• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bandidos-asiaa Ajankohtaisessa kakkosessa 8.1.08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Talkoolla" ovat rakentaneet vaikka mitä, vaikka syyttäjä olikin sitä mieltä, että jossain on rahaa hukassa  
biggrin.gif
Tämän tason puheet eivät saisi olla mielipideasioita. Varsinkin syyttäjän tulisi pystyä todistamaan mielipiteensä. Muutoin mielipide on yhtä arvoton kuin kaikki muutkin mielipiteet täällä foorumilla.
Ei siitä kovin montaa kuukautta ole, kun viimeksi oli uutisissa veropetoksista ja vastaavista jutuista, johon Bandarit oli "sekaantunut". Jos lisäinfoa kaivataan, niin google on kova sana.
Ja saman pätee huumausainerikoksiin.

Aika naiivia jos ihmiset oikeasti Bandidoksien propagandaiskuihin...vaikka tämä on nyt vaan minun mielipiteeni.
Propaganda on sitä samaa molemmin puolin.

Totuus lienee tässäkin asiassa jossain molempien osapuolen näkemysten välissä.

Ai niin kuin sinä nyt?
confused_orig.gif
?
varsinainen "asiantuntia"
huomaa oma mielipiteeni.. ei asiantuntija lausunto.. haloo

taidat itse olla oikea tietokirja  
nixweiss.gif

[/quote], voihan ruma sana, eiköhän se nyt lähes jokaiselle ole selvä että moisilla clubeilla on kyllä menny jauhot sekaisin jo ajat sitten.[/quote]

[/quote].mutta se vain on niin että joukossa tyhmyys tiivistyy, ja rohkeus ja esitämisen tarve kasvaa.[/quote]

Jäi hiukan epäselväksi,mitkä jauhot on mennyt sekaisin ja ketä tarkoitat lähes jokaisella.Ajat sitten termi, onko se 5min sitten vai 90-luvun puolivälissä,kun kerho suomeen perustettiin???
vai silloin kun sinä kuulit että on olemassa moottoripyörä kerhoja?

Joukossa tyhmyys tiivistyy vain,jos Jouko on paikalla ja esittää jotain mikä vaatii rohkeutta
crazy.gif
esim.kansantansseja

Faktaa taitaa kuitenkin olla se, että nämä ns liivisepot, jotka ainakin viestittävät elävänsä ulkopuolella jäjestäytyneen yhteiskunnan, istuvat keskivertokansalaista useammin vankilassa syystä tai toisesta.

Lähes samaan hengenvetoon totean, että tutkittua tietoa ei ole, vain kokemusperäistä tietoa, johon arvaukseni perustan. Lähes jokainen niistä mainitunlaisista liivimiehistä, jotka asuinpaikakunnassani sekä naapuripitäjissä asuvat, ovat kuluttaneet aikaansa valtion varoilla ylläpidetyssä rangaistuslaitoksessa, jota vankilaksi kutsutaan.

...eikä kiinnosta mistä se raha on tullu. Olkoot vaikka pipareitten myynnistä.
Tästäpä syystä noita piparikauppiaita pyörii milloin minkäkin koulupihan ym. läheisyydessä myymässä upeita kokemuksia
033102ass_1_prv.gif
niinkö? nyt bandidosin jäbät myy huumeita lapsille?
No tää nyt oli tuohon kommenttiin,että "..ei mitään väliä mistä rahat tulee.." sellanen yleinen heitto. Ei välttämättä liity Bandidosiin ollenkaan.

Tuollainen asenne on mun mielestä syvältä noin niinkuin yleensä.

Mikähän prosentti suomen motoreista mahtaa olla oikeudessa tuomittuja?? Jos joku tietää...
nixweiss.gif
Varmaan löytyy muitakin kun liivi porukkaa? Jos tuomio löytyy eikö se ole rikollista.

Faktaa taitaa kuitenkin olla se, että nämä ns liivisepot, jotka ainakin viestittävät elävänsä ulkopuolella jäjestäytyneen yhteiskunnan, istuvat keskivertokansalaista useammin vankilassa syystä tai toisesta.
Toi "Yhteiskunnan ulkopuolella eläminen" on aika huvittavaa, jos naapurin Masa vittuunnuksissaan laskee pappavainaan pystykorvalla läpi Benny Bandidosin rinnasta niin eiköhän siinä vaiheessa aleta huutamaan yhteiskuntaa apuun ambulanssin ja sairaalan muodossa?
Kuullostaa aika huvittavalta, jos haluaa kantaa 1% tunnusta niin pelaisivat sitten pelin loppuun asti.

