• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bandidos-asiaa Ajankohtaisessa kakkosessa 8.1.08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Semmoista tässä keskustelussa olen vähän ihmetellyt, että jos joku poloinen hairahtuu rikoksen poluille ja suureksi onnettomuudekseen vielä pitää moottoripyöristä, niin eikö hän saisi sitten liittyä (liivi)kerhoon?

Tai jos moinen mahdollisesti tuomionsa jo kärsinyt, mutta rikollista "uraansa" jatkava, peelo sitten kerhoon liittyy, niin muuttuuko ko. kerho itsessään rikolliseksi? Vai pitääkö näitä rikollisia olla tietty osuus (100% lienee jo triviaali tapaus) kerholaisista, jotta koko kerhon maine menee, ja kerho itsessään voidaan ikäänkuin laillisena henkilönä katsoa rikolliseksi organisaatioksi?

Tietysti jos kerhoon liittyminen edellyttää joko rikollista taustaa (siis yhä aktiivista, emmehän halua diskrimininoida entisiä rikollisia?) tai vähintään vakuutusta siitä että suostuu kerhon itsensä organisoimaan rikolliseen toimintaan, niin sitten asia on selvä.

Tämä vähän off-topic pohdiskeluna, koska en tiedä mihin kategoriaan Bandidos kerhona kuuluu. Hienot oli kerhotilat joka tapauksessa.

Tiedän sen, minkä olen itse nähnyt ja kokenut. Aika paljon mitä olen lukenut ja kuullut, vahvistaa omat kokemukseni. Monen muun kirjottamat tekstit eivät millään tavalla edes viittaa siihen suuntaan. Mutta kaikki puolustavat omiaan, sehän on selvä. Jotkut eivät ehkä halua nähdä totuutta omiensa joukossa, tai eivät yksinkertaisesti ymmärrä mitä tapahtuu.
Kylläpäs nyt bandidoksia ja enkeleitä kohdellaan kaltoin, kun tämmöisillä valheellisillä propaganda-aalloilla hyökätään päin vuosikymmeniä, ympäri maailmaa. Vähän niin kuin tuo ääri-islamikin.
Huono vertaus tuo ääri-islam,sopii paremmin paskalakkeihin,valehtelevat,huijaavat,pelottelevat epäiltyjen puolisoita lapsien huostaanotolla jos ei sano niin kuin paskalakit haluaa,pahoinpitelyitä ja putka-kuolemia kymmeniä vuodessa(ilman tuomiota),kollegat päästetään esim.ylinopeustapauksissa ilman rangaistusta se tulee vain jos media rikkomuksesta tiedottaa.

Hyväveli systeemi on niin syvällä poliisilaitoksessa että päivä ei enää näy
033102ass_1_prv.gif

sanoi:
Huono vertaus tuo ääri-islam,sopii paremmin paskalakkeihin,valehtelevat,huijaavat,pelottelevat epäiltyjen puolisoita lapsien huostaanotolla jos ei sano niin kuin paskalakit haluaa,pahoinpitelyitä ja putka-kuolemia kymmeniä vuodessa(ilman tuomiota),kollegat päästetään esim.ylinopeustapauksissa ilman rangaistusta se tulee vain jos media rikkomuksesta tiedottaa.

Onkohan tullut liiaksi katsottua Shieldiä TV:stä
tounge.gif

sanoi:
Huono vertaus tuo ääri-islam,sopii paremmin paskalakkeihin,valehtelevat,huijaavat,pelottelevat epäiltyjen puolisoita lapsien huostaanotolla jos ei sano niin kuin paskalakit haluaa,pahoinpitelyitä ja putka-kuolemia kymmeniä vuodessa(ilman tuomiota),kollegat  päästetään esim.ylinopeustapauksissa ilman rangaistusta se tulee vain jos media rikkomuksesta tiedottaa.

tounge.gif
Ei,nämä esimerkit ovat kyllä elävästä elämästä.
Lisäksi olen ollut 2x oikeudenkäynnissä missä posliini
valehtelee naama pokkana tuomarille,että saisivat tuomion kun ei ole näyttöä.vitun kusipäät
033102ass_1_prv.gif

