Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläisellä vm97 oleva bandit600n..-undertail takavaloilla ja vilkuilla
-huggeri
-belly pan
-öljynlauhduttimen suoja Bandit logolla
Laittele niitä pyöräsi kuvia tänne nähtäville.Meikäläisellä vm97 oleva bandit600n..-undertail takavaloilla ja vilkuilla
-huggeri
-belly pan
-öljynlauhduttimen suoja Bandit logolla
siinä on:
- home made äänenvaimennin joka tulee suoraan pakosarjanjälkeen ja on vähän niinku buellissa.. (kuvia vois laittaa joskus)
- kaatuma tatit
- OLI tuplavalot mutta ei miellyttäny silmää.. vaihdoin vakio pyöreen lampun takasin..
E: niin ja onhan siinä vielä krossi stonga, sirompi peili ja tankopainot mallia luoti![]()
tuo tupla valo olis muuten myynnissä! bimbos pyytää samanlaisesta 140€ suomen hintoja en tiedä.. nekin vois tarkistaa..
mistä muuten oot ostanu noi kilkkeet mitä jätin lainaukseen jäljelle?? itteekin vähän himottais tommoset![]()
Oletkos saanu tuon satulan valmiiksi? Moinen muutos työ itelläki mielessä... Teetitkö missä ja oisko kuvaa valmiina?Satula on parhaillaan muutostöiden alla. Eli laitatan kuskin paikalle hiukan kovemman pehmusteen sekä sitä kavennetaan jonkin verran. Samalla takaosaa nostetaan etureunasta, jotta kaveri ei olisi jarruissa aina selässä. Kiihdytyksissä kyydissä pysyminen on kaverista itsestä kiinni!!!
Itse on tehty. 2 kesää ajelin 5mm rosterista tehdyillä luilla. Ei oo paha jos sulla on pora ja rälläkkä, eikä kyllä maksa maltaita teettää jossain pajalla/amiksella. 5 millin pituuden muutos luissa on monta senttiä maavarassa. Lyhemmät luut nostaa, pidemmät laskee, eikö?kiitos linkeistä.. jos jotakuta kiinnostaa uus baananvalaisin niin http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=61523
vilkaiskaapa tuo!
ootteko ostanu noita koiranluita jostain vai ootteko ite värkänny?? olisko mahdollista saada linkkiä tai piirrustusta siitä jos vaikka itsekin ostais/tekis semmotteen..
Paljonko se suunnilleen sitä perää nostaa? alkaako ajoasento käymään liikaa käsien pälle kun on tollainen crossistongakin kiinni?
ok... oisko sulla mitään tietoo siitä luiden reikävälistä? kuinka vahvasta aineesta oot sen tehny?? katselin tossa netissä ja siellä sanottiin että ostaessa tulee jotkut holkitki mukaan.. pitikö tehä nekin?? oon ite amiksessa metallilla eli tommosten teko onnistuu kyllä helposti ja nopeesti...Itse on tehty. 2 kesää ajelin 5mm rosterista tehdyillä luilla. Ei oo paha jos sulla on pora ja rälläkkä, eikä kyllä maksa maltaita teettää jossain pajalla/amiksella. 5 millin pituuden muutos luissa on monta senttiä maavarassa. Lyhemmät luut nostaa, pidemmät laskee, eikö?kiitos linkeistä.. jos jotakuta kiinnostaa uus baananvalaisin niin http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=61523
vilkaiskaapa tuo!
ootteko ostanu noita koiranluita jostain vai ootteko ite värkänny?? olisko mahdollista saada linkkiä tai piirrustusta siitä jos vaikka itsekin ostais/tekis semmotteen..
Paljonko se suunnilleen sitä perää nostaa? alkaako ajoasento käymään liikaa käsien pälle kun on tollainen crossistongakin kiinni?
J
Ei tarvi holkkeja. Eikö sulla o pyörässä paikallaan luut? Mulla on vakiot liian hyvässä tallessa, mutta mittailen huomenna noi tehdyt. Tehty on siis 5mm paksusta rosterista.Mutta vakiot tais olla 7-8 mm paksua.ok... oisko sulla mitään tietoo siitä luiden reikävälistä? kuinka vahvasta aineesta oot sen tehny?? katselin tossa netissä ja siellä sanottiin että ostaessa tulee jotkut holkitki mukaan.. pitikö tehä nekin?? oon ite amiksessa metallilla eli tommosten teko onnistuu kyllä helposti ja nopeesti...Itse on tehty. 2 kesää ajelin 5mm rosterista tehdyillä luilla. Ei oo paha jos sulla on pora ja rälläkkä, eikä kyllä maksa maltaita teettää jossain pajalla/amiksella. 5 millin pituuden muutos luissa on monta senttiä maavarassa. Lyhemmät luut nostaa, pidemmät laskee, eikö?kiitos linkeistä.. jos jotakuta kiinnostaa uus baananvalaisin niin http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=61523
vilkaiskaapa tuo!
J
E: sulla on muuten v*tun komee bandiitti!![]()
juuh, no eipä tuo mitään.. paljonkohan ne nostaa?? noin suunnilleen?Sorry, enhän mä muistanut mitata![]()
Mutta ne on 5 milliä lyhemmät kuin alkuperäset.
J
oho, kirjottelin vahingossa äijän tunnuksillajuuh, no eipä tuo mitään.. paljonkohan ne nostaa?? noin suunnilleen?Sorry, enhän mä muistanut mitata![]()
Mutta ne on 5 milliä lyhemmät kuin alkuperäset.
J