Vaikka se stopparin paikka kyllä siitä puuttui. Arrow jonka tilasin on hinnaltaan jotain 600€ paikkeilla, eikä ole jokaisessa vastaan tulevassa sama putkiHuomio,huomio!!Siis yoshimuran sliparissako on se stopparin paikka valmiina?
Mulla ei tullut akrapovicissa sliparissa sellaista ja pyörä oli kyllä -00.
Olen tilannut nykyiseen -05 arrowin sliparin ja en kyllä tiedä onko siinä stopparin paikka valmiina.
Meillä Yoshimura,sulla Akra...
Laatu takaa merkkikohtaisen sopivuuden.![]()