Nyt on ihan täyttä mutua, mut mulle on jääny sellainen kuva että myöskään jalkojesi välistä löytyvä vehje ei täytä kerhoon liittymiseen tarvittavaa standardia - voin olla toki väärässäkin (ei olisi mitään uutta).
Kröhm...Jassu...eikös tuo mene liiankin henkilökohtaiseksi ...
eek.gif
eek.gif
Herramunvarjele ;)
Suomennos: Huomasin että kirjoittajalla oli tuossa naaraan merkki profiilissaan ja muistelin että naisia ei noihin prossaporukoihin olisi otettu.
Meni kyllä ihan MuTuksi...Tossa pätkässähän Pressa kertoo pääsyvaatimukset (homman ideahan on moottoripyöräily ja sun täytyy olla kiinnostunut moottoripyöristä ja omistaa vähintään 850cc H-D) eikä puhu mun värkistä mitään
biggrin.gif

Se on vain yleistä kuvitelmaa ja harhaluuloa että meillä nartuilla ei olis asiaa liiviporukoihin
tounge.gif

Juu ja määräaikainen työsopimus tehdään kerhoon päin, joka sanelee miten mennään ja mitä tehdään, toki pressan suulla, ja jos haluat erota kerhosta ennen aikojaan, niin pyörä "jää" ikäänkuin maksuksi kerholle tekemättömistä töistä. Mitä ne sitten ikinä ovatkaan.

sanoi:
Huono vertaus tuo ääri-islam,sopii paremmin paskalakkeihin,valehtelevat,huijaavat,pelottelevat epäiltyjen puolisoita lapsien huostaanotolla jos ei sano niin kuin paskalakit haluaa,pahoinpitelyitä ja putka-kuolemia kymmeniä vuodessa(ilman tuomiota),kollegat  päästetään esim.ylinopeustapauksissa ilman rangaistusta se tulee vain jos media rikkomuksesta tiedottaa.

tounge.gif
valehtelee naama pokkana tuomarille,että saisivat tuomion kun ei ole näyttöä.vitun kusipäät
033102ass_1_prv.gif
Voi kääk!  
omg.gif
Parasta äkkiä muuttaa jonneki Venäjälle, eihän täällä enään uskalla olla. Mokomat ahdistelevat kaikkea mitä liikkuu, ja nyt vielä suorittavat huostaanottojakin.

Iltalehden mukaan rakennustyömailla kuoli viime vuonna 14 henkeä, ovatko ne rakennustyömaakuolemia?

Ja edelleen, oikeusasiainmiehelle valituksia jos poliisi on noin ilkeä. Minä ainakin tekisin, jos noin kohdeltaisiin. Aika tyhmiä tuttuja ovat, jos tyytyvät tämmöiseen kohteluun.
On muuten huomattu, että rikolliset monesti kyllä ovat aika tyhmiä...

sanoi:

tounge.gif
033102ass_1_prv.gif
Tai sitten sinä olet itse valehteleva kusipää...

sanoi:

tounge.gif
033102ass_1_prv.gif
Voi kääk!  
omg.gif
Parasta äkkiä muuttaa jonneki Venäjälle, eihän täällä enään uskalla olla. Mokomat ahdistelevat kaikkea mitä liikkuu, ja nyt vielä suorittavat huostaanottojakin.

Iltalehden mukaan rakennustyömailla kuoli viime vuonna 14 henkeä, ovatko ne rakennustyömaakuolemia?

Ja edelleen, oikeusasiainmiehelle valituksia jos poliisi on noin ilkeä. Minä ainakin tekisin, jos noin kohdeltaisiin. Aika tyhmiä tuttuja ovat, jos tyytyvät tämmöiseen kohteluun.
Motoristi ei ole keuliva pelle eikä poliisi ole paskalakki. Typerää yleistämistä
033102ass_1_prv.gif

Noista ryhmistä toki näitä mätiä omenia löytyy. Ja molemmissa ryhmissä on "hyvä veli"-asennetta. Juu, ihan oikeesti, poliiseistakin löytyy mätiä omenia. Pahimpia on jopa erotettu duunistaan.

Ja kun tulee paskaa silmille poliisien taholta niin oikeusasiamiehelle valitus. Pelkkä tänne foorumille ruikuttaminen on turhaa ja säälittävää.

