• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bandit ja äänet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Moikka. Mikähän slipari sopisi parhaiten 1200 banditiin, siis missä pöntössä parhaat äänet? muhkeet ne olla pitää eikä mitkään ininät. Suitsani on vm-04. Joutuuko tekeen jotakin muutoksia esim suuttimet . Haluaisin pitää pyöräni toistaiseksi vakiona mutta pönttö tekis mieli vaihtaa äänten takia. Suositelkaa kenellä on kokemusta tai tietoo.

Moikka. Mikähän slipari sopisi parhaiten 1200 banditiin, siis missä pöntössä parhaat äänet? muhkeet ne olla pitää eikä mitkään ininät. Suitsani on vm-04. Joutuuko tekeen jotakin muutoksia esim suuttimet . Haluaisin pitää pyöräni toistaiseksi vakiona mutta pönttö tekis mieli vaihtaa äänten takia. Suositelkaa kenellä on kokemusta tai tietoo.
Osta halvin, köyhdyt vähiten.
idea3.gif

Mulla on Viperin pöntöt Hayabusassa, tyytyväinen olen ollut, parille tuli hintaa jotain 300+ euroa kun tilasin UK:sta...

No h##vetti ilman pönttööki äänet siedettävällä tasolla jos rassaa liikaa rullaa hesari torvren jatkoksi

Minkä verran tuli viperin pönttö maksamaan kaikenkaikkiaan. Tuossa oli listahinta n. 100 puntaa Onko postituskulut minkä verran ja joutuuko maksamaan tullimaksuja
confused_orig.gif

Ovaalirosterit (pari) postikuluineen noin 330eur. Ei tule tulleja kun EU:n sisältä tilaa.. postikulujen osuus tuossa on noin 20-30eur.

Edit: löysinpä tarkat hinnatkin, eli putket £199 ja postikulut £20.

04-Rosmossa on edelleen katalysaattori,jos vaihdat sliparit selvitä onko se katti putkessa vai vaimentimessa.Sitä kattia kun ei saa poistaa.

Arvoisa hcaape, kun tilasit bandittiin pöntön fastbikebits:ltä oliko kyseessä slipari (tuliko välipätkä mukaan) vai pelkkä pönttö? Ei ois kyllä pahan hintasia nuo viperin pöntöt
062802jumpie_prv.gif

Arvoisa hcaape, kun tilasit bandittiin pöntön fastbikebits:ltä oliko kyseessä slipari (tuliko välipätkä mukaan) vai pelkkä pönttö? Ei ois kyllä pahan hintasia nuo viperin pöntöt
062802jumpie_prv.gif
terve
bandit -01 ei tarvitse väliputkea kävi suoraan kiinni omaan putkeen asennus n.3min.
ja tulihan aika kivat äänet.
062802jumpie_prv.gif

ps vaihdoin vielä suuttimet factory,ja filsun k&n.
pyörä kävi penkissä ja johan alkoi keulimaan kaasulla.
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
terve
bandit -01 ei tarvitse väliputkea kävi suoraan kiinni omaan putkeen asennus n.3min.
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
smile_org.gif
Ihan vaan lisätietona että -04 Banditiin TULEE väliputki,
elikkä liitos on moottorin alla ja siitä eteenpäin on änkkärin kans samaa hormia.  
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif
terve
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
smile_org.gif
Ihan vaan lisätietona että -04 Banditiin TULEE väliputki,
elikkä liitos on moottorin alla ja siitä eteenpäin on änkkärin kans samaa hormia.  
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
tarkoitin että mulle ei tarvinnut väliputkea -04:nen tarvitsee eiköhän tule mukana.
omg.gif

Hei hcaape!
Onkos sun rosmo 600cc vai 1200cc? Itelläni on tuo 600:nen ja nyt tässä ennen kesää oon vaihtamassa sliparin, dynojetin ja K&N:n... (eilen tilasin LeoVincen ovaali sliparin) ja kohta pitäis käydä piipahtamassa Stormilla...
smile_org.gif

Tuossa mainitsit, että "alkoi keulimaan kaasulla"... tuosta päättelin että olis kuussatku sulla? Olen tässä just miettinyt tuota, että alkaako kuussatku nostaa etutassua kaasulla, ku laittaa noi Sliparit yms. kiinni...???
1200:nenhan nostaa kyllä vakionakin kekkee ihan kaasulla...
062802jumpie_prv.gif

Hei hcaape!
Onkos sun rosmo 600cc vai 1200cc? Itelläni on tuo 600:nen ja nyt tässä ennen kesää oon vaihtamassa sliparin, dynojetin ja K&N:n... (eilen tilasin LeoVincen ovaali sliparin) ja kohta pitäis käydä piipahtamassa Stormilla...  
smile_org.gif

Tuossa mainitsit, että "alkoi keulimaan kaasulla"... tuosta päättelin että olis kuussatku sulla? Olen tässä just miettinyt tuota, että alkaako kuussatku nostaa etutassua kaasulla, ku laittaa noi Sliparit yms. kiinni...???
1200:nenhan nostaa kyllä vakionakin kekkee ihan kaasulla...
062802jumpie_prv.gif
mulla b12 olen painava eikä ennen kaasulla mutta nyt
062802jumpie_prv.gif

Back