Onkos niihin liiveihinkin nykyään joku E tai vastaava EU hyväksyntä.
Jooo.....Tällainen hyväksyntä
No tuohan ei ole kuin epätäydellinen kuvagalleria erilaisista liiveistä (vrt. lintukirja)
biggrin.gif
Jos joku lähtee mukaan näihin itsetehtyihin oman elämän itsetuntoa nostavista pikku pykälistä, niin ei kai sitä voi kieltää
wink.gif

Kuitenkin Suomessa saa jokainen pitää juuri sellaisia liivejä kuin itse haluaa, vaikka tietyt tahot yrittävät nakkikioskin jonoissa (porukalla!) muuta väittää
bawling.gif
Tärkeintä on kuitenkin
062802moto_prv.gif

Olipas pätkä... Tuli samalla opittuakin jotain, Nokiallakin jotain ko kerhon toimintaa
cool.gif
Enpä ole vielä törmännyt kotonurkilla ko liiveihin, mutta kai se on sitten enää ajan kysymys...
nixweiss.gif

Toi "Yhteiskunnan ulkopuolella eläminen" on aika huvittavaa, jos naapurin Masa vittuunnuksissaan laskee pappavainaan pystykorvalla läpi Benny Bandidosin rinnasta niin eiköhän siinä vaiheessa aleta huutamaan yhteiskuntaa apuun ambulanssin ja sairaalan muodossa?
Kuullostaa aika huvittavalta, jos haluaa kantaa 1% tunnusta niin pelaisivat sitten pelin loppuun asti.
Ehkä siinä kohtaa onkin jätetty se 1% vara, kun ei enää itse pärjää, niin huudetaan yhteiskuntaa apuun?

Olipas pätkä... Tuli samalla opittuakin jotain, Nokiallakin jotain ko kerhon toimintaa
cool.gif
Enpä ole vielä törmännyt kotonurkilla ko liiveihin, mutta kai se on sitten enää ajan kysymys...
nixweiss.gif
Ei nuo kaverit pidä liivejä päällä joka kauppareissulla tai lasten vanhempainilloissa. Mukavia heppuja ja luonnikasta seuraa mitä itse nyt heitä saanut tavata. Suotta nyt täällä pelkoa kylvätään. Onhan sitä muoviluotikuskikin ihan inhimillistä kohtelua saanut.
biggrin.gif

Ei nuo kaverit pidä liivejä päällä joka kauppareissulla tai lasten vanhempainilloissa. Mukavia heppuja ja luonnikasta seuraa mitä itse nyt heitä saanut tavata. Suotta nyt täällä pelkoa kylvätään. Onhan sitä muoviluotikuskikin ihan inhimillistä kohtelua saanut.
biggrin.gif
Kylvätään pelkoa? Missä?

Kommentti ei sinänsä pelkoon liittynyt, totesin, etten ole Nokialla nähnyt liivejä... vielä... Ja jos täällä noilla on jotain aktiviteettia, niin oletan, että joskus saattaa katukuvassa näkyä heidän liiveihin pukeutunutta sakkia, kai
nixweiss.gif

Liivit jotka herättävät kunnioitusta,joiden vuoksi antaisi henkensä tai ainakin kätensä.

Mitkään nahkaliivit eivät tule koskaan aiheuttamaan kateutta,tuhoa,mustasukkaisuutta,kärsimystä,sotia,sairauksia,mielenvikaisuutta,köyhyyttä ja sanoinkuvaamaamatonta verenkohinaa kuten nämä!

``oi lankea maahan sä polvilles,se on herrasi ääni mi puhuu``.

Tiedän sen, minkä olen itse nähnyt ja kokenut. Aika paljon mitä olen lukenut ja kuullut, vahvistaa omat kokemukseni. Monen muun kirjottamat tekstit eivät millään tavalla edes viittaa siihen suuntaan. Mutta kaikki puolustavat omiaan, sehän on selvä. Jotkut eivät ehkä halua nähdä totuutta omiensa joukossa, tai eivät yksinkertaisesti ymmärrä mitä tapahtuu.
Kylläpäs nyt bandidoksia ja enkeleitä kohdellaan kaltoin, kun tämmöisillä valheellisillä propaganda-aalloilla hyökätään päin vuosikymmeniä, ympäri maailmaa. Vähän niin kuin tuo ääri-islamikin.

Back