Itse olen tehnyt valituksen poliisin toiminnasta ja sen käsittely on vielä kesken. Jotenkin on sellainen kutina, että noinkohan korppi korpin silmää nokkisi. Mut aika näyttää, perusteet valitukselle on todella vahvat ja ehkä tää systeemi toimii. Toivottavasti.

Motoristi ei ole keuliva pelle eikä poliisi ole paskalakki. Typerää yleistämistä
033102ass_1_prv.gif

Noista ryhmistä toki näitä mätiä omenia löytyy. Ja molemmissa ryhmissä on "hyvä veli"-asennetta. Juu, ihan oikeesti, poliiseistakin löytyy mätiä omenia. Pahimpia on jopa erotettu duunistaan.

Ja kun tulee paskaa silmille poliisien taholta niin oikeusasiamiehelle valitus. Pelkkä tänne foorumille ruikuttaminen on turhaa ja säälittävää.

Itse olen tehnyt valituksen poliisin toiminnasta ja sen käsittely on vielä kesken. Jotenkin on sellainen kutina, että noinkohan korppi korpin silmää nokkisi. Mut aika näyttää, perusteet valitukselle on todella vahvat ja ehkä tää systeemi toimii. Toivottavasti.
Motoristeista toki löytyy keulivia pellejä, ja poliiseista paskalakkeja. Poliisit saa potkut (toivottavasti) ja pelle pääsee hengiltään (ei niin toivottavaa)tai kortistaan.

EDUSKUNNAN OIKEUSASIAMIES, sieltä voi lukea lisää. Osa kanteluista on tietysti "kylähullujen" tekemiä, joten se vähän vääristää lukuja
biggrin.gif
.

EDUSKUNNAN OIKEUSASIAMIES, sieltä voi lukea lisää. Osa kanteluista on tietysti "kylähullujen" tekemiä, joten se vähän vääristää lukuja  
biggrin.gif
.
3600 kantelua, joista yksi johtanut virkamiehen syyttämiseen
omg.gif

Minnehän oikeusasiamiehen päätöksistä valitetaan?

"Oikeusasiamies ja apulaisoikeusasiamiehet ratkaisivat viime vuonna lähes 3 600 kantelua ja omasta aloitteestaan tutkittaviksi ottamaansa asiaa. Ratkaisuista joka kuudes johti oikeusasiamiehen toimenpiteeseen.

Yhdessä tapauksessa apulaisoikeusasiamies määräsi nostettavaksi syytteen virkamiestä vastaan tämän lainvastaisen toiminnan vuoksi
"

biggrin.gif
.
3600 kantelua, joista yksi johtanut virkamiehen syyttämiseen
omg.gif

Minnehän oikeusasiamiehen päätöksistä valitetaan?

"Oikeusasiamies ja apulaisoikeusasiamiehet ratkaisivat viime vuonna lähes 3 600 kantelua ja omasta aloitteestaan tutkittaviksi ottamaansa asiaa. Ratkaisuista joka kuudes johti oikeusasiamiehen toimenpiteeseen.

Yhdessä tapauksessa apulaisoikeusasiamies määräsi nostettavaksi syytteen virkamiestä vastaan tämän lainvastaisen toiminnan vuoksi
"
Jos jaksat lukea vähän enemmän, niin siinä käsitellään kaikenlaisia virkamiehiä, hammaslääkäreitä, edunvalvojia, kunnan vuokra-asuntotoimistoja, poliisejä,kouluja ym. Ja jos vaan yksi on saanut syyte, niin ehkä Suomen poliisi sitten on vähän ammattitaitoisampi kun mitä jotkut täällä antavat ymmärtää, tai sitten ihmiset tyytyvät foorumeissa itkemiseen.

Se on vain yleistä kuvitelmaa ja harhaluuloa että meillä nartuilla ei olis asiaa liiviporukoihin
tounge.gif
En väitä vastaan, kun en varmasti tiedä. En vaan ole koskaan nähnyt ensimmäistäkään naista nois bandiitti tai helvetin perklele liiveissä. Ja olen myös käsittänyt, ettei naisilla olisi asiaa varsinaisiks jäseniks. Eikä löydy ees googlettamalla kuvia typyköistä nahkaliiveissä tai sit mulla on väärät hakusanat
biggrin.gif

Edit: Meinas tulla quote vihre...

Edit2: Vai meinasinko mennä halpaan, mistähän liiviporukoista nyt puhuit..
tounge.gif

Ai miten niin. Eikös se Turussakin portsaria kohti ampunut jannu ollut ensin tähdänyt ns ganstatyyliin asetta sivuttain pidellen jalkaan ohi ampuen (päh kuka nyt tähtäimiä tarvitsee) ase sitten jumittui toiseen laukaukseen ja livohkaan. Syynä tietysti se ettei päässyt sisälle baariin.

No jannuhan oli aeimmin ryöstänyt Suomen pankin Turun konttorin joka taisi siinä samassa rytäkässä selvitä sitten sekin.

Kuten Raidissa sanottiin niin on ilo asioida ammattimiesten kanssa.

tounge.gif
En väitä vastaan, kun en varmasti tiedä. En vaan ole koskaan nähnyt ensimmäistäkään naista nois bandiitti tai helvetin perklele liiveissä. Ja olen myös käsittänyt, ettei naisilla olisi asiaa varsinaisiks jäseniks. Eikä löydy ees googlettamalla kuvia typyköistä nahkaliiveissä tai sit mulla on väärät hakusanat
biggrin.gif

Edit: Meinas tulla quote vihre...

Edit2: Vai meinasinko mennä halpaan, mistähän liiviporukoista nyt puhuit..  
tounge.gif
Mikäli tuota linkissä olevaa pätkää pressan suusta on uskominen, ainoat pääsyvatimukset heidän jengiin on yleisten homminen hoitamisen lisäksi se h-d ja kiinnostus moottoripyöräilyyn, ei se maininnu mitään sukupuolesta.
Joten se on vain yleistä harhakuvitelmaa ettei naiset pääse mukaan...
Me naiset ollaan vaan niin viisaita ettei pueta prosenttitunnuksellisia nahkaliivejä päällemme
biggrin.gif

(lukuunottamatta niitä kolmea oman jengin perustanutta
tounge.gif
)

jeepäjee. mielipiteitä on melkein yhtä monta kuin persiöreikiä. vanha moottoripyöräalan sanonta.

toistaiseksi kaikki yhteenotot liivijengien ja virkavallan kesken ovat menneet kuitenkin virkavallalle 6 - 0, ainakin nämä isoimmat jotka on uutisoitu. virkavallalla on parempi kalusto ja tehokkaammat aseet. virkamiehiä on myös paljon enemmän. jos joutuisin turvautumaan jossain hätätilanteessa ulkopuoliseen apuun, niin ensimmäisenä siihen jonka tavoittaa hätänumerosta. se apu kuitenkin pyrkii tutkimaan ennen kuin hutkii, mikäli tilanne suinkin sallii ja käyttää mahdollisuuksien mukaan pienintä tarvittavaa voimaa. lisäksi virkahenkilöstöllä on virkamiestenvastuu tekemisistään ja tekemättä jättämisistään, joista on mahdollista valittaa.

tämä länsimainen demokratia on rakennettu siten, että sen ulkopuolelle kokonaan on vaikea jättäytyä. kenties muutamat erakot, jotka ovat siirtyneet luontaistalouteen lapissa, pystyvät melko pitkälle elämään ilman muiden apuja ja tukea. niistä ei yleensä ole uutisoitu kuitenkaan suurin otsikoin, eivätkä niitä joudu virkamiehetkään kovin usein jahtaamaan ja telkien taakse saattamaan, ellei sitten jostain salametsästyksestä ehkä joskus, mutua mutua.

joku taho tässä yhteiskunnassa on niin sen virkamiehen kuin liivimiehenkin kouluttanut ja terveyden hoitanut ja jotkut ovat asunnot rakentaneet ja jostain se sähkö, vesi, yhteydet tulevat, sekä paskajakusi viemäristöön valuu.

toisaalta on kehitykselle eduksi, että on voima ja vastavoima, näin laajemmin kotisängyltä filosofoidessa. jos taas sitten kehitystä yleensä pidetään hyödyllisenä, sehän voi olla jollekin osalle faunaa tai flooraa epäedullistakin. joku laji kuolee sukupuuttoon, joku ihminen vammautuu tai jää työttömäksi. kautta historian on lajeja tosin kuollut ja uusia tullut, että sekin on taas kehitystä tuhon airueena, vaikka emme aina halauaisikaan.

deus est machine ja niin on moottoripyöräkin. pöriö.

Back